anni,we hebben het op de naturlijke manier gedaan,wel had ik juist die maand zoiets van misschien moeten we binnenkort maar ens een afspraak maken bij de arts,want duurt wel lang,en toen in ene was het raak.
Ik meld me hier ook even aan Vandaag was het eindelijk zover, na 34 dagen(!) Dus als ik die cyclus aanhoudt is 7 maart mijn NOD... Hierbij de lijst met mij erbij! 1. 2. Pinda83 Anne85 3. Sjees (2de ronde,2de kindje) 4. Dodette (2de ronde,1ste kindje) 5. Pearl1978 6. 7. Anni85 (2e ronde, 1ste kindje) 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Datumloos: Aantal: 6 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, 1 MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven,
1. Maart (3de ronde,2de kindje) 2. Pinda83 Anne85 3. Sjees (2de ronde,2de kindje) 4. Dodette (2de ronde,1ste kindje) 5. Pearl1978 6. 7. Anni85 (2e ronde, 1ste kindje) 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Datumloos: Aantal: 6 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, 1 MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven,
helemaal top maart... anni,ik weet nu ook niet precies qua cyclus maar heb maar 29 dagen aangehouden een beetje ertussenin
Ja ik ga van mijn laatste cyclus uit, dus 34 dagen. Het kan dan alleen maar eerder worden hoop ik. Wel vreemd, had vandaag alleen roze afscheiding/bloed, maar nu is het weer gestopt...?
hmmmm das gek,tja je kunt helaas niets anders dan afwachten of het nu wel of niet gaat doorzetten,jee wat spannend zeg........
Hallo meiden ik kom me hier ook maar even melden. Ben vandaag 27 dagen na mijn curretage ongesteld geworden... Daar baalde ik behoorlijk van, maar aan de andere kant: nieuwe ronde nieuwe kansen. Als ik zo doortel dan kom ik op een nod uit op 2 maart ongeveer. Dus daar gaan we dan maar niet voor he!
1. Maart (3de ronde,2de kindje) 2. Pinda83 Anne85 Hellepelle (1e ronde na mk, 2de kindje) 3. Sjees (2de ronde,2de kindje) 4. Dodette (2de ronde,1ste kindje) 5. Pearl1978 6. 7. Anni85 (2e ronde, 1ste kindje) 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Datumloos: Aantal: 6 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, 1 MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven, Zo heb mezelf even op het lijstje gezet. Gezien het topic NOD 1-15 maart is heb ik de rest van maart er even afgehaald... Lijkt me handiger toch?
heel slim hellepelle zie dat jij een mk hebt gehad, wat verdrietig meis Hoop dat het deze keer wel goed mag gaan! *knuff* @Sjees: Nou hij is er door hoor! Pfff nu ben ik dus echt ongi Definetly nieuwe ronde!
Ha meiden, Heb mezelf er even tussen gezet, zie al wat bekenden uit het januari topic. Eerste keer na 32 dagen ongesteld, dus hoop dat dat zo blijft! Heel veel succes allemaal en leuk dat we elkaar gezelschap houden de komende tijd.
Hey Sjees, Super, die lijst. Ik wilde dit ook al doen, maar kwam er maar niet van. Fijn dat jij hem gestart hebt! Enne: mijn ei.... tja, ik weet het niet. Meestal is ie wel vier dagen eerder dan verwacht (door medicijngebruik), dus de NOD is dan ook vier dagen eerder. Maar vooralsnog laat ik mezelf op 2 maart staan! Groetjes, Pinda83
@Joolz: Hey meid, jij dus nu ook hier! Hopelijk gaan we deze maand allemaal voor roze! @Pinda83: Ja het is soms zo lastig schatten wanneer dan je NOD moet zijn... Heb zelf maar geschat op 7 maart, maar zeker weten doe ik het ook niet
Grrrrrrrrrrrrr............... Wat stom, ik heb mijn info aangepast in de verkeerde NOD-lijst, en nu lukt het me niet dit aan te passen in de goede lijst. Wil iemand dit voor mij doen? Toevoeging: 5e ronde 1e kindje, haha! Bedankt!! Groetjes, Pinda83
Hoi anni85, Ja, klopt dat is zeker lastig! Mijn NOD was de ene keer precies goed berekend, de andere keer niet. Ik slik nu 'zwanger-wordt-tabletten' (ahum) van Kruidvat, en nu heb ik mijn eisprong vaak vier tot vijf dagen eerder. Heel handig, want mijn cyclus was ongeveer 34 dagen en nu dus....29/30. Maar ja, we moeten de natuur verder z'n gang maar laten gaan he?? Groetjes, Pinda83
NOD LIJST MAART 1. Maart (3de ronde,2de kindje) 2. Pinda83 (5de ronde,1ste kindje) Anne85 Hellepelle (1e ronde na mk, 2de kindje) Bosuiltje 3. Sjees (2de ronde,2de kindje) 4. Dodette (2de ronde,1ste kindje) 5. Pearl1978 6. 7. Anni85 (2e ronde, 1ste kindje) Joolzz (2e ronde, 1ste kindje) 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Datumloos: Aantal: 9 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, 1 MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven,
Heb de lijst weer even geupdate,dus dit is de juiste als het goed is. pinda vind het ook lastig de datum voor nod nu te bepalen heb maar ongeveer gedaan,en heb eigenlijk ook geen zin om van die eisprong testen te gaan halen want vind t allemaal maar geldverspilling we gaan gewoon rond de tijd dat ik denk dat ie komt om de dag klussen
@Pinda83; Oh das helemaal lastig dan. Gelukkig vinden onze mannen het meestal niet zo vervelend dat ze dan meer moeten klussen... @Sjees: Ja ik vind het ook leuker om op de gok te klussen, maar als het deze maand niet raak is ga ik er toch over nadenken om vanaf volgende ronde wel ovutesten te gaan gebruiken...
ja precies. Als het deze ronde niet raak is sla ik een ronde over want wil niet weer in december zijn uitgerekend vind het nu al verschrikkelijk dat mijn dochter de dag voor kerst is geboren,is gewoon een gekkehuis,en we hebben al heel veel verjaardagen die maand en feestdagen niet te vergeten,dus dan doe ik de ronde erna weer mee.....