@ Waxientje: Wat voor winkel hebben jullie als ik vragen mag? Nog een weekje geduld zie ik. Succes nog even op het wachtbankje @ Maart: Hoop dat je op je NOD gewoon een mooie test in handen hebt @ Mees: Je zult nog wel op tijd geklust hebben Nu dus op de wachtbank. Spannend! @ Within: Balen van de verwarming zeg. Het zijn ook weer koude dagen nu. Hopelijk wordtie snel gemaakt! @ Roosje: Jij ook op het wachtbankje zie ik. Nog even geduld en dan heb je hopelijk een mooie test @ All: Denk dat ik ook gezellig op de wachtbank kom in de loop van deze week. Kunnen we weer met z'n allen wachten!
OOOOO ik zit zo in dubio......mijn nod is 2 maart en dan is me mannetje jarig......en het lijkt me zo leuk en romantisch (mits ik posi test) om hem dan de test als cadeau te geven....Ik zeg wel al steeds tegen hem dat ik echt wil wachten tot mijn nod met testen hahahaha......hij gelooft er geen snik van hihihi. Maaaaaaaaaar als ik zonder hem test en ik test nega vind ik ook weer zo wat dat ik het al weet want hij wil het echt samen steeds doen maar als ik posi test dan weet ik het ook en dan moet ik nog wachten tot zijn verjaardag........OMG!!!!
Volgens mij onder 'Settings' en dan 'Charting Options'. Daar kan je de lengte van je cyclus invullen.
pfff wachten duurt lang he... ik heb juist helemaal geen afscheiding, normaal wel en nu niet... Vreemd. Temp is wel heel netjes gestegen. 0,5 graad en dat was de vorige keer minder. Toen was het 0,3... Och ja ik had me zo voorgenomen mezelf niet gek te maken en nu ben ik het toch weer aan het doen!
@ Roosje: Ben ook geen FF expert haha. Weet alleen wat basisdingen. Verder kom ik ook (nog) niet @ Hellepelle: Das wel een duidelijke stijging ja
*zwaait weer* sorry ben niet zo in mijn velletje en vind het belafspraak van straks wel erg spannend..
rittjuh ik wil met de gyn praten over een progesteron test uitvoeren. Ben nu zo onzeker en wil niet nog een mk krijgen.. 5 vind ik al genoeg zo maar ben zo bang en onzeker..
2 dpo vandaag hier... ehmz... een vaag gevoel in mijn onderbuik... had ik vorige maand ook... dus kan er niks van bakken... wel een beetje verhhoging vanmorgen..
@ Aowyn: Ja, 5 is al veel te veel natuurlijk. Je had er liever geen gehad... Hopelijk wordt het probleem snel duidelijk en kunnen ze er wat aan doen. Waarschijnljk een hele stomme vraag, maar wat doet progesteron precies?
Het is een hormoon die ook ervoor zorgt dat je zwanger blijft. Als de placente gereed is en werk is dat de grote bron van progesteron. Maar voor de tijd moet jouw eigen hormonen het aanleveren
Hier flinke steken onderin, heel bekend maar durf er niet op te vertrouwen.. ook tepels nog gevoelig en moe en licht misselijk nog..