Roosje, welke ovu-testen gebruik jij? Ik begin ook altijd (nou ja, altijd, die keren dat ik ze gebruikt heb) een paar dagen eerder om te voorkomen dat ik m'n ei mis. Een fijne verjaardag zaterdag. Hopelijk je laatste verjaardag zonder kids hihi (ik zie nu je foto, dus ik denk dat je al een dochtertje hebt... en zie het nu ook in de lijst staan).
@Ploon, idd. zolang als het positief blijft, is het goed. Ik vind het ook heel fijn om ff m'n ei kwijt te kunnen bij jullie en om over van alles te praten, en van iemand iets te leren, en om anderen weer wijze raad of zo te geven En ik zit onderhand denk ik op 8 - 10 verschillende te kletsen, maar dat maakt niet uit, zolang dat ik het bijhou hihihi.. Zit bv. ook op een topic: ''zwanger worden na een miskraam'', ik heb daar wel wat aan. Waarom niet, als het je kan helpen? Manlief vindt dat ik er een beetje verslaafd aan ben hihi. Dat is ook wel een beetje zo, maar ik gooi niks aan de kant voor het forum hoor. M'n eigen dingen moeten ook door kunnen gaan, en het huishouden moet ook gedaan worden. Doe 't alleen vaak op een ''leuke'' manier. Dan kijk ik ff hier, en strijk ik weer ff, en dan denk ik, oke tot dat witte shirt en dan ga ik weer ff lezen hihihi @Roosje... wat wilde ik nou tegen jou zeggen..? Hm....
Oh jaa! ROOSJE! Hihi, ik heb m'n tekst weer gevonden Ik vind het ook altijd erg fijn als het weer netjes gestreken is, lekker ruikt en dan netjes weer in de kast ligt. En dat manlief het maar hoeft te pakken! En 't bijhouden... Ja. Hahaha, ik probeer het ook vaker. Soms lukt het, soms niet, ligt aan hoe druk en zo he... Maar ach ja, erg vind ik het ook niet echt om te doen.... als je eenmaal bezig bent, ben je er zo doorheen.
@Ploon, is eerste keer dat ik met ovutestjes ga beginnen. Ik heb ze van z&k....zijn het goodkoopste en hoor er goeie verhalen over. Ik heb idd al dochtertje....uit vorige relatie....Mijn vriend heeft nog geen kinderen voor hem is het wel de 1e....heb mijn nod 2 maart en hij is 2 maart jarig dus hoop dat ik hem een leuk kadootje mag geven..... Voor jou wel 1e? En hoeveelste ronde zit je?
jeetje meiden het gaat snel hier! kan het zo allemaal niet helemaal bij houden hoor! Hier was en strijk is soms wel graag en soms niet... Kan ook gebeuren dat het een hele periode op de strijkplank ligt te wachten tot ik ga strijken en soms doe ikhet gelijk...
Hallo Dames, Ik kom me hier even melden. Ben vandaag ongesteld geworden en ga vol goede moed door naar ronde 7. Nou ja, heb natuurlijk wel even gebaald, maar ik probeer het positief te bekijken en hoop dat het deze ronde raak is. Ik ben vorige maand begonnen met temperaturen en dat bevalt wel goed. Ook gebruik ik ovutesten. Had eerst die van Kruidvat, maar ik hoorde dat die niet goed zijn. Toen heb ik die van sensitest gebruikt en nu heb ik ze van zwanger&kids, omdat ik op het forum las dat die heel fijn zijn. Die van sensitest vond ik op zich wel fijn, maar ik tuurde me echt een ongeluk op die kleine schermpjes! Fijne avond vast!
Judith, wat balen meid van je ongi. roosje, Ik ga ze ook even bestellen had vorige maand voor het eerst van kruidvat eigenmerk gebruikt. Jij mag ook weer aan de klus. Spannend.
