NOD 1-15 maart 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pinda83, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Moi: wat lief! Een dikke knuffel terug!

Welkom Mw21!

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Rittjuh, jaaa nog even geduld! Het gaat sneller dan dat ik verwachte. Weet alleen niet precies wanneer ik mijn ei heb gehad. Jij hoeft ook nog maar eventjes geduld te hebben zie ik :D

@ MW, welkom hier!

3. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Om de dag klussen is echt voldoende. Al is ons gevoel om rondom ons ei elke dag te klussen echt groot. Maar... dat hoeft echt niet. Dus als je zondag hebt geklust en vanavond weer is toch goed. Dus als je ei net is geweest of er bijna is dan zit je goed.

@Moi: thxxx
    @Ricmar: heel veel succes vanavond!
    @Mw21: welcome to the club

4. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Hoe verander ik mijn banner ook alweer? M'n cyclus is nl. iets korter.

5. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
  6. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Moi, thank you :)

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    judith hoe waren je ovu testen vandaag?

\die van mij was gister knal heb daarna niet meer getest , maar omdat temp nog niet omhoog is, nog een extra inseminatie en dan moet het genoeg zijn...
    net even warm nestje gemaakt voor de zaadjes.. door even met mannetje te knuffelen.

dus moet goed komen

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @Roosje31: Vorige maand werd t ons erg vaak gevraagd of we bezig waren voor kids. En deze maand zijn we er nog meer mee bezig geweest en nu vraagt niemand ernaar. Denk dat we ze nu eindelijk duidelijk hebben gemaakt dat we nog lekker blijven oefenen. Is wel goed dat je niet zo op je lijf hebt gelet, is effe wat afleiding dat je t druk hebt gehad.
    @Ritjuh: Kom er maar bij op die wachtbank, schuiven allemaal wel een stukje op.
    @Aowyn: Zwaai ff naar je terug met een knuff. Ben blij dat ze nu toch iets gaan doen. Goed dat je nog zo positief kunt zijn. En jankdag hoort erbij.
    @Within: Beterschap meid. Vriendin van me heeft t ook, ist bij jou met warmer weer ook dat t beter gaat? Hoop dat t snel beter gaat.
    @Pinda: Hier nog zon bijgelovige;)
    @MW21: Welkom meid.
    @Ricmar: Succes vanaaf.
    @Moi78: Ah wat een lieve knuffel van je....Knuffel terug

Ik temp nog steeds, maar door die verhoging de afgelopen avonden weet ik niet of die 's ochtends betrouwbaar is. Heb alleen 's avonds verhoging, overdag nergens last van.

Jeetje wat is er weer lekker veel gekletst vandaag, heerlijk.
    Vandaag op de babygroep gestaan, pff wat kriebelde t totdat.... ik gedoopt werd door 1 van de kereltjes hihi, was aant verschonen en jah hoor, daar kwam de sproeier:p
    Ik wil ook zo graag zon kleintje

9. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Heb net weer 5 pagina's gelezen, dus hoop dat ik overal op kan reageren:

@Aowyn: Je bent echt een sterke stoere meid!
    Vind het heel knap hoe je iedere keer weer die tegenslag weet te verwerken, en dan mag je best soms even een huildagje inlassen hoor!

@Ricmar: Succes! Dat gaat helemaal goed komen hoor ;)

@Mw21: Welkom op het topic!

@Pinda & Within: Wat vervelend dat jullie allebei fibromyalgie hebben. Hopelijk staat dat geen zwangerschap in de weg.

@hier: Heb alweer buikpijn, ben beetje bang dat de ongi er aan gaat komen?
    Zo voelt het in ieder geval wel...
    Nog 7 dagen... :D

10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    UR Welcome!

Ik ga de bday van mijn mannetje vieren!

11. Samsam

Samsam Actief lid

15 feb 2011
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook rommelende buik, maar dat is volgens mij gewon een ordinaire buikgriep :D Voel me niet zo fit, koud, hoofdpijn beetje griep.

Wachtbankje schiet mooi op hier.

