NOD LIJST MAART 1. Maart (3de ronde,2de kindje) 2. Pinda83 (5de ronde,1ste kindje) Anne85 Hellepelle (1e ronde na mk, 2de kindje) Bosuiltje Roosje31 (4de ronde,2de kindje) 3. Sjees (2de ronde,2de kindje) Marrr Astrid040 Roosje1980 (3e ronde, 2e kindje.) 4. Dodette (2de ronde,1ste kindje) Sanne24 (6de ronde, 1ste kindje) 5. Pearl1978 Mupkuh (1ste ronde,2de kindje) Moi78 (8ste ronde, 1e kindje) Sansky (1e ronde na MK, 1e kindje) 6. Bonnie1 (3de ronde,2de kindje) Almika(3e ronde, 2e kind) 7. Anni85 (2e ronde, 1ste kindje) Joolzz (2e ronde, 1ste kindje) Tam27 (3de ronde, 3de kindje) Ploon (4e maand, 1e kindje) 8. Kellox ricmar94 Judith1981 (7e ronde, 1ste kindje) 9. nitaa(11de ronde derde kindje) Jade1986 (2e ronde, 1ste kindje) Within (2e ronde, 1ste kindje) 10. 11. Wijfie79 (6e ronde, 1e kindje) 12. Babywens 2011 (4de ronde, 1ste kindje) 13. Jeskejes (4e ronde, 1e kindje) 14. 15. Maanvrouwtje (2e ronde) Datumloos: Aantal: 20.. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, 1 MMM, .. Cyclus van slag,.. Niets doorgegeven, Zo heb mezelf even op 8 maart gezet, dat klopt wel ongeveer denk ik.
NOD LIJST MAART 1. Maart (3de ronde,2de kindje) 2. Pinda83 (5de ronde,1ste kindje) Anne85 Hellepelle (1e ronde na mk, 2de kindje) Bosuiltje Roosje31 (4de ronde,2de kindje) 3. Sjees (2de ronde,2de kindje) Marrr Astrid040 Roosje1980 (3e ronde, 2e kindje.) 4. Dodette (2de ronde,1ste kindje) Sanne24 (6de ronde, 1ste kindje) 5. Pearl1978 Mupkuh (1ste ronde,2de kindje) Moi78 (8ste ronde, 1e kindje) Sansky (1e ronde na MK, 1e kindje) 6. Bonnie1 (3de ronde,2de kindje) Almika(3e ronde, 2e kind) 7. Anni85 (2e ronde, 1ste kindje) Joolzz (2e ronde, 1ste kindje) Tam27 (3de ronde, 3de kindje) Ploon (4e maand, 1e kindje) 8. Kellox ricmar94 Judith1981 (7e ronde, 1ste kindje) 9. nitaa(11de ronde derde kindje) Jade1986 (2e ronde, 1ste kindje) 10. 11. Wijfie79 (6e ronde, 1e kindje) 12. Babywens 2011 (4de ronde, 1ste kindje) 13. Jeskejes (4e ronde, 1e kindje) Within (2e ronde, 1ste kindje) 14. 15. Maanvrouwtje (2e ronde) Datumloos: Aantal: 20.. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, 1 MMM, .. Cyclus van slag,.. Niets doorgegeven,
Ik begin denk ik dag 12 ga beginnen met ovu testen als ik ze binnen heb. Vorige maand had ik posi getest op dag 15 dus ben benieuwd.
Ik denk dat ik deze ronde op dag 10 ook maar eens ga beginnen met ovulatie testen. Dat is inderdaad handig om mijn ei te spotten, want ik weet niet of mijn temp wel zo betrouwbaar is als het gaat om ei spotten. @ Within: we lopen gelijk wat betreft NOD en 2e ronde, 1e kindje. Spannend allemaal he?! Ben eigenlijk best opgelucht dat ik nu ongi ben, want dan hoef ik me niet te focussen op zw testen. Die wachtdagen tussen het ei en de ongi vind ik nu al vreselijk, en ik ben nog maar pas begonnen. Dat beloofd nog wat....
