NOD 1-15 maart 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pinda83, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anni........Gefeliciteerd meid!!!!

2. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @all dank voor de lieve woorden.....

@aowyn, ik weet het, ik denk eigenlijk helemaal niet positief, en lief ook niet... doemdenken doe ik niet, schrok gisteren weer van het bruinverlies, en toen had ik het even niet meer.. ik hoop idd dat ik gewoon een lege bm zie, en dat ik weer op naar de volgende ronde kan... ben vanmorgen van zenuwen opgestaan met koppijn, blegh..

over een uurtje stap ik de auto in met lief samen... dubben gevoel, mijn allebeste dinnetje smstje gister dat haar zoontje geboren was... pfff

3. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    @Anni: gefeliciteerd!!!

@Moi: heel veel succes en sterkte vandaag! Dikke knuffel.

Hier nog geen ongi maar ik verrek van de pijn in m'n rug, bovenbenen en onderbuik... dus het zal niet lang meer duren. Pfff, laat het dan maar snel komen ben ik er ook weer eerder vanaf!

@Babywens: wat leuk dat jouw naam hetzelfde is als die van mijn dochter. Idd een hele mooie naam!!

4. Sjees

Sjees Niet meer actief

Moi,voor jou is het bijna zover,ik duim hier enorm voor je! Succes...

Nou Maandag de laatste reeks van mijn onderzoeken gehad nav alle lichamelijke klachten die ik heb,en ik mag nu beginnen met 2 x pw vitamine B12 injecties, ook was mijn foliumzuur heeel laag,dus heb best sterke tabletten gehad om dat weer op pijl te brengen,hopelijk voel ik me over een paar weken een stuk beter.

5. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    @Sjees hopelijk voel je je met die injecties inderdaad snel beter..

Heb eigenlijk een vraagje..ZOndag was mijn NOD eigenlijk en heb toen s avonds getest. Dus niet met ochtendurine kan het daarom misschien zijn dat de test negatief was en ik nu nog niet ongi of moet dat niet veel uitmaken? Weet ook niet of mijn cyclus erg regelmatig is na het stoppen van de pil, maar voorheen was hij dat wel...het maakt me gewoon zo onzeker...

6. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    @beccy: wat voor test heb je gebruikt? Want met sommige testen maakt het niet uit of je ochtendurine gebruikt of gewoon avondurine. (Ik heb ook een keer pos getest om 5 uur 's middags. Was met een Kruidvat-test)

7. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    was met de test van zwanger&kids..beetje zon zelfde als de kruidvats..

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    beccy de zwenk zw testen vallen zowieso altijd licht uit. Beste en duidelijkste is 2v5 van KV. Anders morgen ochtend nogmaals testen en dan met 2v5?

9. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    Vriendin van mij heeft daarmee negatief getest terwijl de Kruidvat-test wel positief aangaf! Schijnt dus niet zo'n goede test te zijn. Misschien ff een kruidvat test halen?

10. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    oh echt???dat wist ik helemaal niet.. heb wel steeds bubbels in mijn buik maar nog geen ongi krampen ofzo...

11. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    Hm zet me maar op rood..5 minuten zijn de duiveltjes aangekomen...ben wel opgelucht moet ik zeggen..

12. Jade86

Jade86 Bekend lid

Ach meis, wat jammer! Maar net wat je zegt, je weet nu waar je aan toe bent dus ik snap dat opgeluchte gevoel wel.
    Met goede moed weer door naar de volgende ronde!
    Ik zie trouwens dat we allebei nu voor ronde 3 en eerste kindje gaan! Spannend!!

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    is er al nieuws van MOI?

14. Jade86

Jade86 Bekend lid

Nee nog niet, ben benieuwd hoe het met haar gaat. Die lieverd heeft zo in onzekerheid gezeten.....

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

Kwam even spieken of er al bericht van moi was,maar nog niet.....

16. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    @Beccy, balen meid, maar nu vol goede moed de nieuwe ronde in. Hopelijk is het nu wel raak.

Hoop zo dat het goed is met Moi. Rot om zo in spanning te moeten zitten.

17. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    @Jade..inderdaad dit wordt ronde 3 voor een eerste..hopelijk wil april een beetje vruchtbaar zijn voor ons..

Ik hoop inderdaad ook dat alles goed is met MOI ..ik blijf voor haar duimen...

18. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Wacht maar af april wordt heel erg vruchtbaar!!

Ben ook erg benieuwd Moi duimduim

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nog geen nieuws van Moi zie ik? *hopt weer terug naar de keuken en houd het topic in de gaten*

20. Within

Within Niet meer actief

Hmm nog geen nieuws.. Ik heb niet zoveel tijd de laatste dagen om te reageren maar kom wel ff spieken :p

Deel Deze Pagina