Help! Ik heb tussen 11 en 15 maart mijn NOD maar wil nu al testen! Maar ik wil sowieso tot de 15e (proberen te) wachten want anders doe ik hem issie negatief en word ik alsnog ongi, wat ik zonde van het geld vind dan. HELP!
NOD-Lijstje 1 t/m 15 maart 2011 1. Maart (3de ronde,2de kindje) Natasja73 (2de ronde, 2de kindje), ZWANGER! 2. Pinda83 (5de ronde,1ste kindje) Anne85 Hellepelle (1e ronde na mk, 2de kindje) Bosuiltje Roosje31 (4de ronde,2de kindje) Waxientje (4e ronde, 2e kindje) Anni85 (2e ronde, 1ste kindje) 3. Sjees (2de ronde,2de kindje) Marrr Astrid040 Roosje1980 (3e ronde, 2e kindje) Aowyn (meer dan 1jr bezig, 2e kindje), ZWANGER! Joolzz, (2e ronde, 1e kindje) 4. Dodette (2de ronde,1ste kindje) Sanne24 (6de ronde, 1ste kindje) Stoffeltje09 (1e ronde, 2e kindje) 5. Pearl1978 (3e iui, na miskraam nov '09, dus eigenlijk 2e kindje) (Vroege miskraam) Mupkuh (1ste ronde,2de kindje) Moi78 (8ste ronde, 1e kindje) Heitjekarweitje (ronde 24, 1e kindje) Jeskejes (4e ronde, 1e kindje) Rittjuh (4e ronde, 1e kindje) 2be ( 1ste ronde, 2de kindje), ZWANGER! Danisha (7e ronde, 2e kindje) 6. Bonnie1 (3de ronde,2de kindje) Almika(3e ronde, 2e kind)`ZWANGER Mommy1986 (2de ronde, 3de kindje) Enomis (ronde 12+, 2e kindje) Groen29, (ronde 14, 1ste kindje) Samsam (2e ronde, 2e kindje) Flippo123 (17e ronde, 1e kindje) wendyenrichard (ronde 1 KID 1e kindje) 7. Tam27 (3de ronde, 3de kindje) Ploon (4e ronde, 1e kindje) mw21 (5de ronde, 1ste kindje) 8. Kellox ricmar94 Judith1981 (7e ronde, 1ste kindje) Mees78 (2de ronde, 1ste kindje) 9. nitaa(11de ronde derde kindje) Jade1986 (2e ronde, 1ste kindje) mamsvan2 sas31 (43 ronde 1ste kindje) 10. Beetletje 11. Wijfie79 (6e ronde, 1e kindje) 12. Babywens 2011 (4de ronde, 1ste kindje) Quila ( 8eRonde, 1ste kindje ) Kylie1986 (3e ronde, 1e kindje) GFH (2e ronde, 1e kindje) KikiM (1e ronde, 2e kindje) moon0810 (12>, 1ste kindje) MayD (3e ronde, 1e kindje) Within (2e ronde, 1ste kindje) 13. Beccy (1e ronde, 1ste kindje 14. 15. Maanvrouwtje (2e ronde, 2e kindje) Niekk (2e ronde, 3e kindje) Johanna1 (4e ronde, 2e kindje) MiniM (2e ronde, 1e kindje) Datumloos: Aantal: 60 8 Zwanger, 21 Ongesteld, 3 Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, 7 MMM, 1 Cyclus van slag, 3 Niets doorgegeven,
kan van beide zijn... Ik had afgelopen ronde onwijs veel afscheiding.. op sommige momenten liep het er letterlijk uit (sorry voor de details) maar werd gewoon ongesteld helaas.. Maanvrouwtje balen meid hopelijk volgende ronde meer succes
Moi, heel veel sterkte... Maanvrouwtje, balen! Maar geefde moed niet op he, op naar ronde 3... Mupkuh, wat een verschrikkelijk verhaal! Over wie ging het als ik vragen mag?
