Ik kom me ff op de laatste dag aanmelden. Morgen is mijn NOD. En ik heb onwijs veel klachten. Maar ook een soort kramp in mijn buik. Ben nu bang dat ik ongie word. Zou het wel jammer vinden.
Anni: gefeliciteerd!! Moi: houd je taai meid. Hoop dat je de dag een beetje doorkomt en dat je morgen goed nieuws krijgt!
Oh heb vandaag even met een leugentje om bestwil vrij gekregen voor mijn afspraak bij de vk. Ik verhuis nu definitief naar het november mama's topic, maar blijf jullie in de gaten houden hoor. Succes dames, we gaan voor roze!
HEy dames, Anni wat goed voor je... Hier nog steeds helemaal niks..Geen ongi, geen klachten, geen roze...tja.. Laat dan of die ongi komen of laat er een streep komen op de test, maar dit is niet leuk!! (Anni herkenbaar zeker??) Maar goed, ga nu even mijn huisje aan kant maken.. Woensdag komen mijn schoonouders en er moet nog wat schoonmaakwerk gebeuren..
AOWYN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GEFELICITEERD!!!! ik kwam ff snel spieken hier en zie dat je zwanger bent, meissie wat heerlijk, ga er lekker van genieten he!!!
Niet meteen, mag over 3 weken pas hoor @Beccy: Heel herkenbaar meid! Maar geen bloed geeft moed, ik teste 12 dagen overtijd pas heel licht positief, dus...
Meiden ik ben al verhuisd naar NOD 1-15 april. En ga daar weer gezellig mee kletsen. Kijk hier nog wel af en toe om te zien of er meer roze is en hoe het gaat met jullie. Dames succes, duim voor jullie. Alle zwangeren... blaas maar hcg naar ons die t nog nodig hebben. Voor nu... houdoe.
ik verhuis ook vast naar het volgende topic.. beetje kwaaltjes vergelijken ik blijf uiteraard meelezen hier en heeeeeel hard duimen voor roze!!
Jullie zijn allemaal zo lief... krijg er tranen van.... Morgen om 1345 uur is het zover, ik weet dan meer... Gelukkig vandaag alleen maar een beetje bruinverlies...
ik ga lekker mijn bedje in.. Moi mijn duimen draaien en ik blijf hopen op goed bericht morgen.. Knuffel!