NOD 1-15 maart 2011

Discussion in 'NOD forum' started by Pinda83, Jan 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    Ik merk (helaas) al vroeg da tik zwanger bent. Al een paar dagen nadat de ei bevrucht is. Dus rond 4-5dpo. Ik wacht dan een week met zekerheid en dan weet ik het zeker. Maar ik zat deze keer echt in ontkenningsfase. Ik wist dat het raak was maar wou het niet weten denk ik.. mssn bescherming?

2. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

Jan 28, 2011
    1,235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik zit ook net in de wachtfase. Donderdag is mijn NOD, maar kan niet wachten om te testen... Als ik morgen test en hij is negatief, dan ben ik echt zeker weten niet zwanger toch?
    Temp is nog mooi hoog, dus ik kan die van morgenochtend nog ff afwachten. Wat zouden jullie doen?

3. Joolzz

Joolzz Bekend lid

Nov 14, 2010
    716
    20
    18
    Ik kwam even spieken hoe het ervoor staat hier...

MOI Gefeliciteerd! Superleuk!

4. Kapoen

Kapoen Lid

Feb 27, 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Vandaag is het mijn NOD (als het goed is ga van cyclus 28 uıt wat ık normaal heb) Word altijd ongeveer rond deze tijdstip ongesteld, ben net naar de wc geweest maar niks alleen 1 druppel slijm (het is heel lichtroze bruinachtige) kan dit innestelling zijn:( heb ik dan mijn ei later gehad? dit heb ik nooit voor mijn menstruatie? ik zou het niet weten ik wil in iedergeval vrijdag testen..

İedereen die zwanger is hartelijk gefeliciteerd en de meiden met de duivels op naar volgende ronde :)

Groetjes..

5. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

Jan 28, 2011
    1,235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Bij mijn eerste kindje moest ik de donderdag ongesteld worden. De zondag had ik een kleine bloeding en was dus wel zwanger. Dus die innestellingsbloeding kan volgens mij dus ook wel later komen ofzo.

6. Sjees

Sjees Niet meer actief

Enomis,jemig wat vervelend,ben je nog niet eerdr bij de HA geweest? Hoelang ben jij al bezig voor een kindje? Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen…

Moi, nu al een streep????das wel vroeg zeg,die kreeg ik pas in mijn laatste 2 weken vd zwangerchap

Anni,donderdag ok…..ik heb geduld…..en ik zou zeker dan even de HA bellen voor een bloedtestje oid,misschien maakt je lijf gewon niet zo snel Hcg aan??

Ahlam,welkom ,maar al 3 jaar bezig?? Ben je al bij artsen geweest om te kijken hoe dat kan?

Marcia85,wow jij zit ook al lang in spannignzeg,ben benieuwd wat de HA zegt

Quila,ja ik voelde heel duidelijk bij mijn 1ste dat het raak was,het was zo sterk dat gevoel en de verandering in mijn lijf,daarom weet ik nu ook steeds al tijdig als het niet raak is..

Pearl hoe is het met je???

7. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

Mar 3, 2011
    1,334
    8
    38
    Noord-Holland
    @ sjees ja ik zat en zit echt al heel lang in spanning

vanmiddag bij HA geweest.. test gedaan.. negatief. maar omdat ik erge steken heb in me onderbuik en toen ze aan me onderbuik zat ik het wel kon uitschreeuwen van de pijn kan het zijn dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb. als dat zo is moeten ze gelijk ingrijpen! of er is iets met me eierstokken.. morgen bloedtesten en a.s. dinsdag echo..

het schiet dus niet erg op meiden helaas.... :(

8. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    @Marcia: poeh, beide opties klinken erg vervelend. Gelukkig zetten ze er wel meteen actie op. Hopelijk valt alles voor je mee. Succes!

9. Mees78

Mees78 Actief lid

Feb 1, 2011
    146
    0
    16
    Calculator in de Techniek ( mannen wereldje )
    Zuid Holland
    ook even hier om bij te lezen.
    Alle zwangeren gefeliciteerd, iedereen op rood, succes vogende maand.

Hier nog steeds vage dingen, getest vandaag, neatief. Maar ook geen rood te bekennen.

Dus ik snap m ff niet meer. Maar ben pas in rond 2.

10. Kapoen

Kapoen Lid

Feb 27, 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    echt waar? nou ik hoop dat het de innesteling is:D nog geen bloed te bekennen alleen dat roze afscheiding.. bedankt voor je reactie :)

groetjes

11. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

Jan 28, 2011
    1,235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb ook iets van rozige afscheiding! Net naar de wc geweest en ik had al 2 dagen echt heel veel afscheiding (veel meer dan normaal) en dat was wat gelig, maar dit is toch echt een beetje rozig... Hoop voor ons allebei dat het een goed teken is :D.

12. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    @Hanna Mom, dat gelige heb ik nu ook al twee dagen........ En ik had al ongi moeten zijn

13. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Heb vandaag last van lage rugpijn.. Ben bang dat ik toch ongestEld ga worden een deze dagen.

Pearl, nog een hele dikke knuffel!

14. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

Jan 28, 2011
    1,235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Oeh, dan is dat toch een goed teken? Heb jij al een test gedaan dan??

15. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

Jan 14, 2011
    3,399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Marcia: Ooh eindelijk iemand die net zoals ik niet weet waar ze aan toe is! Goed van je dat je naar de huisarts gaat, ben heel benieuwd meid.
    Laat je weten hoe het is gegaan?

@Aowyn: Gelukkig, begon een beetje te twijfelen of ik niet te vroeg wil voor een bloedtest...

Heb vandaag maar weer even 4 verse testen van de kruid ingeslagen :D
    Hmmm, zal ik morgen al testen?
    Sjees, misschien krijg je morgen je antwoord al ;)

16. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

Dec 26, 2010
    884
    0
    0
    Hallo dames,

Hier alles rustig. Nog 4 dagen en dan testen (als nodig), pfffff, wat duurt dat lang. En elke keer naar de wc en dan hoop je dat er geen bloed te zien is.

Nog een rare tik: ik weiger een nieuwe voorraad maandverband en tampons te kopen, haha, nog meer die dat hebben?

17. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

Dec 26, 2010
    884
    0
    0
    Ja Anni, ik zou morgen weer testen!
    Ben benieuwd *duim* *duim*

18. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Ik hoop het. Heb wel al een test gedaan.....omowit....helaas

19. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

Jan 14, 2011
    3,399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Haha ik moest ook tampons halen, maar ik weiger pertinent!
    Geen bloed is geen tampons :D

20. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Morgen al?!?!?!?! hahaha. :)
    Ik zou zeggen doen! ;)

Share This Page