NOD 1-15 maart 2011

Discussion in 'NOD forum' started by Pinda83, Jan 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Thyrax moet 's ochtends op een nuchtere maag en dan mag je pas na een half uur eten.
    En die 'multi' waar jij het over hebt, dat zijn bij mij de 'zwanger worden' vitamines van de Etos, die moeten 2x per dag, 's ochtends en 's avonds..

Bah, werd rond 17 uur ineens sjago.. Heeft de hele avond geduurd.
    Ik voel me er best een beetje schuldig over.
    En nu zeurende pijn rechts onderin..

Weltrusten iedereen, ik duik lekker in m'n bedje!

2. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

Jan 14, 2011
    3,399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ik zit ook onder de puistjes, word er echt gek van!
    Ben ook moe, soms sta ik echt te kokhalzen van misselijkheid (vooral 's morgens)
    En die buikpijn, walgelijk zeer doet het!

Laat die NOD er maar aankomen hoor, stom ei :x

3. Sjees

Sjees Niet meer actief

Hier ook 1 grote kolonie die zich op mijn hoofd heeft gevestigd,grrrrrrrrr
    Ik ga morgen even een gezichtsmaskertje ertegen aan gooien,ben ik nu te lui voor!

nou mensen een fijne nacht gewenst allemaal,ik ga ook zo richting mandje en dan zijn we morgen weer een stukje dichter bij nod aangeland.....

wachten duurt lang lang wat duurt dat wachten lang.....(sinterklaasliedje van bert en ernie)

4. Kylie1986

Hmm.. Ik denk dat ik deze ronde nog niet aan de slag ga met ovu-testen.
    Ik kijk wel naar het vruchtbaar slijm.

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

Feb 1, 2011
    8,580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @Moi78: en had vriendlief zin?
    @Ricmar94: Spannend meid, succes. Wat betreft foto: flits uit en op macro zetten. en dan foto maken.
    @judith: Spannend, benieuwd waarneer je ei komt. Wanneer die de grote sprong int diepe doet. Ook wij klussen ons een ongeluk;)
    @SjeesL toch nog tijdverdrijf gevonden gister, leuk en gezellig. Ik in mn bed gehangen en proberen te koken en daarna weer terug in mn bed met 39 koorts en t was net een zwembad, jakkie bah.
    @Wihin: mannetje goed verzorgd? Hoop dat ie snel opknapt.
    @Maart: Wanneer je iets omhanden hebt, gaat de tijd idd wel sneller. Ik hoef van de week niet zoveel te werken, maar komt nu wel goed uit. Heb al 2 avonden na elkaar koorts.
    @Sjees: erg verwarrend meid. Weet ook niet hoe of wat.

Wachten duurt idd lang. Zou de tijd soms moeten kunnen versnellen.
    Had gister 39graden en toch geklust. Weet iemand of dit kwaad kan voor de zwemmers en t eitje? Nu 4dagen achter elkaar geklust, zou vanaaf nog zin hebben?

Ps: leuke link voor een wijntje zonder alcohol: Alcoholvrije mousserende wijnen heb op 9 maanden beurs gekocht. Rose en witte bubbels vind ik lekker.

6. maart

maart Fanatiek lid

Dec 18, 2006
    2,252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen

Weer een dag dichter bij nod

Begint wel spannend te worden hier ook opeens puistjes maar dat heb ik echt sinds ik gestopt ben met de pil

7. Mees78

Mees78 Actief lid

Feb 1, 2011
    146
    0
    16
    Calculator in de Techniek ( mannen wereldje )
    Zuid Holland
    Heb al 3 dagen een ovu test met de test streep net lichter dan de controle. Pfff maar sinds vanochtend buikpijn. Dus hij zit er aan te komen. En t is niet eens pasen.

Vanaaf maar ff klussen als ik thuis ben. En dan op de wachtbank. :D

Weekend weer voorbij. Weer een week werken. bah bah

Fijne maandag allemaal. :D

8. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

Dec 26, 2010
    884
    0
    0
    Ahhh wat verdrietig Maia :( echt heel K*T, kan me voorstellen dat je een maandje rust neemt. Maar kom er maar gezellig bij hier kletsen als je zin hebt! Je loopt nou precies gelijk op met mij.

9. Kylie1986

Goedemorgen!

Ik ga er vanmiddag toch eens een ovu-testje op wagen. En dan Danny niet vertellen wat de uitslag is, anders is het met voorbedachte rade.
    Gisteren aan het begin van de avond heel snel geklust, en toen we in bed lagen niet meer, hij was niet lekker.

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hier ga ik vanmiddag ook voor de zekerheid vanmiddag nog een ovutest doen maar ik denk dat ei vannacht geweest is

11. Kylie1986

Mwah, heb nu weer een beetje vaag gevoel in mijn buik, dat had ik bij de eerste ronde ook. Beetje gek en strak gevoel in mijn onderbuik. Toen bleek het ook m'n ei te zijn (die eraan kwam), dus ik verwacht binnen een aantal dagen ook wel slijm..

Maar ik wil gewoon zoveel mogelijk 'klussen'. Niet perse om zwanger te raken, maar ik heb ook enorm veel zin! Nog een voordeel van het stoppen met de pil.

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dank je wel voor de felicitaties meiden!

Ik valt vanaf hier weer even in. Jullie hebben zooo veel gekletst.

13. Pinda83

Pinda83 Actief lid

Nov 10, 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Tjees!

