mijn klokje klopt ook niet..... ik zou zeggen heel lief kijken moi! ik verveel me een beetje,iemand leuke tips??
Idd vrouwen hebben nu de touwtjes in handen. Maakt t wel weer anders en spannend als je manlief vastbindt. Hihi. Maar denk wel dat dat klussen goed gaat komen bij jullie. Ik krijg die van mij niet wakker. Hij is gister op stap geweest, de mannen hadden een borrel.
Hoe komt t dat je je verveeld? Ik verveel me ook een beetje, vriendlief slaapt nog en krijg m niet wakker, dus hier maar een beetje rondstruinen. En nog wat uitzieken.
Hallo dames, Ook ik zit nu aan het begin van mn klusperiode. Nog steeds geen buitenlandplannen van vriendlief, dus dat zit goed! Elke keer als hij me belt vanaf zn werk dan denk ik ... het zal toch niet... Mijn klusperiode laat ik lekker lang duren, zo ongeveer tot ik ongi moet worden, we willen niks missen natuurlijk De dag voor mn geplande ei ben ik nou net weg, en pas heel laat thuis, dus dat is wel een beetje balen, maar goed het is niet anders. @maart idd vastbinden die handel!!!
Hahahahaha, ik geloof dat mijn man dat vastbinden ook wel leuk zou vinden!! Jeskejes: beterschap! Maanvrouwtje: dat is mooi dat je man niet naar het buitenland hoeft, dan kun je er lekker op los klussen. Nou dames, ik duim weer voor supersnelle zaadjes die als een gek op zoek gaan naar een ei.
Jawel, als in je bent nog op tijd om te klussen bedoel ik Ik was even op je eerdere post aan het reageren.
Ik verveel me ook meiden. Moet eigenlijk huishouden doen, maar heb geen bal zin! Vanmiddag gaat schoonzusje voor ons koken als dank voor het klussen in haar huisje, ben benieuwd. Oh wat ik nog wilde vragen, ik heb al sinds woensdag (sinds mijn ei een vrije val heeft gemaakt) steken in mijn linkereierstok. Kanonnen, wat doet dat zeer zeg! Innesteling kan pas morgen zijn, duseh, wat is het dan wel denken jullie?
Hier met de benen bij elkaar moet zo gaan plassen en kijken wat test zegt spannend!! annie na ei heb ik ook altijd pijn in de liezen en eierstokken... soms hoort het er bij sorry
Is het je darm niet Anni85? Of je blaas? Met mijn kleine ventje om me heen hoef ik me nooit te vervelen. Heerlijk als ie ff slaapt (hij slaapt zooooo weinig), dan heb ik de tijd voor mezelf, maar meestal ga ik dan ook bij slapen. En we hebben een werkster, dus aan het huishouden doen we alleen de was.
Nee het is niet mijn darm of blaas. Het zit echt vooraan, waar je eierstok zit. Later ei zou vreemd zijn, want had maandag en dinsdag echt vruchtbaar slijm, en woensdag echt gevoel dat mijn ei ging bungeejumpen Dus waarschijnlijk toch een soort napijn zoals ricmar al zei! Gewoon de tandjes op elkaar en afwachten denk... Thnx meiden! Ik ga me maar eens aankleden...
Een werkster............lijkt me heerlijk!! Dat wil ik ook! Maar ik heb me voorgenomen pas een werkster te nemen als we ook een kleine rond hebben lopen. Nu kan ik het nog wel zelf doen.
Moi vanaaf aan de klus dus!! Judith hoe staat hjet met jou ei?? Hier test bijna positief dus eind van de middag nog 1 test doen en denk inseminatie vanaaf, raar dat hij zo vanuit het niets bijna positief kan zijn...
Nou Ricmar, gisteren was mijn ovutest negatief. Ik test aan het eind van de middag weer. Ik verwacht dat mijn ei woensdag pas springt, maar ik klus me evengoed een ongeluk hoor Spannend voor je dat je misschien vanaaf al je inseminatie kan doen! Ik hoop zo voor je dat het lukt!
Oh, ik voel wel vanaf vanochtend een spanning op mijn linker eierstok. Misschien is mijn ei zich al langzaamaan voor aan het bereiden op de grote sprong!