Voor alle medische mensen, veel sterkte ! En wie was er ook al weer aan het brullen ? Mag best hoor, kan me die onzekerheid heel goed voorstellen. Succes bij de gyn, hoop dat die je onzekerheid een beetje kan wegnemen.

Bij de 1e was ik meteen zwanger en nooit het gevoel gehad van, als het maar niet mis gaat, als het maar niks heeft e.d.
    Dat heb ik nu wel een beetje, ineens is het toch spannend. Komt ook omdat je nu veel meer mensen in je omgeving zwanger zijn of willen worden en je dan ook veel meer vervelende dingen tegenkomt.

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Jeskejes, je weet wat ze zeggen hé! Als je onder geplast word door een jongetje word je eerste een zoon :p

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Haha, die kende ik nog niet Mupkuh. En laat mn pendel nu een jongen zeggen hihi. Nu maar eerst zwanger zien te worden.

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Haha dat zou dan wel toevallig zijn. Hoop alleen wel wat eerder dan april/mei voor je :D

15. Maia

Maia Niet meer actief

@Aowyn: dikke knuff!!!!

16. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    @aowyn, ik vind, net als iedereen hier, dat je het hartstikke goed doet. Knap ook dat je dit idee bij de gyn hebt neergelgd!
    @Maia, hoe is het nu met je?
    @Within, hopelijk voel je, je snel beter en gaat die verwarming niet meer kapot
    @Jeskejes, hopelijk blijft de koorts weg
    @Samsam, bij mij in de omgeving lijkt ook iedereen er wel mee bezig te zijn, vooral op werk van mij en mannetje.. Gelukkig lopen nog niet al mijn vriendinnen met een dikke buik rond
    @Moi, gefeliciteerd met je mannetje!
    @RImcar, super spannend!

De rest die ik vergeten ben, sorry. Kan het allemaal niet zo goed bijhouden. Sinds gistern wel internet op mijn telefoon. Dus misschien wordt ik er nu wat beter in!!!

Dacht dat mijn ei afgelopen vrijdag was, had toen een positieve ovu test. zaterdag niet kunnen testen gisteren was hij licht en vandaag bijna weer positief:( Ik snap er niets meer van >> gewoon maar aan de klus;)

PFFF morgen naar gyn, gelukkig heeft het me tot nu toe nog niet zo bezig gehouden maar zal vannacht wel niet zo goed slapen.

17. Maia

Maia Niet meer actief

@groen: precies, gewoon voor de zekerheid klussen :)

met mij gaat het redelijk, ik ben er inmiddels aan gewend al vind ik het natuurlijk niet leuk. Ik merk wel dat ik bezig moet zijn, anders ga ik zitten kniezen en dat wil ik niet. we hebben een goed gesprek gehad en waarschijnlijk gaat het deze maand sowieso hem niet worden, hij wil eerst de echo afwachten dat ik 'schoon' ben en die heb ik 10 maart en sowieso is het afwachten hoe m'n cyclus is dus we zien het wel. Maar ik heb het geaccepteerd maar ja.... :( komt wel goed ;) lief dat je het vraagt :)

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ppfffff ladies jullie zijn zo lief ((knuff))

Samsam heel herkenbaar hoor! Want bij een 2e ben je meer bewust van de risico's etc etc

Maia hoe is het nu?

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    knuffs :(

20. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Moi; Gefeliciteerd met je ventje! :D

@Groen: Spannend hoor, morgen de uitslagen.
    Ik hoop dat het positieve uitslag mag zijn, enne, lekker slapen vanavond hoor!
    Maar kan begrijpen dat het moeilijk zal zijn...

@Aowyn: Daar zijn we voor hoor, in gezellige en minder gezellige tijden moet je hier je hart kunnen luchten, je ei kwijt en even je verhaaltje doen.
    Uiteindelijk zijn we hier allemaal met hetzelfde doel; een roze streep op die test! ;)

@Maia: Vervelend dat je moet wachten, maar hopelijk is het de volgende ronde wel weer goed!
    Ik duim voor je, dikke knuff!

@hier; morgenavond heb ik lekker niks, dus heb dan de hele avond de tijd om lekker te kletsen hier op het topic (en nou niet allemaal morgen niet online komen he ;))

Deel Deze Pagina