@Ricmar: weet je volgens mij heb ik ook best een korte piek. Ik lees altijd van die verhalen van meiden die 2 dagen posi ovutesten hebben, maar ik heb dat nog niet gehad. Ik heb 2 maanden ovutesten gebruikt en 2 keer een positieve test en de dag erna weer negatief. (volgens mij lopen we echt met alles gelijk )Afgelopen maand weet ik dankzij temperaturen zeker dat de ovutest ook klopte en wanneer ik mijn ei gehad heb. Geeft me toch weer een rustiger gevoel. Ik kan me helemaal voorstellen dat je 2 keer per dag rond je ei test. Mag ik heeeel onbeleefd vragen hoe vaak je dan klust rond die eisprong?
Oh Ricmar, ik weet dat klussen bij jou ivm donor anders werkt, maar je weet denk ik wel wat ik bedoel.
judith ik ben afhankelijk van een donor voor de zaadjes, maar voor de fun en de doorbloeding proberen we wel om de dag te klussen rond ei. alleen kan mannetje niet ejaculeren in me vanaf 3 dagen voor ei. Dit omdat we geen risico willen lopen dat zijn goedje (ja weet er even geen ander woord voor) de kostbare zaadjes van de donor aantasten. Maar de lol is er niet minder om.
Ik had vorige maand ook 2 dagen een posi ovu test 3 de dag heb ik niet getest. Moi, met jouw cyclus zou ik beginnen op dag 12 of eerder kan ook. Mijn ovu test was vandaag weer iets donkerder dan gisteren maar nog niet positief.
voel me nog niet top,maar heb zojuist in bad gelegwen net mijn vent onder de douche gedouwt,kaarsjes aangezet in de slaapkamer en de massage olie staat!!!!!
Breek ff in. @rickmar, ben heel nieuwsgierig hoor, maar hoe vaak per cyclus gebruik je donorzaad en heb je ook begeleiding van het ziekenhuis (gehad) hoe je het allemaal precies moet doen? Hier alweer bijna aan het klussen beginnen
Weet iemand misschien raad op mijn vraag: V.w.b. het slijm; ik weet nl. niet precies wanneer dit kan beginnen. M'n ei zal nog wel even op zich wachten, denk ik, maar toch had ik vandaag al behoorlijk langdradig slijm (nog maar één keer gehad). Kan dit wel inhouden, dat m'n ei eraan komt, maar kan dit dan ook nog wel 6 dagen duren (volgens m'n banner)? Wie weet dat? Misschien dat ik toch vandaag al moet beginnen met testen? (of niet?)
ja er is uitleg gegegen door het zh en ik ben zonder de uitleg al een keer zwanger geweest. ip is het ook niet zo moeilijk.. en er is veel op internet te vinden. deze site heb ik veel aan gehad Wachten Op Het Wonder (dmv KID/ZI): zelfinseminatie (ZI) met donorsperma.(onze manier) en ip insemineren we 1 keer al vind de donor een keer extra geen bezwaar, hij vind de mannelijk bijdrage peanuts vergeleken met wat een vrouw oet doen om zwanger te worden en te blijven
Dus wel al zwanger geweest? Maar helaas een miskraam dus? :x Hopelijk brengt deze nieuwe donor jullie wat moois
Ik heb in 1999 een mk gehad na KID in UMCU (toen nog AZU) we zijn vrij kort daarna verhuisd naar het noorden ivm ziekte mannetje, en in febr 2009 mk gehad na de eerste inseminatie, daarna nooit meer gelukt... Nu willen we het met nieuwe donor zonder hulp proberen , ziekenhuizen kunnen niet hepen met KID omdat dat niet mag, mag wel voor fm maar dat wil ik niet ivm extra stress... We proberen het zo, kan ei goed vinden voel hem ook duidelijk en tempen zegt me ook veel. Alleen ga ik nu na ei stoppen met tempen , omdat het me te veel uit balans brengt, en een mooi kaartje zegt ook niks
@Keeley & Kylie: balen meiden. Succes deze ronde. @Maart: gelukkig dat je t gevoel hebt dat t snel gaat. Wachten duurt altijd zo lang. @WT fans: idd toevallig, hihi, ik vind ze ook goed, heb ze een paar jaar geleden op de Zwarte Cross gezien, was echt super. Maar ben geen fan, heb brede muziek smaak, ben nu weer van The Baseballs. @Aowyn: ben blij dat t goed is de uitslagen. @Pinda: bedankt zal nu ook eens naar slijmsporen gaan sporen. Iedereen op zoek naar t slijmspoor haha. En veel plezier met klussen. @Rittjuh: heb jij dat ook dat je een eeuwigheid bezig bent met terug lezen hihi. @Beccy: fijn dat je nu geen migraine had. Ik merkte ook op dat menstruatie korter was, vroeger 5/6 dagen en nu 4 dagen ongeveer. @Ricmar: Meid vind t knap dat je dat zo kunt uitleggen. Hoop voor je dat t snel raak mag zijn. Ik weet nu niet goed wanneer ik met ovutesten begin. Waarschijnlijk is mn cyclus lang, maar ben bang dat ie nu plots wel korter is. Zijn daarom alvast begonnen met klussen. Moet dat SMEPPEN maar eens goed uit gaan zoeken denk. En ga merken dat t weer wat drukker wordt met kletsen hier GEZELLIE Zo ben weer bij met lezen, pff maar wel leuk. Zit nu met uitgetelde hond op de bank, weer behendigheid gedaan na maanden. Wilde eerst niet gaan maar deed me goed, kon ik ff mn gedachten verzetten. Ben er teveel mee bezig.
Nee, gisteren wel geklust hoor, maar niet met het oog op vruchtbaar zijn, zeg maar.... haha! Zondag ook, dus misschien was dit dan wel op tijd. Meestal doen we het dan om de dag, het moet niet te gek worden he? Ik denk dat je wel kunt gaan tempen; vruchtbaar slijm houdt wel in dat je ei eraan zit te komen, dus als ik jou was, zou ik nu gaan beginnen met tempen! Heel veel succes! Gr. Pinda83
Zoiets heb ik inderdaad begrepen ja...nou echt hartstikke goed dat jullie zelf actie hebben ondernomen! Hoop echt dat je snel op roze mag hoor!!!
Oh daar heb ik dus al sinds gister last van! Niet normaal, het lijkt wel elastiek! @Sjees: Veel beterschap, en succes met klussen! Grijp die man van je!
De dag dat je begint met ovulatietesten: 16-feb-2011 Je meest vruchtbare dag valt op of omstreeks: 21-feb-2011 volgens sensitest
Bagger! Heb je weer gemist. Ik kom je weer stalken ... hihi. En een virtuele dikke knuffel geven! Nu ben jij aan de beurt! ZOW!