@ Sjees: Is het wel een vrolijke strijkplank? Anders is het strijken nog steeds geen feest haha Tis ook niet mijn hobby, maar voor de tv lukt het nog wel aardig om alles in 1 of 2 avonden weg te strijken.
wow...ook al zo veel geluld hiero roosje is back zo te zien dan gaat het allemaal wat vlotter met de paginas jij krijgt eenleuek kluweek zo te horen dat wordt vast een plakbeeb en mooi verkaardagskado voor je mannetje. alle dozen uitgepakt al gewend in je nieuwe stulpje je temp gaat pas omhoog na je sprong niet ervoor, dan ziej vaak een tempdaling....mijn test en temp lopen gelijk dus is prettig omte weten. hier al vast ritme wakker worden en tempen. ik ben benieuwd of ik nu weer een laat ei heb.... @judith, within meiden wel erg gezellig jullie hier maar was niet de afspraak strijken tja....ik probeerde sansky al zo gek te kijgen maar ze geeft adres niet ik doe overigens nooit mijn strijk heb al een strijkvrouwtje dus ik mag nietklagen...die doet een mand voor 20 euro nou ze mag het doen want......ik ben meestal halve dag bezig... om de dag klussen en als sprong is 3 dagen achter elkaar blijft ideale ....en missen nee...je ei is 12-24 uur vrbaar maar zaad van je husband wel tot4-5 dagen dus dat blijft echt nog wel zwemmen op zoek naar jow ei als je om de dag doet. @ricmar ik lees hier ook ongi...shit meid..... en donor al weer opgeroepen voor de volegnde ronde..neem aan dat je gaat proberen om meerdere keren te kunnen...verwen jezelf maar flink nu en met goede meod de volgende ronde in ik ga nu snel opschieten. douchen aankleden school werk...pffff
vanmorgen durfde ik niet te testen... bang voor een teleurstelling.. Thuis afgesproken zondag te testen.. maar iets in mij zegt: gewoon wachten.. mocht ik deze week niet ongi worden, dan pas testen en niet meer van te voren.. dus ben er nog niet over uit. Verders voel ik me niet super.. lag gisteren om 21u op bed.. zo moe.. voel me een beetje verstrooid, alsof ik er niet helemaal bij ben. Af en toe nog steeds misselijk,. niet veel honger. Gisterenavond echt geen trek om te eten.. nog steeds de hele dag aanwezige steken/druk in mijn lies, rechts en links... Krijg beetje last van mijn maag..heb het koud.. ach ja.. Dus allemaal erg verwarrend..als ik nu gewoon ontzettend pijn in mijn borsten had of strontmisselijk... maar nee hoor.. Ik zit er denk ik gewoon effe door.... bang dat het niet raak is en dat ik gewoon weer erg last heb van mijn CVS, wat behoorlijk klote zal zijn want ik zit al vanaf mei in therapie hiervoor, heb ups en downs gehad en dacht dat het weer beter ging omdat ik het weer wat rustiger aan deed... dus als het daar aan ligt, weet ik het ook gewoon niet meer.. sorry dames hoor..moet het effe kwijt
eikie kom op!!!!positief blijven meid. Ik weet het ,is elke maand stress rond de nod. Ik had er toch ondanks dat ik wist dat het niet raak was, ongeloofelijke maagpijn. Maar heb een goed gevoel dat 2011 een geweldig jaar gaat worden voor ons allemaal.
Goede morgen Dames, Ik kom me aanmelden voor 12 maart... Kom vandaag niet alleen, maar heb mijn rode duivels bij... Ik beloof ze bij mij te houden en daarna weer te verwijderen van deze pagina... Zodat er veel roze komt... Gezelligheid...
NOD LIJST MAART 1. Maart (3de ronde,2de kindje) 2. Pinda83 (5de ronde,1ste kindje) Anne85 Hellepelle (1e ronde na mk, 2de kindje) Bosuiltje Roosje31 (4de ronde,2de kindje) 3. Sjees (2de ronde,2de kindje) Marrr Astrid040 Roosje1980 (3e ronde, 2e kindje.) 4. Dodette (2de ronde,1ste kindje) Sanne24 (6de ronde, 1ste kindje) 5. Pearl1978 Mupkuh (1ste ronde,2de kindje) Moi78 (8ste ronde, 1e kindje) Sansky (1e ronde na MK, 1e kindje) 6. Bonnie1 (3de ronde,2de kindje) Almika(3e ronde, 2e kind) 7. Anni85 (2e ronde, 1ste kindje) Joolzz (2e ronde, 1ste kindje) Tam27 (3de ronde, 3de kindje) Ploon (4e maand, 1e kindje) 8. Kellox ricmar94 Judith1981 (7e ronde, 1ste kindje) 9. nitaa(11de ronde derde kindje) Jade1986 (2e ronde, 1ste kindje) 10. 11. Wijfie79 (6e ronde, 1e kindje) 12. Rittjuh (4e ronde, 1e kindje) Babywens 2011 (4de ronde, 1ste kindje) Quila ( 8eronde, 1ste kindje ) 13. Jeskejes (4e ronde, 1e kindje) Within (2e ronde, 1ste kindje) 14. 15. Maanvrouwtje (2e ronde)
Bijna onderaan in de pagina... (Als je boven op forum klikt) En dan scroll je na onder, en dan staat daar ''Pendelen'' Je kunt diegene een prive bericht sturen met: Je naam Je geboortedatum Je vraag Je zult dan antwoord van hem/haar krijgen...
