İk hooooop het echt zo ik weet nu niet wanneer ik het best kan testen toch maar vrijdag of maandag ? pff ik vind dit het ergste deel van heel de cyclus haha.
Hallo dames even hier nogmaals... omdat in het andere forum niet gereageerd werd.. dus denk dat hier de dames zitten van vorige maand???!! Ben even druk geweest deze maand daarom minder hier kunnen zijn... SORRY daarvoor! maar nu ben ik er weer! Vorige maand had ik een cyclus van 35 dagen. Nu dacht ik dat ik daar van uit moest gaan.. Maar nu had ik vorige week een heel erge trek aan de zijkant.. dacht meteen HE! heb m'n eisprong... Dus ging ik kijken... en kwam dat precies overeen met een cyclus van gewoon 28 dagen.. zoals niet vorige maand maar die ervoor.. Maarja ik dacht ach.. kan ook wat anders zijn.. Nu had ik dus eergister en gister heel erge steken in de onderbuik... Dit had ik nooit eerder gevoeld.. net alsof ik ongesteld moest worden... Nu is dit weg... Maar kon dit dan een innesteling zijn?? Ik ben zelfs naar huis moeten gaan omdat ik die steken zo erg had... en dat doe ik normaal nooit... maar dacht echt mijn eisprong al gehad te hebben... Weten jullie het? xxxx
@MICH. Het kan natuurlijk een eventuele innestelling zijn, maar toch ook wel de ovulatie. Het is echt even afwachten. Je kunt natuurlijk 14 dagen na die dag dat je dacht de ovulatie te hebben gehad, een testje doen en vervolgens nog even afwachten. We kunnen helaas niet in je bm kijken . @kapoen. Ik hoop het ook! Nog even geduld helaas. Eerst maar kijken wat mijn temp morgenochtend is. Maar jij kunt toch al testen kapoen?
@Mich18: Tja, zoals gezegd kan het ovulatie en innestelling zijn. Heb je wel geklust eergisteren? Zo ja, dan is het afwachten de komende weken. Meer kan je helaas niet doen. We hopen op een positest natuurlijk!
@Hanna Mom: Ik sinds vandaag. 'k zei daarstraks nog tegen m'n vriend dat ik het zo koud heb. Heb al een flinke kop thee op en nog koud. (wel grappig dat we de zelfde dingen hebben)
Lekker slapen! Tot morgen . Laten we hopen dat het koud zijn voor ons beid weer een goed teken is hihi.
ik hoop het ook! ja ik vond dat ook al zo laat! maar ze willen eerst met bloedtest dus kijken of ik echt niet zwanger ben.. ze weten dat ik "pijn" heb.. ik hoop dat de dagen snel gaan... een vraagje een bmz is toch gevaarlijk of niet?? bedankt voor de reacties meiden! geeft je toch weer een steuntje in je rug *knuffs*
Sterkte! Hoop dat de pijn gauw over is en dat alles wel goed is... Dat kan toch nog wel? Ik weet helaas niks over bmz, dus daar kan ik je helaas niet bij helpen met info.
dank je wel! tjah ze weten dus niet wat er aan de hand is... maar ik houd de moed erin! hopelijk is het een ontsteking bij me eileiders zodat ik antibiotica krijg... helaas is het dus afwachten tot dinsdag..
meiden, bedankt voor de reacties! Mij is me niet opgevallen van het vruchtbaar slijm... Dit ook nog nooit een maand gehad.. Wel voelde ik vaker mijn eisprong.. die heb ik dus (als ik het goed heb gevoeld) precies een week terug gehad.. toen kreeg ik zondag last van steken in mijn buikje! Inderdaad kunnen jullie niet in mijn bm kijken hahaha... Wel vind ik het heel spannend hoor! Maarja dat is elke maand zo! Verder geen kwaaltjes... terwijl ik eerdere maanden wel vanalles voelde........... raar dus... en voor Bonnie1 nee niet geklust eergisteren... vrijdag wel... hahaha maar dat moet toch voor de eisprong dus Ik HOOP dus dat ik die vorige week heb gehad! En nu een innesteling...*hooopt zo deze maand*
hmm wss met de bloedtest wilt zij hcg meten, bij een bmz stijgt de hcg niet goed geloof ik. Het is niet meteen gevaarlijk maar te laat ontdekt kan ten koste gaan van die eileider. We gaan nog niet uit van het ergst, eerst de bloedtest afwachten, knuffs!
Oeh! Ik begin toch wel echt de zenuwen te krijgen zeg... Ik ga zo naar bed en hoop dat mijn temp morgen nog hoog is. Welterusten allemaal!
Pff, ben een avondje weg, gelijk 4 pagina's erbij Ik ga morgen testen meiden, en laat gelijk 's ochtends hier op het forum weten hoe of wat... Welterusten!