NOD 1-15 maart 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pinda83, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    En wat dacht je dan van Familie Robinson!!!! Heb ik ook een dvd van hahahaha

2. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Jaja, die ken ik ook nog wel!

Vissen in de zee, lalala :D

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
  4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
  5. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whahaha Ovide......eigenlijk grappig.....hoeveel verborgen "grote mensen" grappen erin zitten, die je als kind zelf niet hoorde....en als je dan wel eens zat te kijken hoorde je je ouders wel eens lachen....en dan dacht ik altijd nou ja waarom lachen die nou weer.....

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha ja ik begrijp de filmpjes nu een stuk beter :D

7. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha ja ik nu ook!!!

8. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hahaha ja dat heb ik hier ook!
    Maar als kind ben je denk meer gefixeerd op de poppetjes en wat er gebeurd dan de grapjes die gemaakt worden.
    Des te leuker om ze nu wel te snappen :D

9. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
  10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ik keek liever naar vrouwtje theelepel.....

Net thuis van gyn... Tsja, wat valt er te vertellen... In BM geen aanduiding op evt zwangerschap, niets te zien... wel verdikte baarmoederslijmwand dinges... Over mijn bloeden was ze een beetje dubbel, ik heb alleen gisteren buikpijn gehad (rechtsonderin bij mijn eileider) en verder niets... In mijn bloed zaten wel stolsels, maar was niet heftig of een normale menstruatie... Er is nu bloed afgenomen en ik moet dinsdag terugkomen voor vervolgecho enzo....

pfffffffff dus onduidelijkheid allemaal.. ga van het ergste uit dat mijn lichaam het af heeft gestoten en dat het nu middels ongi(of waar het dan ook op lijkt) eruit komt... dinsdag horen we meer...

11. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ah Moi toch! :(
    Ik hoopte echt voor je dat alles goed was, maar zo te horen dus niet.. :(
    Heel veel sterkte, en hoop dat het toch allemaal goed zit!

12. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Moi, weet even niet wat ik moet zeggen.....sterkte meid!

13. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

31 jan 2011
    339
    0
    0
    NB
    Balen Moi :( sterkte

14. Maria86

Maria86 Nieuw lid

9 mrt 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik kom me hier ook melden.. ik zit te wachten op mijn vervroegde NOD.
    Zal het even kort uitleggen.
    Zit/zat gewoon aan de pil.. maar heb sinds 3 dagen bij het vegen wat rood/bruin slijmerig verlies. Soms wel en soms niet. ben toen op internet gaan kijken en zoeken en kwam op een site uit waar je kon berekenen wanneer je laatste ongesteldheid was en wanneer je eventueel en innesteling ed kan hebben. Volgens de berekening op internet zou de afgelopen dagen een eventuele innesteling moeten plaatsvinden. Dit zou betekenen dat het bloed daar vandaan zou kunnen komen. De vruchtbare dagen heb ik idd seks gehad. (Kwam er op internet achter dat dat de vruchtbare dagen waren, we waren helemaal niet bezig met kinderen)
    Normaal zou ik de 15e ongesteld moeten worden, maar vanwege het bloedverlies en al een week borrelend gevoel in me buik ben ik op advies van de dokter eerder gestopt met de pil. Ik zou hem anders deze keer doorslikken ivm met wat onderzoeken.
    Heb al een dochter van 3,5 jaar. Bij het begin van die zwangerschap had ik hetzelfde gevoel in mijn buik.
    Ik heb normaal ook nooit zo ver van te voren dat gevoel in mijn buik alsof ik al ongesteld moet worden.
    Ik zou nu na het stoppen van de pil zaterdag ongesteld moeten worden uiteindelijk.
    Ondanks dat het misschien door de pil heen zou zijn gekomen zijn mijn vriend en ik wel blij als ik zwanger ben. We zitten dus nu in spanning te wachten op zaterdag.. of mijn ongesteldheid doorzet ja of nee.
    Bedankt voor het lezen!

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Moi hier ook een mega dikke knuffs!

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    moi
    Had zo gehoopt op super nieuws:( nu eigenlijk nog steeds onduidelijkheid dus :( Sterkte meid..

17. Within

Within Niet meer actief

Wat een rotnieuws moi :( Nu heb je nog geen zekerheid! *knuffel*

@maria86: Tot wanneer heb je de pil geslikt dan? Want als je de pil slikt, heb je geen vruchtbare dagen tenzij je er meer dan 2-3 per week vergeet. Je kan wel een doorbraakbloeding krijgen (spotting). Dat hoeft dan geen innesteling te zijn! Als je nu accuut met de pil gestopt ben, is deze niet veilig meer, tenzij je in de 3e week zat of doorgeslikt hebt.

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Moi dikke knuffel en ik hoop op een wonder

19. Maria86

Maria86 Nieuw lid

9 mrt 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Within,

Bij mijn dochter ben ik ook door de pil heen zwanger geworden... terwijl ik er geen 1 vergeten was... Heb nu 8 maart de laatste pil geslikt. Ook deze keer geen 1 pil vergeten op de strip. Ik zou vrijdag de laatste pil op de strip hebben. Ik dacht eerst ook aan doorbraak bloeding. Maar het gevoel in mijn buik had ik ook bij de eerste zwangerschap van mijn dochter. Normaal heb ik nooit een doorbraakbloeding. En dat gevoel heb ik nooit zover van te voren. Zijn meerdere dingen die toevallig op elkaar aansluiten, zoals die dagen volgens internet dat ik het vermoeden heb dat het wel weer raak kan zijn.

20. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Over de schildklier:
    De mijne werkt te langzaam, dat weet ik nu zo'n 6 jaar.
    Wat betekend het bij zwanger worden? Als je waardes niet goed zijn, kan het eitje niet innestelen.
    Tijdens een zwangerschap schommelen de waardes veel, en wanneer de waardes niet goed zijn heb je een vergroot risico op allerlei ongein.
    Wat er nu is: de TSH is te hoog (dit hormoon moet je schildklier stimuleren). De hypofyse geeft de TSH af, en nu doe ie dat dus veel meer, omdat mijn schildklier er niet genoeg op reageert. Dat TSH is nu verhoogd in mijn bloed. De schildklier wordt door de TSH gestimuleerd om schildklierhormonen aan te maken, en die zijn nu te laag.
    Dus nu wordt mijn medicijn opgehoogd. Die vervangen het schildklierhormoon, waarop de hypofyse weer minder TSH hoeft aan te maken.
    Omdat ik zwanger wil worden moet ik vaker bloed laten prikken, omdat het heel nauw luisterd. En als ik eenmaal zwanger ben, moet ik de 9 maanden voor controle naar het ziekenhuis en daar uiteindelijk dus ook bevallen.
    Ook zullen wij wat eerder dan 'normale' stellen de mmm ingaan.

Maargoed, ik had verder niet door dat m'n schildklier weer lui was, dus dat scheelde..
    Nu een pilletje erbij en over 4 weken weer bloedprikken..

Deel Deze Pagina