Help!! Ik heb een allergische reactie op zwitsal! (het spul wat ik altijd gebruik..!) in mn nek.. droge huid dus smeer er wat zwitsal op en nu staat mn huid in de fik!!
Direct goed wassen met neutrale zeep of alleen lauw/warm water en koelen met ijs of zo! Ik ben ook bij het minste of geringste allergisch, helpt bij mij alleen om het bovenstaande te doen.
Ja heb het er ook heel snel weer afgehaald met een washandje.. brand nog steeds een beetje maar niet zo erg meer.. Ik snap er alleen helemaal niks van!! Ik gebruik al jaren zwitsal.. ook in mijn nek na het douchen als het helemaal droog is.. en nu opeens dit? :s
Mhhh dacht dat alle Zwitsal producten hypo allergeen waren... prullenbak in...Zou het dan maar ook nooit bij je baby straks gebruiken... Je kan idd na jaren gebruik allergisch worden... Ruikt wel altijd heerlijk!!! Ben benieuwd hoe het met Pinda, Anne, Bosuiltje, Anni en Roosje gaat. Staan allemaal op 2 maart.
vandaag getest met een vroege est. Omo wit. zou t nog kunnen, ben ik echt gewoon te vroeg geweest? misselijk savonds, steken in me zij, een soort van spierpijn pijnde hele dag in me buik, hele dag moe. zucht ik weet te niet meer. Ow ja en gister avond kwam de hele avond me eten omhoog. moest blijven slikken, kreeg ik ook nog de hik....pff not funny. haha aan de ene kant en ik overtuigd dat ik niet zwanger ben, aan de andere kant, wel veel rare klachen......zucht
Met mij gaat het goed hoor Alleen weet nog steeds niks... 3 dagen overtijd, en nog geen ongi te bespeuren! En zo'n ongelooflijke pijn in mijn linkereierstok/kantje? Ik ga morgenochtend testen, zit dan op 18 dpo... Dan zou er toch meer duidelijkheid moeten zijn?
@Mupkuh: Ooh ik ben ook 2,5 kilo aangekomen na het stoppen met de pil, om gek van te worden! Voel me af en toe net zo'n opgeblazen padje @Jeskejes: Misschien moeten we elkaar dan maar stickertjes geven? @Aowyn: Mooie testen meid, nu moet je beeb blijven plakken hoor! @Within: Ik ben zelf allergisch voor parfum, heb na jaren ook inene een mega-allergische aanval gekregen. Gebruik nu alleen nog maar Neutral, dat is zonder geur-, kleur- en smaakstoffen
@Moi: Ik had je een mailtje gestuurd voor een pendel... Heb je die ontvangen? Sorry, zag net in het pendeltopic dat je er 150 hebt staan...! Ik wacht geduldig af
Ik ga naar mijn bedje meiden! Als er morgen meer nieuws is, kom ik het natuurlijk even melden Welterusten!
nou helaas, gisteravond laat ongesteld geworden. had het op zich wel verwacht. Tijdens mijn ei waren we allebei niet fit. En daarna ook niet. Maar weten jullie of ik nu gisteren als 1e dag moet rekenen van mijn nieuwe cyclus, of vandaag. Ik werd gisteravond pas tegen 23.00 uur ongesteld.
Ik heb zelfs meegekregen ooit dat een eisprong in de donkerdere dagen in de avond springt en in de lichte dagen vroeg in de ochtend. Zoveel plas ophouden en weinig drinken maar voro NOD is ochtend het beste
NIET TESTEN!!! zonde van het geld en je krijgt witte testen omdat het veeeeels te vroeg is, zelfs met 11mrt nod
pffff ik had nog pukel explosie van MK en toen van ei en het zakte net heel iets af en komt het weer hard op grrrr (heb zelf al beetje acne en smeer inderm)
korte LF is niet altijd een probleem idd maar bij een vriendin met korte LF zat het probleem juist bij het groeien van haar ei