NOD 1-15 maart 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pinda83, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    wat is een zottendag? :(

2. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ik sla die maand ook niet over hoor, maar lees sommige redenen van dames en dan snap ik het ook wel hoor.
    Ieder zijn beslissing!

Maareh, 11-11-'11 lijkt mij ook errug leuk!
    Misschien moet je lief tegen je eitje praten, dan komt ie misschien wel ;)

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    aah idd k*t :(

4. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Zotten = gekken.
    de 11e van de 11e is Sint Maarten, maar ook carnaval.
    Dit omdat het getal 11 voor het gekkengetal staat.

Ik hou wel van een beetje gek, dus laat mij maar bevallen op 11-11-'11 :D

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Iedere idd eigen mening over maandje overslaan etc. Als ik nog zwanger was van afgelopen ronde dan was ik 4 okt uitgeteld en de ronde daarvoor begin Sept. En mijn dochtertje is zelf van eind sept. Vind ik zelf wel iets minder maar mijn/ons wens is nu zo sterk dat ik het voor over hebt ;)

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    whahahaha ok idd wel grappig :p

Hier mijn ovu's van vandaag!! blij blij! en ja 3 :p wou het zeker zijn

Bekijk bijlage 130779

heb nu nog mega ei hoofdpijn en voel steeds werk binnenin. Voornamelijk rechts. Mooi want was een tijdje pijnloos geweest :p zo nog 1 keer babyklussen voor deze ronde

7. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Oh ik heb zelf ook ei-hoofdpijn!
    Voornamelijk pijn links, dus ik ga nog maar es even bij vriendjelief kijken!
    Welterusten, veel plezier met klussen dames en tot morgen! ;)

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    was het niet dat ik eergister zei dat je vlak voor je ei zat??;);):D

9. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Jeeeh :D Daar komt vast een prachtig ei aan die klaar is om bevrucht te worden hihi. Klusze ;)

10. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Hebben jullie het nog gezellig gehad gisteravond? :p

11. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    @Maanvrouwtje, Wat erg voor je zus.... sommigen van ons weten precies hoe zij zich zal voelen.... erg k*t voor d'r. Sterkte!

@Aowyn, Jij succes met klussen ;) Of dat heb je gisteravond misschien al gedaan ;)

@All, Ik denk dat ik m'n ei ook heb of heb gehad?? Kijk maar eens naar m'n temp. kaartje? Hij is nu weer vet omhoog gegaan.
    En heb op het moment steekjes links in lies..

12. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sansky: zo je temp is inderdaad goed omhooggeschoten!

@Rittjuh: whoehoe je hebt je ei gevonden!! Succes met klussen, ik duim dat je eitje een leuk spermacelletje tegenkomt:D

Hier wordt straks ook weer vast geklust, je kunt niet vroeg genoeg beginnen. Morgen start ik ook weer met ovutesten.

Fijne dag!

13. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Whaha jazeker!
    Heb nu zaterdag, zondag, maandag en woensdag geklust.
    Maandag en dinsdag van dat elastieken-slijm gehad, en gister steken links, dus volgens mij is dat absoluut mijn eitje geweest!
    Nu maar hopen dat het raak is, en verder om de dag blijven klussen voor het geval ik er naast zit ;)

Nu voor jou; heel veel klusplezier, er moet een eitje bevrucht worden :D

14. quila

quila Actief lid

12 okt 2010
    316
    0
    0
    Horeca
    Buurt van Nijmegen
    Goede morgen,

*zucht* ff een hele boel pagina's bijgelezen en daar ben ik weer is...
    Deze maand heb ik besloten geen ovutesten te doen. Ik ben er een beetje "klaar" mee allemaal. Heb het idee alleen nog maar bezig te zijn met zwanger worden en merk dat ik er nu ff genoeg van heb. Al die maanden is mijn ei op dag 13 geweest, dus daar ga ik nu ook van uit...
    Mbt de december maand... Ik heb altijd geroepen, voordat we bezig waren om zwanger te worden...December lijkt me zo'n rotmaand om te mogen bevallen... Haha zo denk ik nu nog, maar als het zo uitkomt is het misschien toch voor mij wel de mooiste maand.... achteraf gezien.
    Succes dames met klussen, ik ga ook weer klussen (schilderen)

15. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo wat zijn er eigenlijk veel aan de klus :) en ovu testen.

