Hoi allemaal, Jeetje, ben drie dagen niet online geweest en kan nu niet eens meer alles meelezen! wat een getyp! Nou, ben nu 5 weken zwanger, maar pfff, wat een buikpijn! Ik heb steeds het gevoel dat het niet goed zit, erg stressen. Wilde ik vandaag de eerste afspraak maken bij de verloskundige, zijn ze dicht :x Ik las een paar pagina's terug dat Ricmar94 zwanger is? wat geweldig, Ricmar, gefeliciteerd!!! NU hopen dat je beebje bij je blijft! En voor Pearl een dikke knuffel, wat ontzettend verdrietig... Groetjes, Pinda83
EN EN??? Mijn temp is gezakt... Van 36,62 naar 36,43... (ik temp altijd laag, temp onder mijn tong). Ook van bruine afscheiding en wat krampjes, nog niet in alle hevigheid, maar ik denk dat het helaas over en uit is.... @Pearl. Och meid... Wat vreselijk... Wat zou ik je graag in het echie even een knuffel willen geven. @Anni. Ik zou dan idd nog 5 dagen wachten (ja vreselijk! ik weet het) en dan nogmaals een testje eraan wagen...
Wat vervelend zeg!! Even om je wat gerust te stellen. Ik heb bij mijn eerste de eerste maanden ook buikpijn gehad, zelfs in het ziekenhuis geweest. Bleek toch echt iets van bandenpijn te zijn . Dus het hoeft niet direct niet goed te zitten hoor! Maar morgen gewoon weer ff de verloskundige bellen hoor! Daar is ze voor .
@ Pinda: Das vervelend. Ik had dat de eerste zangerschap ook en het schijnt heel vaak voor te komen. Het is stom want je leest nergens dat je zon last kan hebben en niemand verteld het je, maar het kan niet zoveel kwaad heb ik begrepen. Ik heb af en toe steken als ik me omdraai of een onverwachte beweging super irritant. @Pearl: snik! @Anni: wat raar! Alle dames op rood shit!!! Sterkte en succes volgende ronde!
Goedemorgen dames, Hier een tijdje niet geweest....ben afgelopen donderdag toch ongi geworden.....en sinds gisteren is voor mij weer het klusseizoen geopend....Pctje had weer eens kuren....wel steeds bijgelezen via mijn mobje maar kan daarmee niet reageren.....zooooooo jammer want ik zag veel roze voorbij komen!!!! Kga nu ronde 5 in....twijfel nog een beetje of ik weer ovutestjes ga gebruiken....temp doe ik niet meer....daar word ik helemaal onzeker van.... @Ricmar...Wat een geweldig nieuws....geniet ervan....toen ik het las kreeg ik echt kippenvel...ben zo blij voor jullie!!! @Pinda....Gefeliciteerd!!! Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt over je buikpijn.... @Moi....Gefeliciteerd!!! Wat super....geniet ervan!!!! @alle zwangere ook echt super gefeliciteerd!!! @Ongi...balen meiden! @wachtende........TOITOITOI!!! @Pearl.....een hele dikke knuffel!!!! Ik meld me hier dan maar af....ga weer verder in andere topic.....Mijn mannetje roept al vanaf het begin dat we proberen zwanger te worden dat we een decemberkindje krijgen....ik hoop dat hij gelijk krijgt hihihi.....Maar in iedergeval ga ik weer lekker aan de klus!!!!
Anni,getsie wat balen een negatieve test dus nog steeds in de onzekerheid. Pearl,jemig meid dus toch een mk,heel veel sterkte! Roosje,wanneer is nu je nod?
@ Roosje, klus ze meid! Ik blijf maar gewoon wachten op mijn ongi. Echt geen flauw idee wat ik anders moet...
Zijn al vanaf 2007 bezig om zwanger te raken. 2x gelukt alleen ook meteen weer mislukt. Nu gaat de IUI teller weer naar 0 dus hebben we weer 6 x kans.
Roosje aah balen !! had het zo gehoopt voor je! maarr, we lopen gelijk op in cuclus alleen mij ei valt denk ik 2 dagen later dan banner aangeeft.. Pearl ach meid wat k*t zeg sterkte.. Vanmorgen alweer drukke ochtend gehad.. bezoekje aan CB inclusief prikjes heeft het keurig gedaan en weer helemaal goedgekeurd.. gelukkig pas terug als ie 2 jaar is.. duurt nog even dus
Alleereerst een hele dikke knuffel voor pearl!! @roosje: balen! Dan maar hopen dat je man gelijk heeft! Ik heb voor het eerst gedroomd dat ik zwanger was.. ik deed een test die positief was! Nu die droom nog uit laten komen.. Ben wel behoorlijk misselijk nu maar dat heb ik wel vaker
@Within....hopen dat je droom idd uitkomt!!!! Spannend meid nog 3 dagen!!!! Ik duim voor je!!! @Roeltje....nu hopen op Roze deze maand....Wat zijn ze toch dapper hè die kleine mensjes.....ik slaap vanaf het moment niet als ik weet dat ik moet prikken hihihi....