Ja, het is enorm spannend... Ben vandaag heel de dag alleen in de bar, dus kan de test niet pakken,die ligt boven... Vind het eng, aangezien ik ook 2 keer na 28dgn ongi heb gehad, en ik heb zoiets van, morgen niet, dan testen..... ben sterk sprak mijn zus gisteren en die begon weer erover echt eng!! gisteren was ik bij buuf, die is de 15e uitgerekend... echt lekker zitten beppen, en was zo gezellif af en toe zag je een voetje of een handje door de buik heen hahahaha echt mooi! Kreeg helemaal kriebels toen ik daar zat!
haha ik heb kriebels van jou jammer dat de test boven ligt. Ik zag nooit een voet of hand of zo wel grote bobbels heen en weer gaan haha soms ook heel pijnlijk want dan word je uitgerekt terwijl je niet meer kan uitrekken ineens haha. Had wel 1x steeds een stekend gevoel en plaats mijn hand dar had ik iets vast maar zij schrok ervan en deed hem weg -.-
hahahahahaha kriebels van mij, nog ff afwachten... nou begin maar een poll, moi78 wel of niet zwanger hahahaha ben trouwens altijd saggo als ik ongi moet worden, en nu helemaal niet haha
Oooh Moi het klinkt zo ontzettend zwanger ik hoop het zo voor je!!! Echt respect voor je geduld. Hier nog geen echte kwaaltjes. Borsten gevoelig en verder wel af en toe steken in mijn liezen als ik hard hoest of me uitrek. Vaag. Verder wentel ik me al helemaal in de zwangerschap. Het is een roze wolk hier. Heb me net opgegeven voor de moeder voor moeders. @Almika: Van harte gefeliciteerd hoopt dat je er toch van kunt genieten! @Pearl: Hoe voel jij je? Alle dames op rood wat ontzettend ROT duim voor jullie voor volgende maand!
@maia /??!?!?!?! dat heb je ervan als je niet komt gluren op zp,dat had ook zo zijn redenene, maar begrijp ik nu goed dat mk geworden is
Moi: ik duim ook voor je!! Klinkt goed in ieder geval! Hier zojuist bruinverlies gespot, dat kan niet veel goeds betekenen denk ik? Heb wel een erg korte cyclus als ik nu al ongesteld word.
ik heb naar je onderschrift gekeken en je hebt 25, 25, 27.. dan komt een keertje 24 niet zo nauw hoor.. ik heb gemiddeld 26, 27, 28 en ook een keertje 22 gehad dus geen zorgen hoor....
trouwens, ik moet nu nodig plassen... heb net wel een grote mok thee op, dus ik beter niet testen toch
Ik had donderdag ook heel veel gedronken toch getest en toch positief. Het ligt er dus maar net aan. Heb 2 net twee liter op dan niet doen. Is het een beker thee. Gewoon lekker testen.
1. Maart (3de ronde,2de kindje) Natasja73 (2de ronde, 2de kindje), ZWANGER! 2. Pinda83 (5de ronde,1ste kindje) Anne85 Hellepelle (1e ronde na mk, 2de kindje) Bosuiltje Roosje31 (4de ronde,2de kindje) Waxientje (4e ronde, 2e kindje) Anni85 (2e ronde, 1ste kindje) 3. Sjees (2de ronde,2de kindje) Marrr Astrid040 Roosje1980 (3e ronde, 2e kindje) Aowyn (meer dan 1jr bezig, 2e kindje), ZWANGER! Joolzz, (2e ronde, 1e kindje) 4. Dodette (2de ronde,1ste kindje) Sanne24 (6de ronde, 1ste kindje) Stoffeltje09 (1e ronde, 2e kindje) 5. Pearl1978 Mupkuh (1ste ronde,2de kindje) Moi78 (8ste ronde, 1e kindje) Enomis (ronde 12+, 2e kindje) Heitjekarweitje (ronde 24, 1e kindje) Jeskejes (4e ronde, 1e kindje) Rittjuh (4e ronde, 1e kindje) 2be ( 1ste ronde, 2de kindje), ZWANGER! 6. Bonnie1 (3de ronde,2de kindje) Almika(3e ronde, 2e kind)`ZWANGER Mommy1986 (2de ronde, 3de kindje) Groen29, (ronde 14, 1ste kindje) Samsam (2e ronde, 2e kindje) Flippo123 (17e ronde, 1e kindje) wendyenrichard (ronde 1 KID 1e kindje) 7. Tam27 (3de ronde, 3de kindje) Ploon (3e ronde, 1e kindje) mw21 (5de ronde, 1ste kindje) 8. Kellox ricmar94 Judith1981 (7e ronde, 1ste kindje) Mees78 (2de ronde, 1ste kindje) 9. nitaa(11de ronde derde kindje) Jade1986 (2e ronde, 1ste kindje) mamsvan2 sas31 (43 ronde 1ste kindje) 10. 11. Wijfie79 (6e ronde, 1e kindje) 12. Babywens 2011 (4de ronde, 1ste kindje) Quila ( 8eRonde, 1ste kindje ) Kylie1986 (3e ronde, 1e kindje) GFH (2e ronde, 1e kindje) KikiM (1e ronde, 2e kindje) moon0810 (12>, 1ste kindje) 13. Within (2e ronde, 1ste kindje) Beccy (1e ronde, 1ste kindje 14. 15. Maanvrouwtje (2e ronde, 2e kindje) Niekk (2e ronde, 3e kindje) Johanna1 (4e ronde, 2e kindje) MiniM (2e ronde, 1e kindje) Duiveltjes zijn onverwachts gekomen 7 dagen na mn eisprong :S op naar ronde 18 maand 21/22.... We komen steeds dichter bij de 2 jaar
Ben al heel de dag misselijk, wordt nu gelukkig wat minder. En mn tepels zijn heeel gevoelig, bijna pijnlijk. De 10e is mn NOD....
Haha niet getest... Kwam een stel dronkelorren voorbij, toen hield ik het niet langer meer op en moest ik wel hier plassen !!!