Nieuwe welkom, gezellig. Hier ook genoeg te doen hoor ook niet weg te slaan hier. Verslaafd? nee hoor Ik heb vandaag echt zo een gevoel dat ik ongesteld word kan eigenlijk helemaal niet mijn NOD is pas over een week.
ha ha nee hoor helamaal niet verslaafd hoor zit al vanaf 11 uur nonstop achter de computer. We lopen gelijk op dus volgens mij mogen we allebei 7 maart testen of ongi worden maar daar gaan we niet van uit .
Wat typen jullie toch snel! Ik kruip ook weer achter mijn laptop, over verslaafd gesproken! Ik heb sinds vanmorgen veel last van mijn buik: rare steekjes, pijn in lies, misselijk, beetje last van mijn rug. Ik durf bijna niet te hopen na 5 rondes met soortgelijke klachten, maar deze keer voel ik me wel echt anders.... Opgewekt, blij, vrolijk, opruimerig, etc. Grrr....wat is ons lichaam toch een raar ding. Wedden dat ik over 9 dagen gewoon typ: mijn ongi is op bezoek? Hellup! NOg 9 dagen... Nieuwe dames: welkom en: je moet wel elke tien minuten bij blijven hier, anders mis je zo weer tien pagina's... haha! Gr. Pinda83
Jaaaaaaaaaaaa,ik heb wat gedaan, de woonkamer is weer netjes,ga alleen zo nog even de vogelkooi schoonmaken. En ik heb in de tuin gewerkt,alle plantjen gesnoeid,bezem erdoor gehaald,zooi opgeruimd,dus was wel even productief en dan gaat de dag wat sneller. Morgen gaan we naar burgers zoo dus dan vliegt de dag ook wel om. Nieuwe meiden,welkom! pinda ik hoop met je mee hier! moi78,hopelijk heb je raak geklust Mijn vriendin die wist meteen na de seks dat ze zwanger was,echt bizar,ze zei ik voelde een plopje en wist gewoon dat ik die keer zwanger ben geworden,en nog geen maand later bleek dat dus idd de dag te zijn geweest dat ze zwanger werd,bizar he,maar zou wel handig zijn als iedereen het zo kon voelen,zit je tenminste niet te wachten....
Ik wist het bij allebei mijn zwangerswchappen ook zeker dat ik zwanger was. NIet gelijk bij het vrijen, maar later. Een stemmetje in mijn hoofd zei je bent zwanger en een paar dagen later met de test bleek het ook zo te zijn!
wendyenrichard en San84: welkom!! @Sjees: zo wat ben je druk bezig geweest zeg!! Gaat de tijd wel sneller van! Ik weet niet meer wie het zei, maar die tijdmachine uitvinden vind ik een prima idee! Ik zit nog niet eens op de wachtbank en ik ben nu al ongeduldig. Net ovutest gedaan en die is nog niet positief, maar het streepje is wel al duidelijk dus ik denk dat ie morgen wel positief is. Mijn man vraagt zich af waarom ik uberhaupt nog testen doe, want mijn ei is de afgelopen maanden steeds op dag 14 gesprongen en daar lijkt het nu ook weer op. Maar ik kan het niet laten, stel nou dat ie toch besluit een dag eerder of later te springen Pinda: klinken goed die klachten van jou!! Ik hoop ook mee.
Ik begin ook een 2e streepje te krijgen op mn ovutest.. Woensdag nog maar een keer testen, hij is nu nog té vaag.
Meiden dilema ovutest kanlt werkelijk van positieviteit, vanacht na 12 uur hebben we de inseminatie gedaan,, meestal volgt ei snel na de knaltest, extra inseminatie zal nu toch geen zin hebben binnen 24 uur? zaadjes moeten het toch kunnne redden tot morgen of overmorgen? Zie morgen even wat temp doet als hij dan hoger is ga ik er vanuit dat ei is geweest. denk zelfs al vanmiddag hem gevoeld te hebben
Pinda, ik hoop het ook voor je meid. Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook heel sterk het gevoel dat ik zwanger was zonder getest te hebben nog ik wist het gewoon zeker haha voelde het aan alles ook niet gelijk na het vrijen hoor. Nu voel ik niks hahah maar ja elk zwangerschap is anders. hier ook nog maar 8 dagen voor NOD vandaag is ook al bijna voorbij.
Ricmar, hoe zit het eigenlijk met jouw donor kan je hem altijd vragen? als dat zo is zou ik persoonlijk nog 1x voor de zekerheid doen maar gewoon op je gevoel afgaan als jij vind dat het goed is zo dan hoeft het niet.
Volgens mij voegt het inderdaad als je nu nog een keer insemineert, maar morgen is misschien wel de moeite waard?
ik kan hem altijd vragen, maar gezien het feit dat we dan 2 keer binnen 24 uur zouden moeten weet ik niet of het zinvol is. ik heb immers vlak voor het slapen gaan de inseminatie gedaan... Dan denk ik dat ik beter kan kijken wat temp morgen doet is hij hoog is ei geweest en is het wachten begonnen. is temp nog laag dan kunnen we morgen nog een keer doen,
ricmar,zaadjes kunnen tot ongeveer 4 dagen blijven leven dus lijkt me goed zo hoor. maart jee jij zit gewoon nog maar een week voor nod,ga je echt wachten met testen tot nod of ga je stiekem al eerder testen? ik ga echt proberen te wachten,hier helaas ook nog helemaal geen gevoel of rare dinen in lijf,alles voelt hetzelfde aan....
spannend ricmar!!! ja, hier ook wachten, wachten wachten... De vorige maanden dacht ik ook dat ik raak had geklust, en nee, toch niet! Maar ja, 8 maanden nu, en ik vind dat het wel tijd wordt...
Zo hee dames wat gaan jullie snel!!! Hier zijn we ook druk aan de klus al..Gister gewoon 2 keer geklust..niet om zwanger te worden, maar omdat mijn libido gewoon met 200% meer is geworden haha...Las dat er nog dames zijn met ditzelfde probleemtje...(hoewel mijn vriend het niet erg vind...) Ik voel zelf nog helemaal niks..Geen steekjes, krampjes, slijm of dergelijke..Maar heb geduld. @ Maart ik hoop voor je dat het raak is enne ga je eerder testen of wacht je tot NOD?