zo dan, wat wordt hier veel gepraat. Kreeg vanmiddag op me werk ineens zwaar steken onder in me buik. Zou me ei vandaag al zijn geweest? Maar even geklust na het eten. Als het me ei was, dan heft ie nu een verse lading gekregen. Dat heeft toch nog wel nut he, als ie gepopt is. om t zo even te noemen. vriend lief is naar de sportschool. Heb m onder t mom van warming up verleid hahaha Nu dus op de wacht bank.......mag ik ook op die mooie roze?
Ik word helemaal gek hier!! Verwarming is wéér kapot! Zaterdag hebben we voor het eerst gemeld.. Toen deed ie het weer na reparatie, zondag weer kapot. Weer gebeld. Monteur gestuurd. Hadden we weer verwarming maar nu is hij weer koud! Monteur is weer onderweg.. Zaterdag had ik er weinig last van, we waren weg. Maar gisteren had ik het ijs en ijskoud en die klap kreeg ik meteen.. Spierpijn. Vandaag ziek thuis, en nu begint het weer
Tja, over negen dagen moet ik maar kijken dan he? We moeten maar niet té negatief zijn he? Ik ben erg bijgelovig, wil niet te positief zijn en denken: oeh, misschien is het wel raak?! Ik denk dan altijd: wedden dat het NIET raak is? (snap je het nog?) Eigenlijk een soort zelfbescherming: niet positief te mogen zijn zodat het resultaat ook niet tegenvalt. Maar ja, nu heb ik echt veel steekjes in krampjes, en dat bij 4 DPO.... wel een beetje vroeg he? Zal dan wel ei-pijn zijn. O jee o jee o jee, wilde dat ik gewoon aan het werk was.... dan dacht ik er niet zoveel over na... Vakantie is ook niet alles! Hahahaha... Hoe lang zit jij na je ei dan, omdat je het ook over steekjes en krampjes had?? Welterusten allemaal, Gr. Pinda
Jeetje weer stuk dat is echt balen met dit weer. Neem een lekkere kruik en heel dicht bij elkaar zitten.
Monteur aan zijn oren je huis binnenslepen en niet meer laten gaan vóór je het binnen sambal-warm hebt! Succes met die verwarming! (en beterschap) Gr. Pinda
Libido,t schijnt dat je lijf je rond de eisprong een handje helpt om zwanger te worden door je libido idd te verhogen! Pinda,wij gaan gewoon samen voor 2 eitjes,leuk . aan de tweeling,ik vandaag dus ook ongikramp in buik en rug,tres bizar!! Maar het kan ook dat wij beide een vroege innesteling hebben gehad,na 4 dagen moet al kunnen. Jeskejes,fijn dat jeje weer wat beter voelde vandaag! Waxientje hee,alles goed?? Mees,hahahh warming up ..die moet ik hier ook maar eens proberen! Within,getverdemme weer die kachel stuk,heb je niet zo een electrische kachel,wij hadden in het vorige huis hetzelfde probleem heb toen zon electrisch ding aangeschaft en die verwarmde super!Of misschien kun je er van iemand 1 lenen? Zo net weer even gezongen,was lekker,ga nu naar mijn mandje toe want morgen een beetje bij tijds opstaan voor die dierentuin! Slaap lekker allemaal En voor de klussende dames onder ons,veel plezier!!!
Ondertussen doet hij het weer.. ben benieuwd voor hoelang. We hebben blokverwarming hier, de algemene ketel gaat elke keer in storing.
Heb weer even bijgelezen, ik zwaai en wens iedereen een hele fijne nacht toe! ps. dat die dagen tot NOD maar om mogen vliegen
@moi, ik heb geen cyclus heb hormonen gebruikt om tot een ei te komen. Ik heb het dan ook opgewekt met een pregnyl spuit, dus afgelopen zondag werd ik wakker met heftige krampen, en weet ik wel zeker dat het mijn ei was ( hij zou binnen 36 uur springen na de pregnyl die ik op vrijdag om 23 uur had gezet)
dames, voelen jullie al wat? Mijn lichaam is heel erg in de war door de pregnyl ( je spuit HCG IN) dus ik voel van alles in mijn buik. De pregnyl zou vrijdag uit mijn lijf moeten zijn dus ben benieuwt of die klachtjes dan blijven..
Goedemorgen dames, iedereen een fijne dinsdag. @Wendyenrichard: Wel vervelend dat je lijf in de war is, maar ook wel begrijpelijk. Hoop voor je dat raak is. Ik voel ook van alles, maar mn lijf kan me goed voor de gek houden en ik denk dan ook van alles te voelen. Moet t even van me af proberen te zetten en me niet gek laten maken. We moeten dus nog wachten wachten en wachten......... en nog maar eens wachten.
GOEDEMORGEN! @ Waxientje, spannend meid! Denk niet dat het zware werk iets te maken heeft met wel of niet zwanger worden. Wij zijn verhuisd in de eerste weken van de laatste zwangerschap. Heb daarvoor 2 miskramen gehad. MIsschien zorgde het wel juist voor goede afleiding @ Jeskes, hier nog 1 met rare klachten na mijn ei. Helaas kunnen we er niks van zeggen. En alleen maar afwachten... @ Wendyenrichard, ik hoop voor jullie dat er hcg in je lichaam blijft En het gewoon lekker raak is! @ Mees, dan heb je iig goed geklust! Duim, duim... @ Within, balen zeg dat je weer ziek bent door de koud. Ben zelf ook behoorlijk aan het snotteren. Vriendlief wauw graag een dunner dekbed. Denk dat het daar door komt. Hopelijk doet de verwarming het snel weer!
Goedemorgen!!! OOOOOOO het aftellen is weer begonnen. Hier geen klachtjes wel ontzettend dikke afscheiding al 3 dagen. Moet ook eerlijk zeggen dat ik het de laatste dagen erg druk gehad heb en eigenlijk niet zo op mijn lichaam gelet heb....Ben wel erg moe maar ga ook veels te laat naar bed joh... Weet je wat mij opvalt, steeds meer vrienden en kennissen vragen aan ons of we al bezig zijn of al aan kinderen denken....we zeggen dat er wel een wens is maar dat het voorlopig nog bij oefenen blijft...... Hoop nieuwe meiden hier, Welkom!!! Hopen op een knal roze maand hierro!!!
Goede morgen, Jee NOD komt inderdaad steeds dichterbij hier nog maar 7 dagen. Hier eigenlijk helemaal geen klachten niks bijzonders. Dus gewoon afwachten. Volgens mij zit de wachtbank nu helemaal vol.