NOD 1-15 maart 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pinda83, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    NOD LIJST MAART

1.
    Maart (3de ronde,2de kindje)

2.
    Pinda83 (5de ronde,1ste kindje)
    Anne85
    Hellepelle (1e ronde na mk, 2de kindje)
    Bosuiltje
    Roosje31 (4de ronde,2de kindje)

3.
    Sjees (2de ronde,2de kindje)
    Marrr
    Astrid040
    Roosje1980 (3e ronde, 2e kindje.)

4.
    Dodette (2de ronde,1ste kindje)
    Sanne24 (6de ronde, 1ste kindje)

5.
    Pearl1978
    Mupkuh (1ste ronde,2de kindje)
    Moi78 (8ste ronde, 1e kindje)
    Sansky (1e ronde na MK, 1e kindje)

6.
    Bonnie1 (3de ronde,2de kindje)
    Almika(3e ronde, 2e kind)

7.
    Anni85 (2e ronde, 1ste kindje)
    Joolzz (2e ronde, 1ste kindje)
    Tam27 (3de ronde, 3de kindje)
    Ploon (4e maand, 1e kindje)

8.
    Kellox
    ricmar94
    Judith1981 (7e ronde, 1ste kindje)

9.
    nitaa(11de ronde derde kindje)
    Jade1986 (2e ronde, 1ste kindje)

10.

11.
    Wijfie79 (6e ronde, 1e kindje)

12.
    Rittjuh (4e ronde, 1e kindje)
    Babywens 2011 (4de ronde, 1ste kindje)

13.
    Jeskejes (4e ronde, 1e kindje)
    Within (2e ronde, 1ste kindje)

14.

15.
    Maanvrouwtje (2e ronde)

Datumloos:

Aantal: 21.. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, 1 MMM, .. Cyclus van slag,.. Niets doorgegeven,

Zag dat ik van de lijst was verdwenen, dus heb mezelf weer toegevoegd.

2. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Eikie: Spannend dus!! Lees dat je morgen misschien al wilt gaan testen? Hoop het zo voor je :)

3. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    even gluren bij de buren ;)

was benieuwd hoe het met jullie meiden gaat..

hier idd spannend.. geen touw aan te knopen..duik zo ook mijn bed in.. ben zo moe... geen trek... wordt al misselijk als ik er aan denk.. last van mijn maag nu... steken.. gaat dus niet zo lekker hier.. denk dat ik er morgenochtend alvast een testje tegen aan gooi.. kan niet meer wachten.. maar hij zal wel wit zijn...

Suc6 met klussen he.. toch ook altijd weer leuk !

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Eikie niet denken dat ie wit is, wel posi blijven:p

5. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Ik heb geen idee waar ik dit kan vinden eigenlijk.... Tja, blond... hihi

6. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Roosje, nee tips zijn altijd welkom. Ik begin dan ook meteen met ovu testen zodra ze binnen zijn. Spannend hoor. Over tempem hoe doe jij dat heb dat echt nog nooit gedaan. Moet dat smorgen of juist savonds waar moet je op letten haha zou echt niet weten hoe en wat. Weet dat onze tijger dat wel deed baby. Heel jammer dat ze niet meer meekletst was altijd wel gezellig met haar.

7. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    #347 maart, 10 feb 2011
    Laatst bewerkt: 10 feb 2011
    Ploon dat pendelen dat gaat volgens mij met kaarten iedereen doet het anders er zijn topics over waar je dat kan aanvragen aan de meiden die dat doen. Ik geloof er zelf niet. Bij Rittjuh hier boven is bijv. Voorspeld door Caruli dat ze in feb zwanger raakt van een meisje.

Volgens mij weet het ook niet helemaal zeker.

Pendelen - Zwangerschapspagina

Hier staan ze.

8. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Maart, je moet gelijk tempen als je wakker word....heb me wekker altijd 7 uur staan dus hup gelijk 7 uur zo'n ding in me......hihihi. Je moet in bed blijven liggen, en het liefst vaste tijdstippen. Voor mij is het ook eerste keer.....het schijnt als je temp omhoog gaat er een ei aankomt, soms kan je ook een tempdaling hebben net voor je ei, de bekende dip. Zo kan je ongeveer weten wanneer je je ei hebt. Je temp blijft na ei hoger en als hij hoog blijft tot of na je nod is de kans dat je zwanger bent erg aanwezig....daalt hij dan kan je die dag of dag erna ongi worden. Het is meer om te kijken of je een ei hebt of wanneer die komt. Je kan op www.fertilityfriend.com je temp schema bijhouden.....is een hele fijne site. Kijk maar eens.

9. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mis onze tijger ook wel jah......echt jammer!!! Lekker gek wijfje was het!!!

10. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Roosje: Bevalt het tempen jou? Ik doe het nu ook voor het eerst sinds deze ronde en het geeft me wel rust. Gaat gelukkig al redelijk automatisch. Heb hem gelijk naast mn bed liggen, dan kan ik het haast niet vergeten :)

11. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rittjuh, ja eigenlijk wel, leg hem 's avonds ook klaar met me lijstje....Ben het wel al 3x vergeten....Maar is eerste maand. Hahaha ben zelfs een keer ermee in slaap gevallen hihihi....Ik en heel vroeg.....dat is een vreselijke combi hahaha....ik loop dan echt ook slaapdronken door het huis. Tis niet zo zeer dat ik mijn eitje hier mee wil spotten....ik vind het ook met name heel boeiend hoe je lichaam reageert enz....en ik ben ook benieuwd of het gelijk loopt met me testjes.... Moet zeggen dat het wel ervoor zorgt dat je er veel mee bezig bent. Ik kijk gewoon hoe het deze maand gaat.....hoop ook laatse maand hihihi....Het moet natuurlijk ook leuk blijven begrijp je....

12. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    #352 Ploon, 10 feb 2011
    Laatst bewerkt: 10 feb 2011
    Zo mijn wasgoed ligt ook weer gestreken in de kast :)
    @Eiki79: Spannend! Succes!
    @Maart: dank voor je uitleg. Dat is denk ik niets voor mij.
    Tempen jullie en doen jullie ook nog ovu-testen of alleen tempen?
    @Roosje31; moest wel lachen om je dat je in slaap gevallen bent tijdens het tempen….. :)
    @Almika; ok, om de dag. Denk je dan niet, als je je ei gespot hebt, en je een dag niet klust je misschien verkeerd getimed hebt?

13. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden ik ga mijn bedje in..........Morgen lange en drukke dag....
    Hahaha je kan zeggen wat je wil.....maar er zijn niet veel mensen die met een termo in hun.....de dag beginnen!

14. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahaha nee inderdaad. Is weer eens een andere manier om de dag te beginnen!
    Mij geeft het tempen nu ook wel een beetje rust en ik weet al een dag (of twee) van te voren dat ik ongesteld ga worden. Dat is wel even slikken dan maar ik weet het toch liever dan dat ik meteen geconfronteerd word met bloed.

@Jeskejes: en jou wil ik na deze maand ook niet meer zien op zo'n NOD lijst :D Maar dat hoeft ook niet, want dit is onze maand!

Meiden, ik kruip lekker mijn bed in! Fijne avond!

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Juditeh we gaan mooi gelijk op en jij ook korte cylcussen zag ik.
    ook eind volgende week al weer aan de klus?
    ik heb meestal een vroeg ei,

16. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Goedenavond!
    Zoo heb aardig wat te lezen gehad! :D
    Kan ook geen dagje weg zijn merk ik al hihi.
    Ik heb echt een heel goed gevoel over deze maand, volgens mij eindigen we allemaal in het roze deze maand!

17. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Zo net terug van mijn werk en aardig wat te lezen gehad, helaas niet zoveel kunnen onthouden ;)

@Judith, balen joh dat je toch ongi bent geworden, heel veel succes voor deze maand!

@Roosje, met een temp in je *** wakker worden, tja nog nooit geprobeerd eigenlijk, is het wat? :D
    Ik ben benieuwd wat je man in gedachten heeft voor zaterdag, alvast een hele fijne dag in ieder geval!

En veel meiden aan de strijk geweest vandaag las ik. Oh als ik ergens in het huishouden een hekel aan heb is het wel strijken :x

18. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hier nog eentje hoor ;)
    Dus je bent echt niet de enige haha!

19. Sjees

Sjees Niet meer actief

Roosje en ploon,bedankt voor jullie reactie!
    En alvast gefeliciteerd roosje met je verjaardag,ik weet namelijk niet of ik zaterdag online kan komen daar.

Mmm misschien moet ik ook eens gaan tempen,ik heb namelijk echt geen idee waarneer mijn ei komt.....maar om nu elke ochtend eerst zo'n thermometer in mijn *** te steken......ik weet niet,kan wel leukere dingen bedenken sóchtends, en meestal denk ik nog niet heel helder op dat tijdstip dus het zal me niets verbazen als ik het 9 vd 10 keer gewoonweg vergeet ;))

kunnen de strijkende dames ook eens hierlangs komen ghehhehe, oh nee ik heb een nieuwe plank gekregen voor mijn verjaardag dus nu is strijken leuk,ahummm

Meiden welterusten,ik weet dus nog niet of ik jullie nog spreek dit weekend maar ik ben weer terug op valentijnsdag.
    Goed weekend vast aan iedereen!!!!

20. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ja, precies. Het is hier ook de 1e maand. Mij geeft het wel rust, ondanks dat je er dagelijks mee bezig bent. Je weet 's ochtends al hoe en wat. Ik weet nog niet of ik ook testjes ga gebruiken. Heb er nog 7 liggen, dus het kan op zich wel. Zie het wel ;) Gaan gewoon weer veel klussen, dat is toch het belangrijkst haha.

Deel Deze Pagina