NOD 1-15 maart 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pinda83, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whaha nog een excuus om m opnieuw te bespringen (met beleid dit keer;))

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Nou Sjees, goed bezig, nu heb je al drie redenen om te klussen :)

Tuurlijk meld ik jullie wat er uit kwam. Durf eigenlijk haast niet te testen. Bang voor weer een omowitte test.

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    ik ga zo pitten, ben zo verschrikkelijk moe. Vanacht amper geslapen. We hebben een hotelovernachting gehad met ons dochtertje op de kamer. Wat denk je, liggen vriendlief en dochtertje heerlijk te snurken (Aaaaahhh)

4. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Succes alle dames die morgen gaan testen! Duimen, duimen, duimen!

Nog een dikke knuf voor Maia, Moi en Pearl!

Alle dames die (nog steeds) op de ongi wachten, heel veel succes, ik hoop dat jullie snel zekerheid hebben (roze of rood).

Vandaag mijn 3e werkdag, viel wat tegen. Ik ben nu 50% beter, dus 's middags op arbeids therapeutische basis, maar daar kwam dus niets van terecht.
    Afgezien van sjago en jankerig, geen teken van de ongi.. Volgens de datum van mijn ei had ik vandaag ongi moeten worden. Als ik na het weekend nog niet ongi ben geworden ga ik maar weer (nog een keer) testen..

Oh en heb ook even mijn avatar veranderd :)

5. MHMW

MHMW Niet meer actief

10 maart was mijn nod. Maar er kwam maar niks en vanavond een testje gedaan en dit is het resultaat !

6. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ik zie een heel vaag streepje (al lijkt ie zo wel wat aan de dunne/smalle kant, klopt dat?)Die in dat andere topic was wel duidelijker, maar hoe dan ook, er is steeds een streepje!

7. MHMW

MHMW Niet meer actief

Deze foto is ´liggend´ gemaakt. Maar op deze foto, vind ik dat je duidelijker zit dat het een roze streep is. Maar oh, een positieve test maakt mij nu echt niet zekerder. Is dat gek ?

8. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ik vind dat niet gek, want eigenlijk weet je nog niks. Stom afwachten en onzeker zijn nog maar. Ik zal heel veel positiefjes jouw kant op sturen!!!

9. MHMW

MHMW Niet meer actief

Lief van je ! Morgenvroeg ga ik een digitale doen van cb. Ik moet er wel rekening meehouden dat die niet zwanger aangeeft, aangezien die meer hcg nodig heeft. Bij mijn vorige zwangerschap was ik kots en kots misselijk. Ik was dikke maatjes met de wc. Toen voelde ik me vanaf dag 1 echt zwanger. Nu voel ik niks, wat steken in me onderbuik en veder niks. Gister had ik echt krampjes en dacht ik ongesteld te worden. Ik heb nu ook last van witte afscheiding, sorry voor de details :) Ik weet het niet, ik twijfel gewoon ontzettend. Ik denk dan, als ik nu weer zwanger ben, moet ik weer misselijk zijn etc. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Ik houd jullie op de hoogte.

10. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Goedenavond!
    Zo, even de tranen wegvegen na het lachen (sjees, heerlijk meid, altijd moet ik lachen om jouw fantastische berichtjes :D)

Oeh, ik zie dat we hier allemaal een leuke avatar hebben gekozen, My Little Pony en Vrouwtje Theelepel heb ik al voorbij zien komen :)

Ben best wel moe, dus kan helaas ff niet de kracht opbrengen om overal op te reageren, dus sorry, heb alleen ff bijgelezen.

Hier zijn we op dag 38 beland, 24 dpo, 10 dagen overtijd.
    Geen ongi, testen doen we zondagochtend weer.
    Heb wel buikkrampjes en megaveel last van witte afscheiding.
    Zou ik dan echt een maand overslaan?:(

11. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ow, en Marieke...
    Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!
    Ik zie ook een heel klein vaag roze streepje :)

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Sjees: hier ook weer opnieuw aan de klus...ik ga er dit keer vanuit dat je 7 dg voor je eisprong al succes kunt hebben. Heb de calculator hier gebruikt en ga deze maand voor de CB ovutesten met de smiley. Ben benieuwd. Jij ook veel succes, hilarisch verhaal van dat bespringen? Hier viert de romantiek ook hoogtij: calculator en agenda erbij, ha ha!

13. Kylie1986

Heb nu ook weer last van witte vloed, was een paar dagen weg geweest

14. Kylie1986

Ja, Marieke! Een voorzichtige gefeliciteerd!

15. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Had ik vorige rondes ook 2 dagen voor mn nod...

Marieke, spannnend morgen ,maar ziet er al best goed voor jullie uit toch?

16. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Dag dames, sorry heb het enorm druk gehad en jullie hebben weer zoveel gekletst..
    Nog een dikke knuf voor Maia, Moi en Pearl.. Leef met jullie mee meiden..

En een proficiat aan de meiden met een positieve roze streep....

HIer nog maar weinig klachten, heb deze week wel twee keer gedroomd dat ik zwanger was en nog een paar rare dromen gehad..NOrmaal droom ik nooit..Zou dit ook iets kunnen betekenen??

17. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hihi laten we het hopen meid!
    We kunnen nog wel wat roze gebruiken deze maand!

18. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    tja zelfs mijn borsten zijn niet pijnlijk, wat ik normaal wel elke maand heb als ik ongi moet worden..tja we gaan het wel zien van het weekend..moet wel zeggen dat ik testdrang krijg..hihi

19. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hihi nog even geduld hebben meid, nog 3 nachtjes slapen en dan is het testdag!

Ik ga mijn bedje opzoeken, ook morgen helaas weer werken...
    Welterusten!

20. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    ja inderdaad! ga ook mijn bedje in. Morgen van wacht en dus oproepbaar vanaf 6 uur..

Deel Deze Pagina