NOD 1-15 maart 2011

Discussion in 'NOD forum' started by Pinda83, Jan 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,702
    2,513
    113
    @Ricmar: spannend hoor. Succes!

2. maart

maart Fanatiek lid

Dec 18, 2006
    2,252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ricmar, suc6! Hopelijk is het raak.

Ow nee weekend is weer voorbij dus morgen weer werken. Maar vind ik niet zo heel erg want zo komt NOD steeds dichterbij :)

3. Sjees

Sjees Niet meer actief

within@fijn dat de kachel het niet doet,wel erg vervelend dat je zo’n last van je spieren hebt zeg!

Mees78,hoezo verdwijn je steeds,zal toeval zijn geweest in het begin ofzo dat iemand een verkeerde lijst heeft gebruikt,gewoon nog een keer erop zetten,dan komt t vast goed

Ricmar,heel veel succes vanavond,we duimen allemaal voor jullie mee!

Hier snap ik er geen bal meer van,ik heb nu dus echt eggwhite slijm,ik ga zo een ovutestje doen,want snap er niks meer van,dit had ik dus vorige week niet,of kan het al een innestelling zijn,krijg je daar ook veel slijm van?

4. judith1981

judith1981 Bekend lid

Dec 1, 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Ricmar! Heel spannend!

Hier heb ik het eerste vruchtbare slijm gespot dus mijn ei zal volgens planning over n paar daagjes springen gok ik.
    Sjees, zou mooi zijn als t een innesteling is! Ben benieuwd wat je ovutest zegt.

Blegh morgen weer werken. Heb n erg drukke week dus hoop dat ik nog tijd heb om al jullie avonturen te volgen.
    Fijne avond nog dames!

5. maart

maart Fanatiek lid

Dec 18, 2006
    2,252
    0
    0
    Zuid Holland
    Sjees, mischien innesteling. Je ie had je toch al duidelijk gehad.

6. Sjees

Sjees Niet meer actief

ja mijn ei heb ik volgens mij duidelijk gehad dus daarom snap ik er niets van,ik ga nu even een testje doen.....moest even wachten tot ik kon zeg maar...

maar een innesteling is nog veel te vroeg dacht ik:(

7. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

Jan 14, 2011
    3,399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hmm das vreemd Sjees!
    Innesteling zou morgen zijn, want wij lopen gelijk qua cyclus?
    Dus het zou een vroege innesteling zijn dan...
    Spannend hoor :)

8. Sjees

Sjees Niet meer actief

hij is niet zo duidelijk maar hier dus de test met een lichte streep,ikke niet meer snappe....:(
    woensdag had een giga dikke streep,donderdag was hij weer omowit en nu dus dit.....ik wordt gek, btw tis een kruidvat test....

9. Sjees

Sjees Niet meer actief

en nog 1.....

10. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

Jan 14, 2011
    3,399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Heb je 2 keer een eisprong ofzo? :D
    Aan de klus dan maar weer haha!
    Wel verwarrend zeg...

11. Samsam

Samsam Actief lid

Feb 15, 2011
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap de janjoker van die ovu testen. Die dingen blijven omo-wit hier. Nou ja zal wel. We zien wel wat het wordt. Als ik nog eens van die dingen wil gebruiken ga ik wel van die goedkope dipsticks dingen gebruiken. (leer nog wat door dat neuzen op een forum).

@Kylie, bedankt, ik ga er ook op letten met de multi's. Anders neem je de multi toch gewoon 's avonds ? Of je thyrax 's avonds. Ben benieuwd hoe dat gaat mocht ik zwanger worden. Die dingen moet je op de nuchtere maag innemen. Ben bang dat ik ze dan weer uitspuug (met de morning sickness van mijn vorige zwangerschap in herinnering).

Bijna wachtbankje. Spannend hoor. Slinger zo nu en dan nog wel een beetje heen en weer. Als ik dan bij een vriendin ben geweest met 2 van die apen, dan denk ik wel eens, ben ik daar wel geschikt voor ? Dat kan ik nooit !
    Maar goed, mijn moeder kreeg ons ook groot dus het zal mij dan ook wel lukken denk ik dan :D

12. Sjees

Sjees Niet meer actief

anni,hahahahha ah ja joh 2 keer een ei,dan worden we sneller blij!

13. maart

maart Fanatiek lid

Dec 18, 2006
    2,252
    0
    0
    Zuid Holland
    Sjees, ik had dus precies hetzelfde had eerst positief dag erna nega en toen weer positief. Vandaag heb ik mijn laatste gebruikt en die gaf ook maar een heel licht streepje aan dus nu ga ik ze ook niet meer gebruiken hoor anders word ik gek. Ga ervan uit dat ik nu echt al mijn eisprong hen gehad.

14. Maia

Maia Niet meer actief

dank jullie wel allemaal :) ik hoop wel dat m'n cyclus snel weer wat normaal gaat zijn, ben benieuwd!

@ricmar: succes vanavond! mijn duimen draaien voor je

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

maart,ja want hier wordt je wel tuureluurs van zeg,stomme testen.....

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    4,213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hoi! Vanaaf al heel de avond gigabuikpijn, dus mijn ei zal straks wel gaan springen... Lief is pas om een uur of 11 boven... Misschien wel uur of 12.. Hoop dat ik hem nog aan de praat krijg ...

17. Sjees

Sjees Niet meer actief

succes moi!

18. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

Jan 14, 2011
    3,399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hahahahaha het lijkt wel pasen hier, met al die rondslingerende eitjes ;)

@Moi: Hij maakt maar zin die man van jou, hop hop, aan de klus!
    Als ie niet luistert sleep je hem maar mee naar dit topic hoor!
    Roze moet het zijn hier! :D

@Samsam: Ik schuif wel eventjes op, dan kan je er bij op de roze wachtbank ;)

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    Ok Sjees Kruidvat ovu's zijn troep... hoor van iedereen dat je lang posi mee test.. alleen de zw testen zijn goed van de KV!

Ricmar succes!!!

Dames lekker klussen en aanschuiven 8)

Hier: nog steeds mega puisten, moe en licht misselijk en mega veel creamy afscheiding en steken onderin

20. Sjees

Sjees Niet meer actief

Aowyn,ja heb ik ook gelezen nu.....maar wel raar dat na mijn knaltest er geen streepje meer was en nu een paar dagen later weer wel,nou ja ik zie t wel,.......

anni,ja mooi he!

Share This Page