Dat is balen, Judith1981 @Sansky; ik heb je idd gespot op dat andere forum Toch hoor ik velen over ovu-testen van z&k echt veel goedkoper dan via testjezelf.nu @Roosje31: dat moet toch een super verjaardag worden Het is ons 1e kindje idd. Welke ronde is mij niet helemaal bekend, omdat alles nu pas echt op regel is, denk ik. Nu pas 3 maanden na de curettage echt ongesteld. 28 Dagen geleden een beetje, wat niet veel voorstelde. @Within; welkom (helaas) Mag ik misschien een domme vraag stellen? Maar wat bedoelen jullie met bijv. (bij Roosje): Februari 2011, meisje (Caruli) Maart 2011, meisje (Gimena, Proudmom28)
@maart, uitgaande van je cyclus zou ik toch op dag 10 beginnen....you never know.....*waar bemoeit roos zich weer mee*
@roosje en moi.. hoe is het meiden? klaar voor de volgende ronde? wanneer gaan jullie ovutesten en mogen jullie aan de klus? Ik mag eerdaags testen.. heb echt geen flauw idee.. al sinds vorige weekend erge steken vooral rechts in lies.. ontzettend druk gevoel op blaas gehad, die is nu weg (dacht aan blaasontsteking maar dat was het niet) was wel het weekend van innesteling.. dus wie weet. Thans af en toe beetje misselijk, steken dus.. erg moe sinds 3 dagen maar ja, heb ook CVS dus kan het ook zijn.. beetje gevoeliger borsten denk ik.. sinds gisteren geen zin meer om te eten.. weet het echt niet Misschien morgen even testen..
Dat zijn pendels die meiden hier doen.....geven maand van bevruchting of positieve test aan en of jongen meisje....Is een speciale forum van.....beetje onderaan....daar kan je alles vinden.
@Eikie, meid wat doe je hier dan!!!!! Spannend meid......ik hoop het zo....Beetje meer roze in Feb hoor!!!! Klinkt wel veelbelovend allemaal....Ik wil je eigenlijk hier helemaal niet zien....Had ook graag naar de Oktober mama's gewild hoor.....Ik ga je in de gaten houden hoor*roos houd haar vingers gekruist!!!*
Wanneer beginnen jullie met de ovutesten? Mijn cyclus was de laatste twee keer langer dan ik gewend ben. Heb vandaag al wel getest, maar nog niks te zien. Meer uit gewoonte, omdat ik met een kortere cyclus nu al zou moeten beginnen.
@waxinientje, ik ben ook vandaag begonnen met ovutestjes, in schema staat vanaf dag 12 maar ik doe vanaf dag 10. Is voor mij eerste keer dat ik met ovutestjes ga beginnen en hou ook sind deze cyclus mijn temp bij......wel al 3 x vergeten...even inkomen. Ben gewoon benieuwd hoe het allemaal gaat.
Ik ga aankomende maandag beginnen met testen (gelet op mijn vorige cyclus), dus hoop niet dat de cyclus nu ineens dan korter is!
Zo, er is een hele hoop gekletst zeg! Ben hier even een paar dagen niet geweest. Zal kijken wat ik nog terug kan lezen. En anders ga ik vanaf nu wel actief meekletsen. Maar op werk kan ik nauwelijk op ZP komen helaas, omdat al mn collega's rondlopen hihi.
@Roosje31: Erg he als die mannen dat doen net voor je verjaardag. Alvast gefeliciteerd dan voor ik t vergeet. En jah zul je net zien, heb je geen zin als je ei er is. Maar succes. @Ploon: Val alleen jullie met mn verhalen lastig maar ben t met je eens. En ook dat er veel gekletst word. Doet me wel goed. @Sansky: fijn dat je je verhaal kwijt kunt. @Judith1981: balen meid. OP naar de volgende ronde. Maar na deze ronde wil ik je niet meer zien op een NOD lijst hihi. Geen van de meiden trouwens. dat we gezellig naar een mama forum kunnen. @Within: jammer meid, succes he.Zie net dat onze NOD tegelijk is. Spannend. @Jade: mee eens die dagen tot NOD zijn vreselijk spannend. @Ricmar: Zwaai ff terug. Strijken is niet mijn favoriete bezigheid. maar jah hoort erbij hih. Heb lieve moeder die me soms komt helpen. En met zn twee ist gezelliger, ff bijkleppen. Ik mag nog een eindje wachten tot we serieus gaan klussen, miss vanaaf kijken of ik t nog kan. Als hij op tijd thuis is. Al 3 dagen laat thuis Ach jah.