@all dank voor de lieve woorden..... @aowyn, ik weet het, ik denk eigenlijk helemaal niet positief, en lief ook niet... doemdenken doe ik niet, schrok gisteren weer van het bruinverlies, en toen had ik het even niet meer.. ik hoop idd dat ik gewoon een lege bm zie, en dat ik weer op naar de volgende ronde kan... ben vanmorgen van zenuwen opgestaan met koppijn, blegh.. over een uurtje stap ik de auto in met lief samen... dubben gevoel, mijn allebeste dinnetje smstje gister dat haar zoontje geboren was... pfff
@Anni: gefeliciteerd!!! @Moi: heel veel succes en sterkte vandaag! Dikke knuffel. Hier nog geen ongi maar ik verrek van de pijn in m'n rug, bovenbenen en onderbuik... dus het zal niet lang meer duren. Pfff, laat het dan maar snel komen ben ik er ook weer eerder vanaf! @Babywens: wat leuk dat jouw naam hetzelfde is als die van mijn dochter. Idd een hele mooie naam!!
Moi,voor jou is het bijna zover,ik duim hier enorm voor je! Succes... Nou Maandag de laatste reeks van mijn onderzoeken gehad nav alle lichamelijke klachten die ik heb,en ik mag nu beginnen met 2 x pw vitamine B12 injecties, ook was mijn foliumzuur heeel laag,dus heb best sterke tabletten gehad om dat weer op pijl te brengen,hopelijk voel ik me over een paar weken een stuk beter.
@Sjees hopelijk voel je je met die injecties inderdaad snel beter.. Heb eigenlijk een vraagje..ZOndag was mijn NOD eigenlijk en heb toen s avonds getest. Dus niet met ochtendurine kan het daarom misschien zijn dat de test negatief was en ik nu nog niet ongi of moet dat niet veel uitmaken? Weet ook niet of mijn cyclus erg regelmatig is na het stoppen van de pil, maar voorheen was hij dat wel...het maakt me gewoon zo onzeker...
@beccy: wat voor test heb je gebruikt? Want met sommige testen maakt het niet uit of je ochtendurine gebruikt of gewoon avondurine. (Ik heb ook een keer pos getest om 5 uur 's middags. Was met een Kruidvat-test)
beccy de zwenk zw testen vallen zowieso altijd licht uit. Beste en duidelijkste is 2v5 van KV. Anders morgen ochtend nogmaals testen en dan met 2v5?
Vriendin van mij heeft daarmee negatief getest terwijl de Kruidvat-test wel positief aangaf! Schijnt dus niet zo'n goede test te zijn. Misschien ff een kruidvat test halen?
oh echt???dat wist ik helemaal niet.. heb wel steeds bubbels in mijn buik maar nog geen ongi krampen ofzo...
Ach meis, wat jammer! Maar net wat je zegt, je weet nu waar je aan toe bent dus ik snap dat opgeluchte gevoel wel. Met goede moed weer door naar de volgende ronde! Ik zie trouwens dat we allebei nu voor ronde 3 en eerste kindje gaan! Spannend!!
@Beccy, balen meid, maar nu vol goede moed de nieuwe ronde in. Hopelijk is het nu wel raak. Hoop zo dat het goed is met Moi. Rot om zo in spanning te moeten zitten.
@Jade..inderdaad dit wordt ronde 3 voor een eerste..hopelijk wil april een beetje vruchtbaar zijn voor ons.. Ik hoop inderdaad ook dat alles goed is met MOI ..ik blijf voor haar duimen...
Hmm nog geen nieuws.. Ik heb niet zoveel tijd de laatste dagen om te reageren maar kom wel ff spieken