Ik ben meer als een jaar bezig maar ik heb niet zoveel rondes als mijn banner zou zeggen (ff denken 13/14e ronde?) Door mijn mk's zit ik nu in ronde 11
Zit ook weer in ronde 1 na mk. Heb 2/2 een mk gehad. We zijn dus kort na elkaar. Dit is super spannend voor ons Je moet beginnen met tellen op de 11e ja, dat is dan cd 1
ok hebbes ff kijken... hij zet een gestippeld lijn. FF is dus niet zeker van dat jouw ei toen sprong. En kan ook niet want jij had toen die smilie. Zet op de dag dat jij jouw smilie had in de invul data bij OPK een +. Dat is een posi ovu test dan. Wat zegt hij dan? Anders afwachten want als jij hogere tempen blijf invoeren dan zet hij hem wss op de volgende dip, CD 15
@Kylie, als je een regelmatige cyclus hebt, kun je op dag 10 beginnen, heb je dat niet, kun je misschien beter iets later beginnen..... @Roosje, ik denk eerlijk gezegd dat jij je ei op CD 15 hebt gehad..
Roosje, ik denk ook dat de paashaas op dag 15 is langs geweest met een ei. dus nu lekker op de wachtbank.
@Aowyn, super dank je wel.....heb het gedaan nu....nu hopen....heb namelijk op de 15e niet geklust....en 8e en 9e niet wel alle andere dagen....
Zat gisteren even te kijken heb thuis gewoon 11 zwangerschaps testen thuis. Niet normaal toch hahaha. Had er 10 besteld en 1 had ik nog liggen.
Ik hoop de 14e uitgaande van me ovutestjes want ik heb juist de 15e niet geklust........oo kon het echt niet opbrengen kan me nu wel voor mijn hoofd slaan.....
op de 14e en 16e wel geklust toch? want dat zijn hele vruchtbare dagen. Maar jij had wel genoeg zwemmers hoor. gewoon even afwachten nu.
Als jij de dag van jouw posi ovu geklust heb kan het ook goed zitten meid. Realisitsch gezien kan de zaadjes 4 dagen overleven
Ik ken dat gevoel heb afgelopen woensdag ook niet geklust en achteraf dacht ik stel dat dat de dag was. hahaha maar was ook gewoon veel te moe hoor en het moet gewoon leuk blijven he.
@maart, ja wij hadden ook zo iets van dan zou het vanavond zijn omdat het moet.....dus ook niet gedaan....als je al een week elke dag klust....zag van de week dat progamma over burenruzies die mensen deden het gewoon 3 x per dag.........daar moet ik niet aan denken hoor....is niet goed voor me je weet wel....kan me trouwens ook niet voorstellen dat het dan echt vrijen is zeg maar is meer s*** lijkt me dan.... Nou meiden is er nog plek voor me op het wachtbankje.....
@ Roosje± toevallig heb ik dat ook gezien! Ik kijk er normaal niet naar maar ik zat te zappen en toen bleef ik hangen, ha ha! Ongelofelijk toch! Volgens mij zou ik daar een overspannen je weet wel van krijgen... hi hi! Dat gaat toch zeeer doen...
Ja dat zag ik idd ook op tv. je zal ze maar als buren hebben jeetje. Hier MOET het leuk blijven hoor. Wil echt niet doen omdat het moet. Gisteren zei hij nog voor de grap, je laat me toch niet in de steek als je hebt wat je hebben wil. Vind het ook helemaal niet leuk dat je dan inderdaad je partner dat aan kan doen eerst elke dag en dan opeens 1x in de 2 weken hahha hoor echt dat dat vaak gebeurt.