dat zijn wss jouw darmen en heel erg vergelijkbaar met de eerste babyschopjes *zwijmelt* als mijn daremn weleens ploppen dan zwijmel ik terug in tijd
Je bent één van velen met dit gevoel, dus ik hoop het! Ik heb vanochtend getest en streep lijkt ietjes knaller, maar nu opgedroogd zie ik weinig verschil met die van eergisteren. En ja ik weet dat ze knal zijn maar toch word ik daar onzeker van
Oh, ik hoop zo dat het zo is Moi! Jammer dat je niet in de buurt woont, anders had ik even een test langs gebracht.. Witte afscheiding houdt nog steeds aan, en heb zojuist de chocolade voorraad verorberd!
Bruin bloed zegt vaak niks. Je kan het hebben rond de periode dat je ongi had moeten zijn of iets later. Ik had bij mijn dochtertje het 2x gehad in de 6-7e week.
ik had het vorige week maandag, en ik had het net...... maar bij afvegen niks ik snap dr geen reet meer van
moi....ik durf het helaas niet te zeggen bij jullie,sorry....... mag ik ook heel brutaal zijn en vragen of je nog eens voor mij wilt pendelen? Heb een beetje het gevoel dat ik nog wel eens heeel lang zou kunnen wachten eer ik zwanger mag zijn.....
Kan jullie niet meer bijhouden dames.... Al mijn vrije uurtjes gaan op met klussen in huis... Wel weer een paar zwanger zie ik... Proficiat. Hier nog één weekje wachten, maar gevoel dat het weer niet raak is deze maand... Begin het er nou steeds moeilijker mee te krijgen... Hoor nu ook steeds vaker van.. En...Jullie..? Al zwanger...? Zucht.... Wanneer zijn wij aan de buurt? Weer aan het hopen dat er toch een keer een pendel uitkomt....!!! Moest t ff kwijt dames.
hihiih jij kan wel erg goed tussen de regeltjes lezen,ik ben bang dat ik bij jou niets voel eigenlijk,mijn intuitie is vaak wel redelijk sterk,maar neemt niet weg dat ik t wel hoop voor je! mag ik je pben of heb je t liever even niet? jij ook eerlijk zijn he!
je mag me pben hoor ik kan ook niet bij iedereen pendelen, de ene keer pendelt hij mee, de andere keer niet...
@moi: ik had je ook een verzoekje gestuurd. Zou je voor mij willen kijken? Ben erg benieuwd.. Heb vooralsnog (is dat aan elkaar) het idee dat het raak is, maar wil mezelf niet voor de gek houden, moet nog een weekje wachten..