nieuws van moi: Net terug van de gyn.. zwtest positief die was van vorige week donderdag... nu bij echo nog niks in bm.. alleen wat vloeistof, dus wss weer een bloeding die eraan komt... weer bloed afgenomen, en als morgen hcg gestegen is, gaat ze kijken waar het is... want het is niet in bm maar ergens anders...... als het gedaald is, wat ik hoop, dan is het een mk...
Dus als ik het goed begrijp dan is het beter als er nu uitkomt dat het een mk is, want anders is het een bbz? Jee Moi, hoe voel je je eronder? Trek je het een beetje? Heel veel sterkte meid.
Moi dikke knuffel, maar ze kunnen toch cito bloed prikken?/ dat hebben ze bij mij toen wel gedaan, had binnen 2 uur de uitslag.. Dan weet je waar je aan toe bent
beccy jammer maar idd die onzekerheid nu weg, knuffs Moi hier ook een knuff!! within je bent 4 dagen overtijd
Nou tja ... onzekerheid misschien maar beide mogelijkheden die je hier noemt zijn niet zo mooi. BBZ of MK. Dan hoe wrang het ook klinkt kan ik me wel voorstellen dat je voor de tweede optie gaat... Bah, had zo een goede hoop voor je aangezien er toch ook weer hoopvolle berichten kwamen. Knuffel voor jou!!
@moi: een hele dikke knuffel!!! @within: he bah, wat onzeker dat wachten zeg nou ik mag morgenochtend om 7:30 in het ziekenhuis zijn. Lekker vroeg dus... hopelijk wordt ik ook morgenochtend geholpen En ik ga daarna gewoon lekker positief uit van een cyclus van 35 dagen dus ik ga naar de NOD van eind april denk ik dan, wel jammer