@Maart, ik had ze al gelijk volgende dag in huis.....Klussen gaat idd weer beginnen....moet goed komen zaterdag jarig maandag valentijn hihi....een en al liefde!!
roosje, Heb ze net besteld ook meteen wat zwangerschapstesten besteld jeetje wat een prijsverschil met de winkels. Zo die dingen koopik nooit meer in de winkel wist niet dat het zo veel scheelt. 10 zw testen voor 13.99 in de winkel koop je er 2 voor die prijs.
Ja belachelijk hè!!! Heb net eerste ovutestje gedaan.....natuurlijk negatief maar weet nu hoe het werkt. Het word weer allemaal super spannend!!!
Hmmm balen.. ongi zeker? Eigenlijk is het niet zo leuk als er elke keer weer nieuwe mensen bijkomen, want dat betekent dat ze ongesteld zijn geworden! maar welkom hier, we gaan met zn allen voor de maand maart. ps. wat ik mij af vraag: Hoe komt jou NOD op 9 maart? Ik zie dat je deze maand een cyclus van 32 dagen had? Of was dat toevallig eenmalig? Ik heb namelijk ook een cyclus van 32 dagen, ben dinsdag ongesteld geworden, dus mijn NOD is pas 12 maart.
@Within......balen meid! Denk toch dat je last gehad heb van ontpillen.....had ik namelijk ook!!!! Ook echt alle tekenen had ik.....Wat centjes armer ook vanwege alle testen die je steeds deed. Toen dacht ik......dit niet meer want je maakt jezelf ook een klein beetje gek ermee.....Dus 2 rondes daarna echt niet meer getest....afgelopen ronde weer wel....ook wat gerichter bezig geweest. Spannend meid!!!! Al wat van je zus vernomen?
Thanks meiden! Gezellig om jullie weer te zien hier in een nieuw forum. Zullen we daar wel na deze maand mee ophouden en elkaar in een van de zwanger forums ontmoeten? @Roosje: die ovu-testen zijn spannend inderdaad! Ik ga op dag 9 weer beginnen met ze. Een test waar een 2e streep op staat is altijd leuk! Succes met de zoektocht naar je ei en klus ze!
Vorige cyclus was 32 dagen. Omdat ik nog niet helemaal weet hoe het zit, hou ik voor mijn banner/NOD een cyclus van 28 aan NOD LIJST MAART 1. Maart (3de ronde,2de kindje) 2. Pinda83 (5de ronde,1ste kindje) Anne85 Hellepelle (1e ronde na mk, 2de kindje) Bosuiltje Roosje31 (4de ronde,2de kindje) 3. Sjees (2de ronde,2de kindje) Marrr Astrid040 Roosje1980 (3e ronde, 2e kindje.) 4. Dodette (2de ronde,1ste kindje) Sanne24 (6de ronde, 1ste kindje) 5. Pearl1978 Mupkuh (1ste ronde,2de kindje) Moi78 (8ste ronde, 1e kindje) Sansky (1e ronde na MK, 1e kindje) 6. Bonnie1 (3de ronde,2de kindje) Almika(3e ronde, 2e kind) 7. Anni85 (2e ronde, 1ste kindje) Joolzz (2e ronde, 1ste kindje) Tam27 (3de ronde, 3de kindje) Ploon (4e maand, 1e kindje) 8. Kellox ricmar94 9. nitaa(11de ronde derde kindje) Jade1986 (2e ronde, 1ste kindje) Within (2e ronde, 1ste kindje) 10. 11. Wijfie79 (6e ronde, 1e kindje) 12. Babywens 2011 (4de ronde, 1ste kindje) 13. Jeskejes (4e ronde, 1e kindje) 14. 15. Maanvrouwtje (2e ronde) Datumloos: Aantal: 20.. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, 1 MMM, .. Cyclus van slag,.. Niets doorgegeven,
Ik zou juist de langste aannemen, en met je ovutestjes beginnen op dag 10 om zo je eitje te spotten.....