We zitten ook al weer bijna op de wachtbank.

16. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    @Aowyn, ziet er erg mooi uit hoor jouw rijtje. Hup hup aan de klus zou ik zeggen.

@Maanvrouwtje, wat een rot nieuws zeg over je zus. Sterkte

17. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    En dat duurt altijd het langste...;)
    Ik hoop echt op een paar mooie roze testen deze maand hoor ;)

18. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    December vind ik een moeilijke hoor. Heb altijd gezegd dat ik dat niet wilde, maar nu na de miskraam maakt het me eigenlijkniet zo heel veel meer uit. Ik had inderdaad dat topic en de "boze" reacties gelezen. Maar ik ben van mening dat iedereen om zijn eigen redenen zijn eigen leven bepaalt. Dus als mensen er bewust voor kiezen om die over te slaan prima, en als ze het niet doen ook goed. Ik ga het er met mijn mannetje over hebben als het zover is. Hoop stiekem op roze deze maand. Maar mijn gevoel zegt op dit moment dat het deze keer wel eens lang zou kunnen duren. Misschien is dat ook wel een beetje zelfbescherming... Ik was allebei de keren dat ik zwanger was (1 kindje en 1 mk op 11 wkn) binnen 3 maanden zwanger, maar wil daar nu niet al te veel van uit gaan.
    Hier trouwens ook weer op de wachtbank denk ik... Lastig deze maand wil mijn temp niet echt omhoog dus geen idee of ik mijn ei nu heb gehad of niet. Aan mijn slijm te merken (al vanaf zaterdag egg-white) moet er wel iets geweest zijn. Ik geloof dat er gezegd wordt dat na 4 dagen slijm je ei is. Dus dat zou dan dinsdag geweest zijn. Volgens mij eigen telling zou dat ook zo zijn. We wachten maar af. Heb om de dag geklust en gisteravond ook nog (ondanks dat ik eigenlijk niet zo heel veel zin had... :)) En dan zit ik nu op dag 15 van mijn (normaal) 26 daagse cyclus dus zit ik op de bank!

19. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zow weer terug van weggeweest........vanochtend monteur geweest voor internet. Eindelijk weer ZPen!!!!

Ben ook begonnen met ovutestjes....de 10e al....Even een update daarvan,
    10e wit, geklust
    11e wit, geklust
    12e niet gedaan, geklust
    13e licht streepje, geklust
    14e knal, geklust
    15e 's middags weer knal, 's avonds nog een gedaan ivm klussen, we waren zo moe en al vanaf de 9e elke dag aan het klussen, die was iets lichter maar nog wel gelijk aan de controle streep. Deze dag overgeslagen met klussen. Niet geklust
    16e nog steeds gelijk aan controle streep, geklust

Toch raar dat ik al 3 dagen positestjes heb??? Met valentijn had ik echt knal......dus mocht het zo zijn deze maand dan hebben we gelijk een leuke naam hihihi;)...

Maaaaaaaaaaarrrr ik temp ook op FF en die geeft aan dat er nog geen eitje gespot is....geeft deze dat achteraf aan???

Uitgaande van me ovutestjes heb ik een keurige cyclus daar ben ik wel blij mee.

Ik blijf iig doorklussen totdat ik weer witte of lichtere testjes heb.....maar dames volgens mij heb ik wel mijn eitje gespot!!! Moet zeggen dat dat ook heel spannend is om dat te doen......Hahaha mijn vriend zei zo en vanavond ga ik even een eitje tikken hihihi

Verder heb ik via mijn mobje wel alles steeds gelezen....ben blij dat ik weer terug ben hihihi:p

20. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!

Nou, aan het klussen kan het iig niet liggen he? :D
    Goed gedaan!
    ''VALENTIJN'' vind ik een hele mooie naam ja, eerst niet zo.... maar sinds we hem in gtst horen, vind ik dat echt wel een leuke naam hoor.
    Jij dus ook? ;)
    En stel het is op 14/2 raak schot geweest, dat zou toch prachtig zijn....
    Alleen misschien nadelig voor het kindje, als die straks ouder is misschien hihi...
    Eitje tikken?? :D:D:D hahaha, ik las het en kreeg een big smile op m'n gezicht, best grappig die zin.

Deel Deze Pagina