NOD 1-15 maart 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pinda83, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    @GHF: Jeetje balen zeg. Hopelijk wordt je dan een kerstmama.

@Moi: Poeh wat vervelend die onzekerheid. Gaat het een beetje me je?

@Anni: oei, dat klinkt niet goed. Hopelijk ligt het aan je urine en test je gewoon positief!

@Roozjuh: ik lees in je onderschrift dat je niet zwanger mag worden vanwege de pillen voor je rug. Ligt het daar missschien aan dat je zolang overtijd bent?

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bonnie: nee die medicijnen slik ik al 1.5jaar. Sinds bevalling is mn cyclus regelmatig, alleen nu niet

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik kijk er eigenlijk niet van op dat er geen streep was. Dit omdat jij een laat tester ben en net een lichte streep had. De MvM test heeft wel 500 hcgtjes nodig. Bij ons komen ze pas na de 6e week en tegen de 7e aan voor de zekerheid.
    Wel heel fijn dat zij 2 testen heeft achtergelaten. Ik zou idd bloedtest aanvragen weet je iig waar je aan toe bent want dit is niet leuk zo :( knuffs!!!!

4. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Om eerlijk te zijn gaat het goed met me.... Kan gaan zitten kniezen maar daar heb ik niets aan... Vanavond opgepast op drie kinderen bij de buren... Buuf is met weeen naar zkh gegaan, ik heb op dochter, nichtje en neefje gepast... Neefje is 6 maand, schattig! Begon ff te huilen, heb 20 minuten gewandeld door het huis, tot hij, zo lief, in slaap viel op mijn arm... Daarna lekker met het mannetje op de bank gezeten... Heerlijk... Ik hoop snel weer verder te kunnen

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Moi: Hoop ook dat je snel weer verder kunt. Vind t zo knap en sterk van je dat het goed met je gaat.

6. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    Hier ook nog steeds niets. Had zondag een negatieve test. Daarna wat krampen gehad maar nog geen bloed! Snap er niks meer van. Denk dat ik er vandaag of morgen nog maar een test tegenaan gooi.

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ik heb voor maandag een afspraak bij de dokter gemaakt. Assistent vond het wel wat raar dat ik een cyclus van 41dagen al heb. Ook raar dat ik geen zwangerschaps symptomen heb en negatief heb getest afgelopen zaterdag. Wilde vandaag naar dokter maar ze zitten vol. Nu hopen dat ze maandag meer weten. Zul je net zien dat ik dit weekend ongi word en afspraak van maandag niet door hoeft te gaan...

8. Sjees

Sjees Niet meer actief

Roozjuh,maar ik snap je onderschrift niet helemaal,want je bent wel bezig met zwanger worden begrijp ik,maar je onderschrift zegt dat dat niet kan?

Anni,ik ben het met Aowyn eens dat jij ook later meer hcg aanmaakt dus dat zal t wel zijn!

Joanna,jij dus ook nog op t wachtbankje,succes!

Moi,lieverd hopelijk kun je gauw weer verder,want al die onzekerheid is niks hoor!

9. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Moi, meid knap van je dat je je het zo oppakt....doe wel rustig aan want het blijft niet niks!

@Anni, ik ga heel hard duimen dat jij een late hcg aanmaker ben!!!

10. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Dankjewel meiden.
    Ik denk helaas dat dat het niet zal zijn... :(
    Ik had vanmorgen tot 2 keer toe bloedverlies, en heb ontzettende pijn in mijn linkerlies wat uitstraalt naar mijn been....
    Ik mag om 11.50 bij de huisarts terecht, ik hou jullie op de hoogte!

11. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Oh .... sterkte Anni!

12. Within

Within Niet meer actief

Dag Dames!

Ik mag op rood... Ongi begint toch door te zetten. Ik ga alleen niet naar het April topic maar begin vanavond weer met de pil.

Vanaf volgende week begint eindelijk het revalidatie traject voor mijn fibromyalgie en ik wil me eerst volledig daar op storten voor we weer verder gaan met zwanger worden. We hadden niet verwacht dat het zo snel zou gaan dus daarom deze beslissing :) Ik blijf wel gezellig hier komen, maar even pauze dus.

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    sjees: dit was onze eerste ronde. en tijdens deze ronde zeg maar, heb ik tehoren gekregen dat ik niet zwanger mag worden. maarja toen waren we al aant proberen. en ben sinds die tijd nog steeds niet ongesteld geweest.

14. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    @Anni: veel sterkte!!

@Within: balen dat de ongi toch heeft doorgezet. Jammer dat jullie de kinderwens even in de koelkast moeten zetten. Hoe lang duurt het revalidatieproces?

Vanmorgen toch nog een keer een test gedaan... weer negatief. Zelfs geen licht streepje te bekennen. Ben er helemaal klaar mee. :x

15. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    He bah wat een slecht nieuws allemaal vandaag.
    @Anni: Ik was er al een beetje bang voor, maar jah hoop blijf je toch altijd een beetje houden he. Hoe was het bij de huisarts?

@Within: Balen zeg. 'k had best goede hoop dat je laat posi zou testen. Helaas...... Heel veel succes met je revalidatie en hopelijk ben je daarna gauw een keer zwanger!

@Moi: Knap meid dat je er zo mee omgaat. Maar doe rustig aan en denk ook een beetje aan jezelf.

@Roozjuh: Balen zeg dat je nu nog niet terecht kan bij de HA. Hopelijk wordt je dit weekend niet ongi en komt er maandag meer duidelijkheid over het uitblijven daarvan.

16. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    @Johanna: Gossie weer niet. 't is toch wat deze maand. 't komt wel heel erg veel voor bij ons cluppie.

17. Within

Within Niet meer actief

Proces duurt 16 weken.. 4 maanden dus. Maar heb het er graag voor over!

18. Sjees

Sjees Niet meer actief

Within,succes met je revalidatie,ga je intern of extern? Ik heb ook lang gerevalideerd,eerst paar maanden intern en later nog een dik half jaar extern en dan gewoon elke dag heen en weer met de taxi.
    Hopelijk kunnen ze je daar wat helpen,en leren omgaan met pijn enz,

roozjuh,ah zo ik begrijp t

Anni, oh nee meis,ajb niet,ik blijf toch duimen dat het wel goed zit,een vriendin van mij is al 15 weken soms aan t bloeden maar toch is het kindje gezond!

johanna,ach meis,jij ook al zo in de onzekerheid,wat balen van je test.

Mensen ik vind t zo wel weer even genoeg slecht nieuws berichten,kunnne we afspreken vanaf dit punt alleen maar weer positief nieuws!!want ik wordt hier alleen maar erg verdrietig van......

19. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Sterkte en succes Within!
    En hopelijk zien we je na die 4 maanden weer terug!

20. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Onee!!! Ik hoop zo dat het allemaal mee valt.. Heel veel sterkte!!

Deel Deze Pagina