NOD LIJST MAART 1. Maart (3de ronde,2de kindje) 2. Pinda83 (5de ronde,1ste kindje) Anne85 Hellepelle (1e ronde na mk, 2de kindje) Bosuiltje Roosje31 (4de ronde,2de kindje) 3. Sjees (2de ronde,2de kindje) Marrr Astrid040 Roosje1980 (3e ronde, 2e kindje.) 4. Dodette (2de ronde,1ste kindje) Sanne24 (6de ronde, 1ste kindje) 5. Pearl1978 Mupkuh (1ste ronde,2de kindje) Moi78 (8ste ronde, 1e kindje) Sansky (1e ronde na MK, 1e kindje) Enomis (ronde 12+, 2e kindje) 6. Bonnie1 (3de ronde,2de kindje) Almika(3e ronde, 2e kind) 7. Anni85 (2e ronde, 1ste kindje) Joolzz (2e ronde, 1ste kindje) Tam27 (3de ronde, 3de kindje) Ploon (4e maand, 1e kindje) 8. Kellox ricmar94 Judith1981 (7e ronde, 1ste kindje) 9. nitaa(11de ronde derde kindje) Jade1986 (2e ronde, 1ste kindje) 10. 11. Wijfie79 (6e ronde, 1e kindje) 12. Rittjuh (4e ronde, 1e kindje) Babywens 2011 (4de ronde, 1ste kindje) Quila ( 8eRonde, 1ste kindje ) 13. Jeskejes (4e ronde, 1e kindje) Within (2e ronde, 1ste kindje) 14. 15. Maanvrouwtje (2e ronde) Datumloos: Aantal: 21.. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, 1 MMM, .. Cyclus van slag,.. Niets doorgegeven, Mezelf weer op de lijst gezet voor de 12de
Jaaaa toch wel, had ik paar dagen terug toch al vermeld... Maar komt "goed" uit, nu kan ik nog mee helpen verven en klussen in ons nieuwe huis en ff wat anders aan me hoofd ipv zwanger worden.... Misschien wordt ik het dan wel "vanzelf" als we dadelijk druk aan de klus zijn in ons huis... en alleen klussen in bed voor de gezelligheid...
quila, ja dat is meestal wel zo. als je het even helemaal vergeet en er niet bezig mee bent ben je altijd qua gevoel sneller zwanger.
1. Maart (3de ronde,2de kindje) 2. Pinda83 (5de ronde,1ste kindje) Anne85 Hellepelle (1e ronde na mk, 2de kindje) Bosuiltje Roosje31 (4de ronde,2de kindje) Waxientje (4e ronde, 2e kindje) 3. Sjees (2de ronde,2de kindje) Marrr Astrid040 Roosje1980 (3e ronde, 2e kindje.) 4. Dodette (2de ronde,1ste kindje) Sanne24 (6de ronde, 1ste kindje) 5. Pearl1978 Mupkuh (1ste ronde,2de kindje) Moi78 (8ste ronde, 1e kindje) Sansky (1e ronde na MK, 1e kindje) Enomis (ronde 12+, 2e kindje) 6. Bonnie1 (3de ronde,2de kindje) Almika(3e ronde, 2e kind) 7. Anni85 (2e ronde, 1ste kindje) Joolzz (2e ronde, 1ste kindje) Tam27 (3de ronde, 3de kindje) Ploon (4e maand, 1e kindje) 8. Kellox ricmar94 Judith1981 (7e ronde, 1ste kindje) 9. nitaa(11de ronde derde kindje) Jade1986 (2e ronde, 1ste kindje) 10. 11. Wijfie79 (6e ronde, 1e kindje) 12. Rittjuh (4e ronde, 1e kindje) Babywens 2011 (4de ronde, 1ste kindje) Quila ( 8eRonde, 1ste kindje ) 13. Jeskejes (4e ronde, 1e kindje) Within (2e ronde, 1ste kindje) 14. 15. Maanvrouwtje (2e ronde) Datumloos: Aantal: 21.. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, 1 MMM, .. Cyclus van slag,.. Niets doorgegeven, Mezelf erbij gezet op de 2e, al weet ik het dus niet precies.
@ Sansky, jeetje dat is niet niks zeg. Ik zal voor je duimen! @ Jeskejes, het klussen is gelukt maar wel vlug vlug want mijn kleine meissie is ziek @ Anni, hier nog 1 met hoofdpijn na de ongi :S Seks schijnt daar tegen te helpen Ik ben er weer weg van want volgens mij word mijn meissie wakker.
hhhmmmmmook niet de bedoeling 'hé....jij hier... jij krijgt het letterlijk erg druk met klussen.......... goodluck en wie weet nu je zinnen ergens anders op gezet zijn...is plots raak schot
kop op meid.....nog niet zo somber....je moet over 3 dgn pas écht testen en klinkt hoopvol ennu ik blond..wat is CVS
dank voor jullie lieve woorden! doet me goed... CVS = chronisch vermoeidheid syndroom heb nu ook wat "spierpijn" gekregen in mijn bovenbuik. maar dat kan ook zijn van de zware boodschappen tassen van vanmorgen ! hahahah
Wat is het hier rustig Ik heb mijn testjes al binnen wat snel zeg. Gisteren om 5 uur besteld en vandaag al in huis. Super hoor je hoeft er niet voor naar de winkel en het scheelt echt heel veel geld.