Goedemorgen! @maanvrouwtje: aah balen zeg meid succes in de volgende ronde! @mupkuh: wat een verhaal zeg, jeetje! Sterkte meid. @moi: plakken plakken plakken! Heel veel suc6 bij de gyn, hoop dat alles goed is/mag blijven gaan! @hier: dag 37, 23 dpo, 9 dagen overtijd, nog geen ongi. Vandaag ga ik mijn nesteldrang maar es helpen door lekker voor nieuwe spulletjes in huis te shoppen
@Moi, ik duim voor goed nieuws meid!!! Goed dat je gaat..... @Maan, balen meid! @Mupkuh, jee wat een verschrikkelijk verhaal. En natuurlijk goedemorgen! Zonnetje!!.........waar ben je!!! Geef mij het zonnetje maar meiden....Als je al een paar dagen van het zonnetje heb mogen genieten dan valt dit weer zo tegen ......
Anni jeetje, 9 dagen overtijd.. weet je wanneer je ei is geweest? anders even ha vragen als je zeker weet wanneer ei was? Roosje hihi moest even kijken, nieuwe avatar? pff hier ook geen zonnetje.. had de eendjes willen voeren en dat kan alleen op de fiets (in het park) maar mooi niet dat ik de deur uit ga met dit weer haha.. grijs en grauw.. Ga Lenn uit bedje plukken.. tot vanmiddag!
@Roeltje....ja nieuwe avatar.....hahha was vroeger zeg maar mijn heldin hihi candy candy.....Was een tijdje geleden een facebookgrap verander je profiel foto in je held heldin (strip of tekenfilm)....erg grappig om te zien wie zijn/haar held was/is hihihi......Zou een grappige topic zijn "verander je avatar in je held/heldin" hahaha @Anni, ik zie ook dat je van een 29 dagen cyclus uitgegaan ben....best een stuk korter als ik zeggen mag dan je vorige....als je je eitje gespot heb dan mag je uitgaan dat je na je ei 10 tot 16 dagen later ongi word.....hoop het natuurlijk niet voor je....en anders wat roeltje zegt even ha bellen.....
Nee ik gebruikte geen ovu-testen, omdat dit pas ronde 2 officieel was. Heb wel op dag 14 mijn ei gehad (weet ik 100% zeker). Hoe ik dat weet? Heb dag 12 en 13 vruchtbaar slijm gehad, dag 14 misselijk geweest van de pijn en daarna was het voorbij. Dus toen was mijn ei (lijkt wel een rijmpje dit hihi) Dus ik zit echt op 23 dpo... Mocht er geen duidelijkheid komen dit weekend bel ik maandag de HA even.
@Anni, dan zou ik idd mocht er het weekend geen duidelijkheid zijn even je ha bellen.....Heb je verder geen klachtjes?
Meiden ik ga even douche....Bah vanavond werken....ik haaaaaaaaat koopavonden!!! Ik heb besloten om een opleiding te gaan volgen zodat ik straks het weekend niet meer hoef te werken geen koopavonden koopzondagen en vooral de de decembermaandgekte niet meer hoef te werken....Als goed is kan ik deze maand met mijn opleiding starten....Ik heb er al helemaal zin in!!! Maar niet om te werken vanavond...
Alleen buikpijn, alsof ik ongi moet worden. Maar dat heb ik al bijna 2 weken...? Mijn cyclus is deze maand "geschat" op 28 dagen, omdat dat altijd mijn cyclus was (ben tussendoor al een keer gestopt met de pil ivm medische redenen...) En omdat mijn ei eerder was heb ik mijn LF op 14 geschat. Dus ja, weet nu helemaal niet zo goed waar ik aan toe ben
@Anni, vervelend meid, zou ook een beetje onzeker worden en willen weten waar ik aan toe ben, je zou haast willen nou ongi breek nu maar lekker door want dan weet iik waar ik aan toe ben....maar we blijven natuurlijk hopen dat je straks toch een posi test in handen heb!!!!
@Anni, ik doe dit werk al zolang en al een jaartje of 2 begint het me een beetje te ergeren....Ik dacht ik ben nu nog redelijk jong hihihi...nee ik dacht ik heb nu nog de leeftijd om een switch te kunnen maken....dus laat ik er maar voor gaan. Zal mijn werk wel ontzettend missen.....maar ik merk dat ik toch wel eens met tegenzin ga werken en niet omdat ik het niet leuk vind maar vanwege de tijden en dagen....
Anni ook hier duimen we gewoon door voor roze.. geen bloed geeft moed Roosje haha oja zo heet ze! zat al te bedenken waarom je avatar zo bekend voorkwam.. hier fan van Peanut moet er nog steeds om lachen ook al hebben we de dvd's al 100x bekeken