Hey Pinda, Evengoed fijn om even bevestiging te krijgen he van de verloskundige. Ik moet zeggen dat ik ook wel schrik van de hoeveelheid miskramen hoor. Ik vertel het al best aan veel mensen en die reageren allemaal geschokt dat ik het nu al vertel want het kan allemaal nog misgaan pfff wel een beetje vermoeiend vind ik dat. Natuurlijk kan dat en dat weet iedereen maar ik ben gewoon blij en dat wil ik delen dus dan zit ik op dat soort reacties niet echt te wachten. Verder voel ik me nog steeds heel goed. Beetje moe natuurlijk en hongerig hahah maar gelukkig nog niet misselijk. Helaas weet ik van de eerste zwangerschap dat dat geen garantie is want toen werd ik pas met 8 weken ziek. Maar ik ga van het positieve uit. Misschien valt het dit keer mee. Zit jij ook al in het november mama clubje? Groetjes, Petra
Hey! Nee, ik ben nog geen lid. Waar kan ik dat clubje vinden?? Enne: ik heb precies hetzelfde; heb het een aantal mensen verteld en kijken me aan alsof ik een wandelde bloemkool ben?!!! Ik leg dan ook wel uit: als het miskraam zou worden, zouden we het jullie ook wel verteld hebben, maar ach..... ik trek me er verder niet veel van aan, ik ben gewoon zwanger! Ik hoop dat de misselijkheid mij overslaat. Ik heb nu al zo'n buikpijn, als ik dan ook nog megamisselijk wordt... pffff!! De buikpijn was vanmiddag weg maar nu weer terug. Het is net als na mijn eisprong, maar dan tien keer zo erg. dat garnaaltje in mijn buikje is wel lekker bezig....!! Ik hoop dat de misselijkheid jou deze keer overslaat! Gr. Pinda83
Ja hij is wat lastig vindbaar, maar als je bij zoeken november 2011 mama's invult dan komt ie naar voren. Leuk als je daar ook meekletst! Ben blij dat jij er ook zo in zit ben ik niet de enige die voor gek verklaard wordt haha! Het is toch een wondertje en een feestje en dat vier je met de mensen om je heen. Lekker he die roze wolk! De misselijkheid slaat ons vast over hahah. Kan niet anders alleen maar positieve dingen voor ons! En voor alle andere roze met ons hahah.
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/258931-november-2011-mamas-95.html#post9434052 hier meissie!!!!
Meiden, ik ga lekker mijn bedje opzoeken! Ben de hele dag al ontzettend moe, misselijk en heb pijn in mijn buik. Mijn lichaam speelt een naar spelletje met mij Welterusten meiden, tot morgen!
@Maia: balen dat je dit nu ook nog moet ondergaan. @Nitaa: gefeliciteerd! Pearl en Moi: veel sterkte! Wachtende dames: veel succes en geduld toegewenst. Hier is het rustig, nog steeds ongesteld. Ben er nogal rustig onder. De zenuwen komen wel weer als ik in de buurt van mn nod kom, tot die tijd maak ik me NIET DRUK
Truste Anni! Ik heb nog steeds nergens last van (alleen een beetje een trekkerig gevoel in mn liezen) maar mn testdrang word stiekem toch wel groter. Wat denken jullie? Morgen al een testje wagen of wachten? Wilde sowieso zaterdag testen en dan pas weer maandag. Maar krijg nu de kriebels...
@Moi: sterkte, knuffel!!! @Anni: balen zeg van de ha. Ik heb het vorige maand trouwens ook gehad. Was ook 1,5 week overtijd, werd ook afgewimpeld door de assistente, moest nog maar 1 a 2 weken wachten. Kon nog komen van mijn spiraaltje. (Eind okt verwijderd). Daarna wel een pos test maar dat is 1,5 week later weer misgegaan. Je kunt dus nog wel positief testen! En anders gewoon weer bellen hoor. Daar zijn ze toch voor?
Goedemorgen dames! Vandaag is mijn NOD als ik uitga van wanneer ik mij ei gehad heb! Gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren! En een knuffel voor iedereen die hem nodig heeft.
@ maia, oh wat balen zeg! Heel veel sterkte met de curretage! @ all, jaja ik ga ongi worden Heb vanochtend al flink wat bloed gespeurd, nu even niks... Maar het zet vast vandaag door. Ik ben er echt heeeel blij mee
Aaah mupkuh, laat je me nou alleen op de wachtbank meid? Maareh, als het doorzet; succes in de volgende ronde!
Ja die assistentes vinden het allemaal wel best. Maar ik ga maandag even bellen als er nog geen uitslag bekend is... Enne, ik hoop echt op een posi test dit weekend
Goede morgen dames, Hier nog een dagje, maar sinds ik wakker ben beetje ongi gevoel in buik, dus verwacht het vandaag wel. Jammer, mijn ouders zijn morgen 40 jr getrouwd en we hadden, als we positief mochten testen de test kado willen doen. Maar ik heb al een paar maanden het gevoel dat het in april raak gaat worden, dus laat maar snel komen die ongi en dan kunnen wij weer aan de klus. Ik heb een paar pagina's terug gelezen, is niet meer bij te houden, Moi78, Pearl ik leef met jullie mee... Maia, succes... Denk je bijna niet bij na. Wij zijn alleen maar aan het hopen om zwanger te worden, maar dan ben je er nog niet... Zei het gisteren nog tegen mijn vriend, Jee wat gaat het vaak mis, daar sta je niet bij stil. Je hoopt zo op de positieve test, maar daarna blijft het spannend en ga je weer hopen op een plakbeeb. Wat is het leven soms toch hard.
goedemorgen! @nitaa: gefeliciteerd zijn er vanochtend nog testers? @all: thanks na woensdag kunnen wij weer verder, dat is ook wel erg prettig
Goedemorgen! beetje rommelige ochtend achter de rug.. nog mensen die getest hebben vanmorgen? Mupkuh ook naar de volgende ronde.. Heb de roze wolk al besteld, nog plek zat Zat ineens te denken van de week.. Als ik in april positief test krijgen we als alles goed gaat weer een decemberbaby
Hoi meiden, Ik heb getest, beetje vroeg, want gaf me toch meer rust. Hield er natuurlijk rekening mee dat ie negatief kon zijn en dat was dus ook zo. heb sowieso niet het gevoel dat het raak zou zijn deze ronde, maar kon t testen toch niet laten... Maandag zou mijn nod zijn dus mocht ik dan niet ongi worden test ik dinsdag nog een keer, maar ga er vanuit dat dat niet meer nodig zal zijn. We zullen zien... En wat je zegt Roeltje in april raak wordt een december baby, ook leuk! Maar vind nvember, januari, februari ook goed hoor! Ik hou in mn achterhoofd dat het 'gemiddeld' een half jaar tot jaar duurt. (Mits alles goed is natuurlijk). Hoe gaat het verder met jullie? Nog nieuws?