Hier al meer roze slijm, dus morgen vet ongi denk ik.... weer een nieuw getal in mijn cyclus :x 31 die hadden we nog niet gehad... Op naar ronde 9....
Zit vandaag op dag 39, dus morgen zou net zolang zijn als mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil... En ik heb nog nooit een maand overgeslagen of er zo lang over gedaan. Zeker niet omdat ik echt voel wanneer mijn ei is, en die was toch echt op dag 14. Dus dan zit ik nu op 24 dpo Of kan je een eisprong hebben en dan niet ongi worden? Nee toch? Pff ik wil nu echt wel of een roze test of een ongi!
heel frusterend dit idd ik duim op heel gauw roze lieverd en anders heeeel gauw rood dan kunnen jullie verder!
Hoop ik ook. Ga nu lekker mijn bedje opzoeken, morgenochtend testen, en anders bij negatief en geen ongi maandag maar es even de HA bellen voor een afspraak. Welterusten lieverds!
Vond ik ook leuk. En de Freggles, dr.Snuggles, Teddy Ruxpin. Snorkels, enz enz, Jeugdsentiment Boesboes vind ik ook leuk, Babywens. Je hebt er zoveel van vroeger, heerlijk. Schiet me net te binnen, ben als kleutertje als poppel geweest met carnaval Hoezo fan hihih. @Moi: ben zo blij voor je dat t bloeden gestopt is. @Anni:Hoe is t met jou? Al meer bekend?
Goedemorgen! @Moi: fijn dat je niet meer vloeit! Heb vanmorgen nog een dipstick gedaan van Z&K, maar dat lijntje kreeg ik niet op de foto.. Toen een CB gedaan Bekijk bijlage 136942 We zouden vandaag al naar de schoonouders gaan, en we nemen de CB mee. Daarvoor even naar mijn moeder en stiefvader. We willen het alleen aan de naaste familie vertellen, en voor de rest nog even geheim proberen te houden.
Mogguh lieverds, Heb zo lekker geslapen, even een nachtje niet gepiekerd... Nu weer aan het werk, t wordt een drukke ochtend, dus moeders werkt, en ik moet erbij blijven, ik mag niks van dr hihi
goedemorgen lieve meiden! Zo jeskejes, jij was vroeg vanmorgen! Ik ga zo testen meiden, vind het nu wel retespannend Tot zo voor nader bericht!
Ook al een tijdje bezig voor een 2e zie ik. Ik hier ook al meer dan 12 maanden voor ene 2e. Veel succes en hoop dat het raak is voor je deze maand.
Jakkie bah Anni. Negatieve test. Morgen HA even bellen denk. Enuh jah was vanmorgen weer vroeg erbij, lag al ruim een uur plafond te staren. En toen de laptop ermaar bij gepakt.
meiden, je zal het niet geloven, maar ik keek na 10 minuten op de test... Positief! Heb een heel klein dun roze streepje staan. Zelfs vriendlief zag hem... Zou het dan toch...?
Wauw Anni: ik hoop het zo voor je!! Fingers crossed! Moi: fijn dat je goed geslapen hebt. Jeskejes: de poppels: die was ik helemaal vergeten. Geweldig!!! Suus: welkom.
Ik hoop het voor je. Heb je niet nog een test in huis, die je kunt doen? Voor de zekerheid. Na hoe lang staat in de gebruiksaanwijzing dat je moet kijken? Ik duim voor je!!