NOD 1-15 maart 2011

Discussion in 'NOD forum' started by Pinda83, Jan 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

May 28, 2007
    1,031
    0
    0
    Als je iui hebt gehad en je hebt een positieve test dan willen ze dat het daar nog eens gecontroleerd wordt en als hij dan bij hun ook positief is dan wordt er meteen een echo afspraak gemaakt voor de 7 weken echo.

Dus vandaar dat ik zit te wachten op een telefoontje.

2. mamsvan2

mamsvan2 Lid

Jan 8, 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Aowyn ik heb weleens gehoord dat de seizoenen en uren licht wel invloed kunnen hebben op onze cyclussen.

Bedankt voor je uitleg,grappig hoe het werkt in de natuur allemaal,zou heel goed kunnen!

En je hebt hele mooie testen liggen!

Als ik het goed heb en je wilt overdag testen dan kan je beter toch zo lang mogelijk je plas ophouden,he,zodat evt. hcg-level hetzelfde is als 'smorgens vroeg?

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

Feb 1, 2011
    8,580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ga zo maar weer eens werken en dan vrij t/m woensdag.
    Hebben op mn werk vandaag carnaval dus zit al in mn outfit klaar:D
    En wat betreft testen. Zit er net over te denken en krijg t dan al benauwd. Wat een teleurstelling zou het zijn dat ie nega is. Maar wat doodeng als tie wel posi aangeeft. Dus jah, weet t even niet.

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Jeskejes, nee dat hoop ik ook niet :( Zit me echt blind te staren op die test of ik toch geen lijntje ergens zie. Ook omdat mijn borsten aan de zijkant wat pijn doen. Het zou ook wel te mooi om waar te zijn geweest. Hoe gaat het met jou?

@ Maia, ik heb bij mijn dochter ook waarschijnlijk een vruchtje verloren. Flink gebloed. Dus het zou kunnen. Maar doe maar nergens op hopen als het niet is valt het zo tegen dadelijk.

5. Ploon

Ploon Fanatiek lid

Feb 6, 2011
    1,007
    0
    36
    Bedenk me trouwens ineens: Het zou toch wel heel tof zijn om met carnaval positief te testen en erachter te komen dat je zwanger bent en op (of rond) 11-11-11 te bevallen. Dat kindje moet toch een feestnummer worden ;)
    Allemaal succes met alles! En een fijne carnaval (voor wie het viert).

6. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Hai dames, is er al roze nieuws? Ben niet veel meer hier geweest. Had het druk op werk en thuis de is laptop kapot :( Dus kan alleen op de slome pc of nu ff snel tussendoor op werk. Hier helaas een temp rond het vriespunt zoals verwacht, dus vandaag of morgen de ongi :(

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    rittjuh wel een korte lf dan toch??

8. Keeley

Keeley Niet meer actief

NOD uitgaande van kortste cyclus 11 maart,
    uitgaande van langste cyclues 15 maart.
    Heb nu al de neiging om te testen. (wat natuurlijk veel te vroeg is)
    HELP!

9. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Mooie test Aowyn!

Ik heb een giga pukkelexplosie! En dat terwijl m'n NOD pas 12 maart is...

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    spannend hier hoor..
    hier trekkerig gevoel in onderbuik af gewisseld met steken in de onderrug/heup...
    pff
    en erg droge mond..

11. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

May 28, 2007
    1,031
    0
    0
    Eindelijk zh heeft gebeld. Vanmiddag 13:40 uur kunnen we terecht. De fertiliteitsverpleegkundige was erg blij voor ons vooral omdat zij de IUI heeft gezet. Dan is het toch nog specialer. Nu hopen dat ik straks kan plassen hahah.

Ik laat het jullie straks nog wel weten.

12. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Pearl: GEFELICITEERD meid! Zie dat je zwanger bent. Wat geweldig! Hoop voor je dat alles deze keer goed blijft gaan!

@ Ricmar: Ja, laatste 2 keer ook een lf van 10 dagen maar. Ga de komende rondes niet tempen en geen testen gebruiken. Miss kan ik het dan wat meer loslaten. Rond de zomervakantie maar naar de ha als het dan nog niet gelukt is. Weet niet of mijn korte lf HET probleem is natuurlijk...

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    rittjuh hopelijk snel op roze....

14. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Hier een lf van 11 dagen.. word direct op dag 12 in de nacht/ochtend ongesteld.. mijn ha vertelde dat lf van 10 toch zeker wel nodig was.. heb paar weken geleden even gebeld omdat je zoveel dingen leest op internet die behoorlijk tegenstrijdig zijn.. met een korte lf mag je hier na 9 rondes/maanden langskomen

15. Within

Within Niet meer actief

Pfff wachtbank tijd!! Ben er klaar mee voor deze maand. Ei niet gespot, ei niet gevoeld.. Maar wachten op ongi (of niet..)

16. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

Mar 3, 2011
    1,334
    8
    38
    Noord-Holland
    goedemiddag meiden!

Na vandaag nog steeds niet ongesteld...

@wendyenrichard: tnx voor de tip!
    @aowyn: dank je wel..
    Ik wacht het toch nog maar even af tot zondag.. dan maar even testen en maandag de huisarts maar bellen.. pff..

17. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

Mar 3, 2011
    1,334
    8
    38
    Noord-Holland
    wauw duidelijke en mooie testen aowyn!!
    ik ga voor je duimen!!!!!

18. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

Mar 3, 2011
    1,334
    8
    38
    Noord-Holland
    succes pearl!

19. Within

Within Niet meer actief

Pearl zit nu al in het zh! Spannend! Hoop dat ze goed nieuws krijgt :D

Ik moet straks naar het revalidatiecentrum.. een bijeenkomst over pijntherapie, waarvoor ik op de wachtlijst sta. Ze gaan vertellen wat het inhoud, hoelang het duurt en wat de gevolgen (kunnen) zijn.
    Ben best zenuwachtig!! Want wat we vandaag horen, kan ook zwanger worden beinvloeden

20. Disco

Disco Lid

Feb 28, 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas...ben vanmorgen vroeg ongesteld geworden, dacht het al toen ik gister hoofdpijn kreeg.
    Het is wel niet zo veel als anders, verlies wel helder bloed maar normaal lijkt het alsof ik leegloop zo erg.
    En heb ook helemaal geen buikpijn.
    Maar goed op naar de volgende ronde!
    Iedereen succes verder!

Share This Page