Ik was een paar dagen niet actief hier, en meteen moet ik 50 (!) pagina's bijlezen. Heb ze dus ook niet allemaal gelezen... :)

Ik heb mijn ei nu wel gehad... had afgelopen maandag al mijn slijmpjes, daarna tot donderdag niets en opeens 's morgens heel veel slijm en een enorme steek in mijn lies/ rond eierstok. Nog nooit zo duidelijk gevoeld! Meteen geklust natuurlijk!

NU dus op het wachtbankje. Het vreemde is wel dat ik deze keer helemaal geen last heb van buikpijn/ misselijk na ei. Heb ik normaal wel. Eerst wel een beetje afgelopen week, maar nu helemaal niets!
    Normaal tussen ei en ongi juist veel last...??? Raar! Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb zelfs bijna geen pijnlijke tepels, normaal wel!

Wel last van kleine steekjes in liezen en buik, maar ja, dat heb ik wel vaker gehad..

Grr.... dat wachtbankje (ook al is ie roze), bevalt mij elke maand slechter!

Iedereen succes met wachten!

gr. Pinda83

14. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

Jan 14, 2011
    3,399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ik denk dat ik mijn vakantie (als ik die ooit nog heb deze komende tijd) een machine ga ontwerpen die de tijd vooruit kan zetten.
    Dan hoeven we niet meer zo lang te wachten vanaf ei tot NOD :D
    Tjonge wat duren die dagen lang zeg!
    Gelukkig ben ik niet de enige die dit vind ;)

Volgende week woensdag is voor mij NOD, dus we gaan nu echt aftellen hoor.

Fijne maandag iedereen, hopelijk gaat deze week een beetje snel voorbij!

15. Mees78

Mees78 Actief lid

Feb 1, 2011
    146
    0
    16
    Zuid Holland
    Zit op me ei te wachten vandaag. Vanavond als ik thuis ben weer een ovu test doen.

ff een vraagje: Ben al weer de hele dag licht in me hoofd en licht misselijk. Vaak de laaste maand. Maar nega zw testen. Iemand een idee waar het van kan komen

16. groen29

groen29 Bekend lid

Aug 18, 2010
    607
    0
    0
    @Mees 78, ik heb dat ook plus het gevoel dat ik naar de linker kant aan het bewegen ben met mijn hoofd maar dat is niet zo. Hoofdpijn en daardoor ook een beetje misselijk. Maar ook weer niet continue, kan me over een uur zomaar weer helemaal prima voelen.

Het kan bij mij geen zwangerschap zijn want ben echt heftig ongesteld geweest. En heb net een positieve ovulatie test gehad.

Denk zelf aan een griepje wat niet doorzet.

17. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

Jan 14, 2011
    3,399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Misschien te weinig slaap, of symptomen sinds je van de pil af bent, omdat nu je eisprong eraan komt?
    Ik durf het niet te zeggen meis, heb zelf ook van die vage klachtjes, en waar het van komt? No idea!
    Als het aanhoudt misschien even langs de HA?
    Succes ermee *knuf*

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    4,213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Ik heb hem verleid ;)

19. Ploon

Ploon Fanatiek lid

Feb 6, 2011
    1,007
    0
    36
    .... alles weer gelezen ....
    Zit er dus zoveel verschil in die ovu-testjes? Die van Z&K bevallen me eigenlijk wel goed. Maar die van testjezelf.nu ook. Met andere heb ik geen ervaring. Maar als ik dat zo lees hou ik het ook bij deze (en niet die van het Kruidvat). Ik heb ze deze maand waarschijnlijk niet meer nodig. Die van Z&K gaf wel langer een licht streepje aan dan die van Testjezelf, maar m'n ei is nu denk ik echt geweest. Heb er weinig tot niets van gemerkt.
    Maar nu is mijn NOD dus op de zaterdag of zondag met Carnaval :( Dat komt slecht uit.... Volgens m'n banner (27 dagen) zou die op maandag zijn (kan ik iig op zaterdag en zondag nog een wijntje drinken) en dan vanaf maandag (als de test posi is) niet meer, maar nu.... Deze maand was dus 25 dagen.... Zijn er meer mensen die carnaval vieren en de NOD net voor of tijdens deze tijd hebben? Of geen mensen uit het Zuiden of het Oosten hier?
    @Mees78: helaas kan ik je geen antwoord geven op je vraag. Is het steeds tijdens je ei of de hele maand?
    @Anni85: graag zou ik dan gebruik maken van die machine ;)
    @Pinda83: dus nu voelt het anders? Misschien is het resultaat nu dan wel positief ;)
    Iedereen klusze deze tijd en succes met wachten.

20. Mees78

Mees78 Actief lid

Feb 1, 2011
    146
    0
    16
    Zuid Holland
    @ annie en groen:
    dank je.
    Ik zat er ook al aan te denken om de HA te bellen.
    Heel het weekend hoofdpijn gehad, nu steken in me zij. Maar ik denk dat dat me ei is dat vandaag of morgen moet komen.

Ben ook ongesteld geweest, dus ik geloof ook niet dat het zw is.
    En al 3 dagen getest met een ovu test, die is al 3 dagen het zelfde :(
    Straks na me werk weer even een test doen.

Ow ja, ik heb in juni een gastric bypass gehad, 35 kg afgevallen sinds juni, dus misschien me vitamine pijl niet helemaal ok. Heb aanvullende vitamine gekregen 2 maanden geleden.

Share This Page