@Sterkte Pearl, wat een onzekerheid, kan me zo voorstellen dat het wachten tot de echo 'killing' zijn.
Pearl we duimen allemaal hier voor je! Daar hebben we wel RSI voor over Ik heb vannacht wéér bijna niet geslapen. Mn hele lichaam is van slag, ben niet lekker, blijf naar de wc rennen en heb totaal geen eetlust.. waarom duurt de week nog zo lang?
NOD-Lijstje 1 t/m 15 maart 2011 1. Maart (3de ronde,2de kindje) Natasja73 (2de ronde, 2de kindje), ZWANGER! 2. Pinda83 (5de ronde,1ste kindje) Anne85 Hellepelle (1e ronde na mk, 2de kindje) Bosuiltje Roosje31 (4de ronde,2de kindje) Waxientje (4e ronde, 2e kindje) Anni85 (2e ronde, 1ste kindje) 3. Sjees (2de ronde,2de kindje) Marrr Astrid040 Roosje1980 (3e ronde, 2e kindje) Aowyn (meer dan 1jr bezig, 2e kindje), ZWANGER! Joolzz, (2e ronde, 1e kindje) 4. Dodette (2de ronde,1ste kindje) Sanne24 (6de ronde, 1ste kindje) Stoffeltje09 (1e ronde, 2e kindje) 5. Pearl1978 (3e iui, na miskraam nov '09, dus eigenlijk 2e kindje) (Vroege miskraam) Mupkuh (1ste ronde,2de kindje) Moi78 (8ste ronde, 1e kindje) Heitjekarweitje (ronde 24, 1e kindje) Jeskejes (4e ronde, 1e kindje) Rittjuh (4e ronde, 1e kindje) 2be ( 1ste ronde, 2de kindje), ZWANGER! Danisha (7e ronde, 2e kindje) 6. Bonnie1 (3de ronde,2de kindje) Almika(3e ronde, 2e kind)`ZWANGER Mommy1986 (2de ronde, 3de kindje) Enomis (ronde 12+, 2e kindje) Groen29, (ronde 14, 1ste kindje) Samsam (2e ronde, 2e kindje) Flippo123 (17e ronde, 1e kindje) wendyenrichard (ronde 1 KID 1e kindje) 7. Tam27 (3de ronde, 3de kindje) Ploon (4e ronde, 1e kindje) mw21 (5de ronde, 1ste kindje) 8. Kellox ricmar94 Judith1981 (7e ronde, 1ste kindje) Mees78 (2de ronde, 1ste kindje) 9. nitaa(11de ronde derde kindje) Jade1986 (2e ronde, 1ste kindje) mamsvan2 sas31 (43 ronde 1ste kindje) 10. Beetletje 11. Wijfie79 (6e ronde, 1e kindje) 12. Babywens 2011 (4de ronde, 1ste kindje) Quila ( 8eRonde, 1ste kindje ) Kylie1986 (3e ronde, 1e kindje) GFH (2e ronde, 1e kindje) KikiM (1e ronde, 2e kindje) moon0810 (12>, 1ste kindje) MayD (3e ronde, 1e kindje) Within (2e ronde, 1ste kindje) 13. Beccy (1e ronde, 1ste kindje 14. 15. Maanvrouwtje (2e ronde, 2e kindje) Niekk (2e ronde, 3e kindje) Johanna1 (4e ronde, 2e kindje) MiniM (2e ronde, 1e kindje) Datumloos: Aantal: 60 8 Zwanger, 21 Ongesteld, 3 Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, 7 MMM, 1 Cyclus van slag, 3 Niets doorgegeven,
Dag ben vandaag voor het eerst op de forum , ik probeer al 3 jaar zwanger te worden maar het lukt maar niet was dezen maand 3 dagen over tijd en ik dacht en het voelde echt zo dat ik zwanger was maar helaas ben vandaag ongi geworden ben een wrak alleen maar huil buien hoe verwerken jullie dat elke maand die teleurstelling elke keer weer
Welkom ahlam. en erg vervelend voor je Lopen jullie ook in de mmm? Hebben ze al achtergehaadl wat er (kon) is (zijn)?
Morgen dames! Nou, ik dacht zondagavond dat ik ongesteld was geworden. Beetje rozeverlies. Gisteren klein beetje bruinverlies............vandaag niks meer. Dus ik maar een test gedaan en die is omowit. Hoe kan dit nou? Als je naar mijn temp kijkt dan kan ik me niet voorstellen dat ik niet ongesteld word. Ahlam: welkom, jee kan me voorstellen dat de teleurstelling en het verdriet groot is na zoveel tijd. Sterkte. Ben je al aan het dokteren?
hmmm mssn komt hij nog? idd jouw temp laat zien dat hij komt, maar vreemd dat hij nog niet is. Mssn eind van de dag?
@Ahlam: Gossie meid, veel sterkte. Ik kan je helaas niet vertellen hoe ik het verwerk, wij zijn nog niet zo lang bezig. @Judith: Misschien toch zwanger???? Ik snap ook werkelijk niets meer van mijn cyclus. In december licht positief getest, maar werd een vmk na 5 wk (cyclus 30 dg + 7 dg) Januari geklust, ongi op 3 feb gehad (cyclus 31 dg) Februari geklust, NOD 5 mrt (uitgaande van een cyclus van 31 dg). Officieel nu dus 3 dagen overtijd en nog geen ongi. Verder omowitte testen, maar wel een temp. die is gestegen van 37,1 (woe 2mrt) naar 37,3 (vandaag) Snappen jullie het nog??
Maak je misschien gewoon later hcg aan? Die stijging is wel hoopvol! Ik hoop dat die testen bij ons op de een of andere onverklaarbare wijze gewoon niet werken en we zwanger zijn!!
Ik heb echt precies hetzelfde. Nergens last van en denk ook dat het niet raak is... Maar wat je zegt, door de carnaval vliegen de dagen voorbij en lijkt het wachtbankje minder lang! Moi, van harte gefeliciteerd meid!
Heej meiden.. Het wachtbankje is altijd zenuwslopend Ik heb vanmiddag afspraak bij de dokter! ben benieuwd wat er uitkomt! ik laat het jullie weten.
heel goed dat je naar huisarts gaat! ik ben vandaag 11 dagen overtijd en ga zo naar de huisarts! kan je altijd hebt beste doen voor de zekerheid! dus we zitten in het zelfde schuitje!
Ik denk al maanden dat het niet raak is... En iedere maand klopt het helaas. Dames die zwanger zijn, vertel ons is.... Je voelt dat toch aan, zo van ...Yes nu is het raak...!!! Toch...???