Ja inderdaad wij lopen erg gelijk! Mijn ei komt meestal op dag 14 dus wij gaan inderdaad eind volgende week weer aan de klus. Vorige maanden steeds om de dag geklust en nu heb ik bedacht: ook weer om de dag, maar de dag voor eisprong en de dag van de eisprong ook, dus twee dagen na elkaar. Dat is nu mijn masterplan! (niet erg origineel, maar ja)
@Quila; ah nee he, stomme duivels :x Balen hoor. @Eikie: jammer dat je je zo rot voelt. Hoop dat je je snel beter voelt. Hang in there! Ik heb een vreemde ongi hier zeg, t wilde eerst maar niet doorzetten en vandaag op het werk krijg ik opeens belachelijk veel bloedverlies. Dat heb ik normaal niet, dus ik was er ook niet bepaald op berekend. Heb een collega dus even moeten vragen voor wat maandverband. Hebben jullie dat ook wel eens dat een ongesteldheid opeens zo anders kan zijn dan normaal?
ja hier is het juist minimaal met wel veel krampen dit keer zo lekker boodschapjes doen wat zal ik eens meenemen hmmmm
Ik had dit x ook echt veel boedverlies zelfs stukjes heb ik ook normaal nooit. Ik had wel paar dagen voor NOD heel licht positief getest dus bij mij zou het kunnen zijn dat is heel kort zwanger was endat het mis is gegaan.
Ja dat hoor ik ook wel vaker inderdaad. Schijnt dat het veel vaker misgaat dan de meeste vrouwen denken, omdat ze dan toch gewoon ongesteld worden. Ik heb niet voor mijn nod getest en ik heb me nu ook voorgenomen om dit keer pas te testen als ik een paar dagen overtijd ben. Als ik dat vol kan houden tenminste! Zucht, als ik eraan denk krijg ik al testdrang terwijl mijn ei nog niet eens in zicht is
@eiki79: je hebt groot gelijk dat je wacht met testen (al zijn wij ook nieuwsgierig ) Kan een teleurstelling voorkomen (en weer een test). Ach, het is bijna zondag . Je hebt wel enkele symptomen, maar wat die toch steeds zeggen .??? Ik hoop het voor je. @maart: ik ga ze daar ook bestellen (ach, ik heb nog even) @judith1981: je masterplan klinkt goed! @ricmar: ik lees donor. Sorry, misschien heb ik dat wel eens gelezen, maar dat weet ik niet meer. Dus je hebt geen vriend/man. Je gaat het alleen doen? Erg goed van je om toch voor je wens te gaan al ben je alleen. De 7e maart wordt onze dag! @nitaa: ik ga ook voor dat goede gevoel dat 2011 ons allen jaar wordt @enomis: hopelijk deze maand @Sansky: ik weet niet of ik nou zo gelukkiger zou worden van die pendels. Het schept toch een bepaalde hoop en dan is de teleurstelling nog groter als het niet zo is. Maar daar is iedereen natuurlijk anders is. Misschien put iemand daar wel hoop uit . Wat is jullie ervaringen daarin (voor diegenen die daaraan meedoen)? Ik ben benieuwd. Hier is alles weer rustig. Duivels weer verdwenen. Dus nu wachten op mn ei . Allemaal een fijn weekend en succes voor diegenen die het kunnen gebruiken!!
1. Maart (3de ronde,2de kindje) 2. Pinda83 (5de ronde,1ste kindje) Anne85 Hellepelle (1e ronde na mk, 2de kindje) Bosuiltje Roosje31 (4de ronde,2de kindje) Waxientje (4e ronde, 2e kindje) 3. Sjees (2de ronde,2de kindje) Marrr Astrid040 Roosje1980 (3e ronde, 2e kindje.) 4. Dodette (2de ronde,1ste kindje) Sanne24 (6de ronde, 1ste kindje) 5. Pearl1978 Mupkuh (1ste ronde,2de kindje) Moi78 (8ste ronde, 1e kindje) Sansky (1e ronde na MK, 1e kindje) Enomis (ronde 12+, 2e kindje) 6. Bonnie1 (3de ronde,2de kindje) Almika(3e ronde, 2e kind)` Mommy1986 (2de ronde, 3de kindje) 7. Anni85 (2e ronde, 1ste kindje) Joolzz (2e ronde, 1ste kindje) Tam27 (3de ronde, 3de kindje) Ploon (4e maand, 1e kindje) 8. Kellox ricmar94 Judith1981 (7e ronde, 1ste kindje) 9. nitaa(11de ronde derde kindje) Jade1986 (2e ronde, 1ste kindje) 10. 11. Wijfie79 (6e ronde, 1e kindje) 12. Rittjuh (4e ronde, 1e kindje) Babywens 2011 (4de ronde, 1ste kindje) Quila ( 8eRonde, 1ste kindje ) 13. Jeskejes (4e ronde, 1e kindje) Within (2e ronde, 1ste kindje) 14. 15. Maanvrouwtje (2e ronde) Datumloos: Aantal: 21.. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, 1 MMM, .. Cyclus van slag,.. Niets doorgegeven, Mezelf er weer bij gezet op de 6e
