Ei is zeker weten geweest, dus dat kan het inderdaad niet zijn! Enne, ik zat zo es te rekenen... Ben jij uitgeteld op 11-11-2011?
Ja voelde echt super dat mijn hcg nu wel goed stijgt. Als ik de gyn moet geloven is dat een goede iets. Nu op naar een kloppend hart. Is wel mijn laatste test want knaller worden ze niet. En na de 6e/7e week worden ze meestal lichter omdat andere hormonen het overnemen Ik heb geen MvM test omdat ik al van mijn dochtertje weet dat ik niet mee mag doen maar als de hcg zo mooi stijgt is het een goed teken, maar ik snap jouw onzekerheid maar al te goed, knuffs!
Ik ook niet, daarom juist! Wel superleuk, als ik ook echt zwanger blijk te zijn scheelt het maar 2 dagen tot de uitgerekende datum. Ik zou dan de 9e uitgeteld zijn!
Anni: Ik denk ook wel een licht streepje bij je te zien. Enne 11-11-'11 is toch gewoon een superdatum. Daar hoef je echt niet voor van carnaval te houden Ik heb nog geen idee wanneer ik uitgerekend ben. Ga de komende week nog maar eens even een afspraak maken bij de vk. Ik denk dat het 14-11 zal worden.
He meiden, ren nu elk half uur naar de plee omdat ik moet plassen! en om te kijken of ik nog wat spot... nee dus, alleen maar plas hihi! net weer een pendel gehad, mijn eigen pendel zegt namelijk een duidelijke nee bij mk en een duidelijke ja bij maart zwanger... dus ik heb een sprankeltje hoop.. pin me dr niet op vast, maar iets zegt me posi te blijven!
Hej meiden, Ik was vannochtend erg eigenwijs en heb getest, 3 dagen voor NOD.Had de moed toch al helemaal opgegeven.. Wilde gewoon graag zekerheid, maar zie hier het resultaat Ik kan het alleen nog echt niet geloven en ben ook heel bang voor miskraam, aangezien mijn bmm nog steeds open staat. het lijkt mij niet dat hij nog gaat sluiten? Mijn bmm zit wel wat hoger in mijn schede en is ook nog hard.. pff wat een zenuwen. En nog even een vraagje over temperaturen. Doen de zwangere dames hier dat nog steeds? Daalt je temperatuur ook als je een miskraam zou krijgen?
nou kijkes!!! Als hij nu hoog en hard is maar iets open kan dat kloppen! Nee ik temp niet meer, kan toch schommelen heen en weer. En geeft ook geen garantie op als het goed of fout zal gaan. want ook al krijg je een (v)mk kan het even duren voordat jouw temp zakt.
Proficiat babywens!! Ik heb ergens gelezen dat je aan de baarmoedermond niet kan voelen of je zwanger bent, dus dan neem ik aan dat je ook niet af kunt leiden of het goed zit of niet. Ik zou me geen zorgen maken.
Judith ik kan wel aan mijn bmm en ook vagina voelen als ik zwanger bent ik ken de verschillende termijnen/standen en heb regelmatig door cyclus heen gevoeld, maar geeft idd geen garantie aan of het goed blijft of niet en ik ook bij elke vrouw anders ook babywens. Kom je bij de nov mama's
@Aowyn, ja lijkt mij gezellig. Maar jouw baarmoedermond staat dan ook beetje open? haha achja ik kan er ook niks aan veranderen Het is gewoon weer afwachten. Waar kan ik het forum vinden?
Nog steeds niet ongesteld en ook geen krampen meer... Wacht nog een weekje af. Als ik zaterdag niet ongesteld ben test ik nog een keer.
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/258931-november-2011-mamas-126.html#post9449039