Hey allemaal, Mijn ongi is hier doorgebroken. Dus ik kan hier stoppen met wachten. Succes nog! @Moi. Het klinkt niet als heel veel bloed, dus blijven geloven dat het goed zit hoor! En dan morgen maar ff dokter bellen. Zeker doen!
Toen ik in Duitsland woonde moest je voor alle "downstairs" vragen direct bij de Frauenartzt (zeg maar Gynacoloog) zijn en kon je beter niet naar een HA gaan. Misschien is dat in Oostenrijk ook zo?
@Moi: ik hoop dat een beetje kan slapen, knuf! @Maanvrouwtje: jammer, maar wat niet os kan nog komen! @Hanna mon: jammer, veel succes en vooral roze de volgende ronde!
@Moi: Nee toch! Hopelijk is het een gesprongen adertje. Ik heb na 6 weken licht bloedverlies gehad, duurde maar even, was ook alleen bij het afvegen. Schrok me rot, maar uiteindelijk was er ook niets aan de hand. Je hoort wel vaker dat meiden nog bloedverliezen tijdens een zwangerschap, dus probeer je niet al te ongerust te maken (makkelijk zeggen nu, want ik weet dat je dat toch automatisch doet). Doe lekker rustig aan.
@Maanvrouwtje: jij ook al. Het lijkt wel of er bijna niets meteen posi test. Hopelijk over 3 dagen wel. Ik duim weer mee. @HannaMom: Nee he, balen zeg. Het enige lichtpuntje is dat je weet waar je aan toe bent.
Succes allemaal met wachten. Ben ook maar de dagen door heen aan het gaan hihi. Dames die hiervoor reageerde welke dag is je Nod? Alvast bedankt voor de reactie.
De mijne was afgelopen zondag of vandaag of morgen. Ik ken mijn cyclus niet zo goed, maar vermoed mijn ei gehad te hebben in het weekend van 19 feb.
Moi, Er zijn veel meer meiden die ook bloedverlies hebben tijdens het begin van de zwangerschap. Sterkte en kop op! Pearl, Veel sterkte en een knuf voor jou! Hanna, Jammer dat je ongi bent geworden. Hopelijk volgende maand beter. Hier nog ff wachten tot zaterdag. Heb al sinds vrijdag buikkrampjes, heel licht en sinds maandag pijnlijke borsten...
Pinda hier ook vaak beste steken af en toe. Sommigen ervaren bandenpijn pijnlijker dan een ander. Al bij de HA geweest dan? Hanna Mom oei idd een beste daling zo Roosje balen meissie! Within spannend!! Moi neenee! hou hoop! ik duim!!! bloedverlies hoeft niet altijd wat te zeggen! maanvrouwtje balen van negi test Kikim ook spannend!
Als je 19 feb de ei heb gehad dan was 5 je NOD dag geweest of heb ik het mis? Onregelmatige cyclus zijn best irri vooral als je zwanger wilt worden.
het is ook niet dat het loopt ofzo.. alleen bij afvegen en net zag ik dat mijn urine niet helemaal normaal was..
@Meiskee: ja de 5e zou ook kunnen. Ik weet het echt niet precies. De ovutesten waren di (15 feb)-wo posi, vr. nega, za-zo posi, ma (21 feb) nega, dus ik snap er geen fluitje meer van. @RicMar: Hoe voel je je?