heb jij altijd zo vroeg jouw ei? anders denk ik dat FF dat denkt omdat jij nu 3 dagen achter elkaar stijgen temp heb. Maar hij zet hem NIET vast he, hij vermoedt alleen dat jouw ei geweest is. als hij vast staat heb je een dikke kruis
moest hem ook op de kop lezen maar ikv ind hem niet positief. Hij is lichter dan de C streep. Dus óf jouw ei is geweest óf hij komt eraan!
Ik heb last van slapeloosheid, onze smurf kwam net bij ons in bed gekropen. Ik duik zo op de bank. Ik probeer jullie wel te volgen, maar is wel lastig hoor. Ik snap ook geen bal van temperatuur kaartjes e.d. En eerlijk gezegd ik hoop voor mezelf dat ik dat ook nooit nodig zal hebben. Denk trouwens niet dat het deze maand gelukt is. Er is bar weinig geklust ivm met avonddienst vriend. Maar jeweet nooit natuurlijk. Heb wel de hele week ovu testen gedaan, maar allemaal negatief. Woensdag ben ik vergeten dus toen zal hij wel positief geweest zijn den ik. Denk niet dat mijn eisprong nog moet komen, maar zal nog even doortesten. Ach ja we zien wel. Zit er al volk op de wachtbank ?
In de gebruiksaanwijzing van de digitale Clearblue ovulatietesten staat inderdaad niet dat 's ochtends testen niet goed is. Ik ga daarom vandaag ook maar rond het middaguur testen (gister ook al gedaan).
sanne maar claer bleu mag juist wel in de ochtend, ik heb dat zelf bij hun nagevraagd. echter ik kon mijn ei niet vinden met cleur bleu heb liever streepjes loeren
goedemorgen allemaal!! weer een dagje verder...... sam sam,fijn he als je kind het niet ziet zitten om s'nachts te slapen,wij hebben hier ook net weer zo'n periode gehad,nu gaat het gelukkig beter,ook hier weinig kunen klussen(lees 1x) dus we moeten er maar gewoon het beste van hopen...
Ik heb gisteren niet alles bij kunnen lezen, nu net even gedaan. Zit ook midden in de ovu tetsten. Kan vandaag alleen niet testen omdat ik bij vrienden ben en daar ook blijf eten. Maar ja dan vergelijk ik gisteren wel met vandaag. Vanavond staat het klussen toch op de planning! Temperaturen doe ik niet en heb daar dus ook helemaal geen verstand van. Maart, dit is wel een hele mooie wachtbank!!!! @wachtbank, succes meiden dit is de moeilijkste periode @klussers, veel plezier
Laat ik dus net Clear Blue hebben Heb in mijn banner cyclus op 28dg, maar was vorige maand 24 dus ik denk dat eisprong al geweest is. Maar goed niet ernstig, we proberen het anders volgende maand gewoon weer. Smurf sliep al een paar dagen heel braaf in zijn eigen bed, dus kon er op wachten Hij zei het zelfs al toen ik hem naar bed bracht. "Ik ga bij jou in bed slapen he ?" Nee, jij slaapt in je eigen bed zei ik nog, mocht niet baten dus.
Ben ik weer. Net nog een ovu test gedaan, hieronder t resultaat. temp ook 0.3 hoger. En even voor mijn duidelijkheid, als tie posi is dan kan t nog tot 48uur duren voor tie springt? Moet ik nu dus nog 2 dagen goed klussen. (hihi moet niks, mag klussen hihi) Bekijk bijlage 131343
Ja vriendlief lastig gaan vallen vanaaf hihi. Vind ie niet erg. Met knie gaat t nog niet al te best. Vrijdag fysio geweest en denkt aan meniscus en dan hoopt ie op een irritatie ervan. 2à3 weken absoluut niet hurken en krijg oefentherapie. Nu hopen dat dat gaat helpen. En anders verder kijken. Maar eerst klussen.......
Oke, gaan we vanaf daar tellen! Vind het nu echt heel spannend. Ben best wel bang om zwanger te raken, ben bang dat het weer misgaat. Als ik maar die eerste weken door ben. En ik had nu vanaf het begin geen goed gevoel bij de zwangerschap. Had ik bij mijn dochter wel, toen wist ik gewoon dat het goed zat en nu wist ik dat het niet goed zat. We gaan voor een plakbeeb deze ronde!!!
ff mijn banner checken. Heb geen idee of het een beetje klopt omdat ik nu een mk heb gehad, kan het natuurlijk zijn dat mijn cyclus van slag is.
@ Within, de pijn is hier zo goed als weg. Denk gister mijn ei te hebben gevoeld. Gelukkig goed geklust ondanks dat mijn vriend niet helemaal lekker was. Hopelijk is het voor ons allemaal raak deze maand Gister heb ik dus een duidelijke plop gehad. En voelde echt als een eisprong. Hopelijk is het geen waan. Heb sinds vandaag ook eiwit dus denk het wel Straks nog even een keer klussen. Word wel vlug vlug aangezien we verjaardagen hebben @ Maart, en nu maar hopen dat je er maar 1 nodig hebt Die zwangerschapstesten bedoel ik dan hé Pfff jullie hebben wel flink gekletst kan niet alles doorlezen. Wij zijn namelijk flink aan de klus. Zijn het grote meiden bed van mijn dochtertje in elkaar aan het zetten. Net terug geweest omdat er onderdelen beschadigd waren. Dus nu eindelijk echt aan de slag. Misschien kom ik morgen wel even trakteren
Jeskejes, nu knalt ie echt duidelijk. dus je weet wat je te wachten staat. lekker aan de klus. Ik heb ook gehoord dat je met ovutestjes juist niet in de ochtend moet testen.
M'n man is gisteren toch nog gearriveerd hoor.. Ik had zo'n trek, ben aan het lijnen en dan is 19.30 uur een beetje aan de late kant voor het avondeten. Manlief was gisteren moe, maar toen we in bed lagen, had ie ineens toch wel zin! Ik ga nu ff boodschappen doen, meteen die Etos-pillen halen. Daar moet ik alleen het centrum voor in, en laat ik daar nou niet zo'n in hebben...
Haai, Ben gisteravond niet op zp geweest en ik zie dat ik weer een hoop heb gemist. Jeetje Jeskejes, dat was wel even vaag met ff en ovutestjes, maar gelukkig nu duidelijkheid en flink aan de klus!! Succes!! Mijn ovutest van gisteren was negatief, had ik eigenlijk ook al verwacht, maar je weet het nooit. Wel al weer flink in de klusmodus. Zou het erg zijn als je niet om de dag, maar elke dag klust? Niet dat ik dat vol ga houden tot mijn ei , maar de afgelopen dagen kwam het zo uit.