NOD 1-15 maart 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pinda83, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Moi: Meid, wat ontzettend rot dit zeg.
    een hele dikke knuffel, weet even niet meer wat te zeggen...

@Within: Zo, jij 4 dagen overtijd?
    En negatest zo te zien... Spannend!

2. Wijfie79

Wijfie79 Actief lid

15 okt 2010
    208
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden!

Ik was er de maanden daarvoor ook veel te veel mee bezig, dat kan natuurlijk ook tegen je gaan werken, maar deze keer heb ik echt veel afleiding gehad en gewoon veel andere dingen gedaan waardoor ik er niet meer zo mee bezig was. Tijdens het klussen hebben wij ook veel lol gehad, zeker als we er eigenlijk ff geen zin in hadden, dus dat scheelt denk ik ook. En ik weet niet of het bij jou helpt, maar ik ben deze klusronde - beetje ranzig, sorry - daarna niet meer opgestaan en met de zwemmertjes gaan slapen… :$

Oh nee Quila….. L Ik zat nog zo voor je te duimen! Balen meis, maar kop op en op naar de volgende ronde!!!

Ik slikte sinds 2 maanden de Etos zwanger worden pillen! Weet niet of het daarmee te maken zou kunnen hebben dat ik nu zwanger ben, maar baad het niet schaad het niet zeggen we maar, toch?

Oh Moi…. :( Ik had op beter niets voor je gehoopt meid!!! *dikke knuffel geef*

Maia, succes morgen en hopelijk weer gauw een goede cyclus!

Ik heb gisteren de HA gebeld die mij gelijk heeft doorverwezen naar de Verloskundige. Als alles goed blijft gaan dan hebben wij 12-4 onze eerste afspraak! Had het liefst deze week iets van een bloedonderzoek willen laten doen om te controleren of mijn HCG goed stijgt omdat we volgende week met vakantie gaan, maar dat doet deze VK helaas niet en het geeft ook geen zekerheid dat het goed blijft gaan, dus wachten we nog ff af. ;)

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    thanks all.... gaat nu verder in haar hoekje zitten janken...

4. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

31 jan 2011
    339
    0
    0
    NB
    Nogmaals veel sterkte...

Ik mag op rood, op naar de volgende ronde.

5. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    Balen Niekk dat je ongi bent geworden. hopelijk volgende ronde meer succes.

Hier nog steeds geen ongi. Hoop niet dat ik weer 2 weken overtijd ben. Bah, dat stomme wachten.

6. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Balen Niekk!

Hier ook nog geen ongi ...

7. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik wil iedereen nog even succes wensen de volgende maand!

Ik las ergens over vitamines? Ik slikte voor de zwangerschap Zwanger worden van Etos, daar zit foiliumzuur in en vitamines die zorgen voor een goede innesteling en een regelmatige cyclus.
    Nu heb ik Gravitamon gehaald, daar zit ook foliumzuur in en allemaal vitamines, vooral D en B en ijzer.

8. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik slik nu alleen nog maar foliumzuur.. is zeker wel aan te raden om ook andere vitamines te gaan slikken? Hej ik zie trouwens dat wij gelijk lopen.. leuk :) Heb jij al een afspraak bij de vk?

9. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    jammer meis....

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

niek,he wat jammer.....

ik heb vanmorgen mijn eerste injectie gehad,en ik moet zeggen dat het me redelijk mee viel,ik was erg bang dat het net zo zeer zou doen als morfine injecties,daarbij lijkt t of je been explodeert maar gelukkig is dat niet het geval.
    Er was vrijdag geen plek meer dus dan maandag weer voor de tweede,en dan elke donderdag en maandag,en heb t voordeel dat degene die prikt,zelf al 25 jaar b12 injecteert,dus die weet wel hoe t moet en t t minst pijnlijk is.

Verder hier een klein boefig meisje,die geen zin heeft om te luisteren,volgens is ze heel moe maar ze wil niet slapen,eigenwijsje,dus nu is ze aan t klagen; die die die da da da du dud dududu dieid dadadadadaddiedudieduideidu,zoiets zeg maar............

11. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

31 jan 2011
    339
    0
    0
    NB
    Dank je wel meiden, maar ja eerlijk is eerlijk tis nog maar de tweede ronde hè... ik heb goede moed hoor :)

12. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    ahh jammer, maar je mag wel heeel blij zijn met je cyclus joh.. 27 dagen is echt super netjes :) Hopen dat de volgende ronde raak is, want 3 maal is...?? ;)

13. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

31 jan 2011
    339
    0
    0
    NB
    ja.. scheepsrecht :D we zullen zien ik wacht t af :p

Jij zwanger zie ik...GEFELICITEERD :D

14. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Inderdaad, 3 maal is scheepsrecht ;) dus daar gaan we voor he? ;)

Jaa dank je wel ;)

15. Within

Within Niet meer actief

Blegh hier nog steeds niks.. heb 2 testen gedaan, 1 zaterdag en 1 maandag. Beide Negatief.
    Nog totaal geen teken van ongi dus hoelang gaat het nu weer duren :( Durf geen test meer te doen, bang dat ie weer negatief is.

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    en bloed laten afnemen bij ha??

17. quila

quila Actief lid

12 okt 2010
    316
    0
    0
    Horeca
    Buurt van Nijmegen
    Dames,

Mijn i-net was per ongeluk 2 weken te vroeg afgesloten vanwege onze verhuizing...
    ff niet online geweest dus....
    Maar ga jullie hier zo wie zo verlaten en ga me weer toevoegen bij de nod van April, zoals jullie een aantal pagina's terug hebben kunnen lezen....

Lfs

18. Within

Within Niet meer actief

Ga er vrijdag toch heen dus meteen maar even aankaarten. Wel jammer dat ik daarvoor naar het ZH moet maargoed.

19. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    hey moi: balen voor je zeg! hele dikke kniffff

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1