meiden,even een vlugge groet! Ik ga zo een party geven en daarna door naar zeeland,zie jullie maandag weer! De meiden die dit weekend al aan de klus gaan,heel veel succes en natuurlijk plezier
Ben ik weer even Zie dat iedereen aan de ovutesten gaat. Heb ik de vorige keer toen ik zwanger probeerde raken ook gedaan. Vind het zelf ook echt een aanrader, zo kun je wat meer gericht klussen. Als het ons nu binnen een paar rondes niet lukt gaan we dat ook zeker weer doen. Klussers veel plezier
Ploon mijn man is helaas onvruchtbaar, we zitten al met tussen pozen vanaf 1998 in de MMM helaas nog zonder resultaat
Wat is er weer een hoop gekletst vandaag. Even alles bijlezen en reageren... @ Eikie: Wat vervelend dat je je niet lekker voelt. Wat is CVS precies? Ow lees het net al Wat vervelend zeg. @ Quila: Nee toch Ongi geworden lees ik. Laat er maar veel roze komen deze maand. Februari viel een beetje tegen zag ik al... @ Waxientje: Jammer dat je ei er nog niet is. Maar je test kan ineens posi worden he, dus de moed niet opgeven! @ Judith: Succes met je masterplan Mijn ongi is sinds de pilstop ook anders. Juist minder heftig tot nu toe... @ Ploon: Hoop dat je ei snel komt! Ja het pendelen.. Het schept wel hoop ja. Ga ze nu ook niet meer aanvragen en wacht het allemaal maar af... @ Sjees: Veel plezier op de party!
@quila........balen meid pfffffff rot duivels!!! @Eikie, lekker tot zondag wachten meid!!! Doen waar jij je goed bij voelt. CVS.....wat vervelend (en dan zeg ik het waarschijnlijk heeeeeeeeeeeeeeel netjes). Hoe ben je daar achter gekomen? Ik ben al zolang ik me herrinner ook altijd moe....laatste wel slaaponderzoek gehad.....heeeeeeeeeeeele lichte vorm van apneu, krijg er ook bitje voor. @Maart, jaaaaaaaaaaa snel he!!! @Almika, ben kampioen slap ouwehoeren hihihi....Thanx voor uitleg nog, op FF staat alles wel maar ben niet zo goed in engels joh....
Goedenavond dames. Had op iedereen gereageerd en wat doet deze muts.... Die klikt icoontje van igoogle per ongeluk in en alles weg. Pfff. Dus hier weer poging 2 om te reageren: @eikie: lucht je hart maar, daar zijn we ook voor. Mijn tante had ook CVS, zal niet altijd even makkelijk zijn voor je. Sterkte ermee. En moed houden he, wie weet is het wel raak. @Quilla: houd die duivels maar bij je en verwissel ze in voor roze deze maand. Succes en veel plezier met je klussen. @Judith: super masterplan. Doen wij ook. @Maart: Lijkt me niet niks om licht posi te testen en dan die rode duivels. Succes deze maand. @enomis: hoop zo voor je dat dit jouw maand wordt. En voor alle andere meiden natuurlijk ook. @Ricmar: Is niet niks, nou meid succes deze ronde. @Mupkuh: beterschap met je kleine meid. Gelukkig is t klussen nog gelukt dan. @Roosje31: mijn Engels is wel redelijk, maar vind t zo vervelend om t te lezen Moet dan zoveel nadenken he. haha Nou poging 2 is gelukt. Mocht ik iemand vergeten zijn sorry. Voor iedereen een fijn weekend. En maart wordt een roze maand. Ik voel t. Zo ff eten, vriendlief is net thuis.
`Lieve meiden Bedankt voor jullie lieve berichtjes.. helpt wel een beetje.. Morgen even lekker met mijn mams de stad in.. effe weg van thuis en verstand op nul... dan is de dag zo voorbij en is het zondag....bibberrrrr Heb nu ook een soort spierpijn in mijn buik... kan ook zijn van de zware boodschappen tassen vanmorgen.. Ik houd jullie op de hoogte en nogmaals, bedankt!
goodevening! Even een bliksembezoekje hier. Heb al de hele dag last van een rommelende buik. Pff irritant zeg. Ik ga mijn bedje opzoeken, tot morgen Welterusten meiden!
Heerlijk weekend!! Heb de afgelopen dagen weinig tijd gehad om hier te zijn. Zie een paar nieuwe meiden, jammer zeg. Rimcar, balen dat jij niet zwanger bent, ik had goede hoop! Vriendlief is het hele weekend weg, dus ga mezelf vermaken. Gelukkig genoeg te doen. Alleen jammer dat het nu regent en dat dit ook de voorspelling is de rest van de dag.
Morgen, Even snel, heb weer ff bijgelezen. En zal voor iedereen duimen wie het kan gebruiken. Zelf ff in de lappenmand, dus rustig aan. Klusperiode duurt toch nog even voor die aanbreekt.