foliumzuur is tot de 12 weken. Daarna kun je Gravitamon slikken. Dit is ook erg goed in en na de zwangerschap, zowel voor moeders als beeb. en ik slik foliumzuur nu sinds dec 2009 LOL Anni gefeliciteerd je loopt 2 dgn voor mij moi dikke dikke knuffels meis Ik zou niet te positief denken maar ook niet doemdenken. Wat ik elke keer deed was vanuit gaan dat ik niks zou zien op de echo, dan kon het meevallen. Was er niks en was ik schoon mooi op naar de nieuwe ronde, was er iets en een posi iets alleen maar super meegenomen! Ik weet hoe het is meid.. Ik heb het helaas 5 keer mogen meemaken en van mijn MA door een inieminie stukje bleef ik ook een maand bruinbloedverlies verliezen ook, echt niet leuk. Probeer afleiding te zoeken, dat helpt wel iets! BySsss welkom en succes!
Mijn eerste licht positieve test was 12 dagen overtijd. Mijn cyclus was 28 dagen, dus testte pas positief op dag 40. En mijn eerste dag van laatste menstruatie was 02-02, dus vandaar nu al die 5 weken en 5 dagen... Maar heb zo het idee dat ie nog word bijgesteld
Dankjewel! Jaa dat zag ik van de week al, maar ik heb het idee dat mijn ei later is geweest, dus waarschijnlijk word ie nog wel bijgesteld
Nou meid, vandaag is het eindelijk zover.. Ik ben vandaag met Lenn een dagje uit maar ik ga zeker aan je denken en blijf duimen!! Hopelijk krijg je goed nieuws vandaag..
@ Anni, ik hoop dat ik je snel mag volgen Ben wel maar heel raar ongi geweest. Heel licht en nu bruin. Ach nieuwe ronde nieuwe kansen
Dat hoop ik ook meis, dan kan je misschien nog net mee naar de november mama's? Zou wel superleuk zijn! Ik ga weer aan het werk, ik blijf koekeloeren hoor
@Moi: denk aan je! Eindelijk dan dinsdag. Kan me zo voorstellen dat het een heel lang weekend + maandag en helft van de dinsdag er nog bij, voor jou geweest moet zijn! Ik hoop vandaag voor jou i.i.g. duidelijkheid! Ik stuur je heel veel positieve gedachten!!