Mijn ovutest is vandaag lichter dan gisteren, dus ik weet even niet of m'n ei al gesprongen is. Vanavond weer geklust. Ben benieuwd wat m'n temp morge doet, dan weet ik msschn meer. @ ploon: ja ergens weet ik wel dat om de dag voldoende moet zijn maar het is inderdaad dat gevoel hè! Goed om even bevestiging te krijgen! Tx. @ Ricmar: hoop dat je nestje n mooi bevrucht eitje ontvangt!
Dag is alweer voorbij. Ik ga mn nest in ben zo moe. Morgen weer een dag minder wachten, gaat best snel eigenlijk. Weltruste allemaal.
@ Maart: aan de ene kant gaat het best snel he. Hoe is het verder met jou, voel je ook dingen die anders zijn dan anders? Ik niet, heb het gevoel niet zwanger te zijn. Heb een soort ongi-pijn en denk dat ik misschien nu toch al wel aan het ongesteld worden ben, aangezien ik voorheen altijd een kortere cyclus had van 28 dagen en de laatste maanden rond de 30 zit. Daar ben ik nu dus weer vanuit gegaan, maar dit voelt echt aan als ongesteld worden. het vervelende is dat ik altijd buikpijn heb in de periode na de eisprong. Volgens de huisarts zijn dat hormonen: oplossing: aan de pil... maar het maakt me elke maand weer extra onzeker. echt balen.
@ Anni, waar het vandaan komt... Heeft ooit iemand tegen me verteld toen ikzelf ondergeplast werd door een jongetje. En ik heb zelf ook een meid... hahahaha @ Aowy, hier dus ook het bewijs dat het niet klopt. Heb wel een paar mk's gehad. Wie weet waren dat jongetjes Ik heb een wat raar gevoel in mijn buik. En vanmorgen roze eiwit achtig slijm. Word ik vervroegd ongi, is het een innesteling of nu pas mijn ei
goedemorgen! hier gaat het wel, moe (meisjelief was vroeg wakker) en verder eigenlijk niets te melden
@ Waxientje, dat zou je wel zeggen hé! Kan er echt niks over zeggen. Heb geen ovu-testen gedaan en het is mijn 1e ronden. Er zal niks anders opzitten dan afwachten vrees ik.
@ Pinda: Wat vervelend dat je je elke keer rond je ei niet helemaal fit voelt. Maakt het wel lastig. Gelukkig heb je al wat dingetjes gevonden die je helpen. @ Judith: Het kan dat je je piek net gemist heb. Bij de een duurtie wat langer dan bij een ander. Gewoon lekker aan de klus Na een posi test komt je ei 24 tot 48 uur later. @ Mupkuh: Als het goed is, is mn ei gisteren geweest. Is nog niet helemaal duidelijk helaas. Maar gezien mn ovu's lijkt het er wel op. Had maandag een bijna posi en gisteren bijna geen streepje meer. Had zondag niet getest, dus denk dat toen mijn piek was. Heb het vergeleken met mn testjes van de vorige cyclus. Gezien mn tempstijging van vanochtend zou het kunnen kloppen. @ Ricmar: Jij zit dus ook weer op de wachtbank Wordt weer gezellig druk. @ Jeskejes: Bedankt voor het maken van een plekje op de bank. Ik ben erbij komen zitten Hopelijk heb je over 9 dagen een hele mooie test in handen @ Anni: Zou wel vroeg zijn voor een ongi al. Volgens mij kan een innesteling ook zo voelen... Spannend! @ Moi: Was het een gezellige avond? Kwam er ook nog visite? @ Groen: Miss is je ei toch nog niet gesprongen na de 1e keer. Heb wel eens gelezen dat je lichaam het daarna nog een keer probeert. @ Maia: Wat naar dat je een mk hebt gehad. Heel veel sterkte. Hoop dat je schoon bent met de controle. @ Waxientje: Hoop niet op een ongi voor je hoor meid!
@ Mupkuh: mijn eerste ronde was ook zo verwarrend, ik was echt van slag en vorige maand had ik geen ovutesten gedaan, toen was ik ook in de war, dus deze maand toch maar weer gedaan. En na het klussen kun je helaas weinig anders dan afwachten maar weer....pffff. Ik ga mijn dag vandaag nuttig proberen te besteden met ander klussen. En hopenlijk pieker ik dan niet zoveel.
@Ploon: Succes bij de gyn. En gewoon aan de klus meid. @maia: Wel goed dat je t geaccepteerd hebt, hou goede moed meis. @Anni85: Vanaaf lekker kletsen op forum. Vriendlief is een x avondje thuis dus ik ben niet veel online denk. Maar zullen er wel genoeg anderen zijn. Dames probeer niet te veel te piekeren (is makkelijker gezegd dan gedaan, hier ook een piekeraar) En we gaan voor roze deze maand. Ik had vanmorgen opeens erge steken in mn buik au au. En nu wat last van gas. Zou dus echt niet weten hoe een innesteling zou kunnen voelen. Verder goed verkouden. Moet nog even zeggen dat ik t fijn vind dat ik mn 'ei' hier kwijt kan en vind hier toch wel veel steun. Dank je dames.
@ Jeskejes: Vind het zelf ook fijn om hier te kletsen. Iedereen begrijpt elkaar tenminste Op hoeveel DPO zit je nu? Miss is het inderdaad wel een innesteling.
@ Rittjuh, spannend! Heb je goed geklust? Stomme vraag eigenlijk haha. @ Waxientje, stom is dat hé! Al die verwarringen. Ik ga het hier toch maar op mijn ei houden. Had net ook weer flink wat eiwit. Heb ik nog niet gehad zoveel. Het zou zomaar kunnen dat mijn ei later is. Het is tenslotte pa smijn 1e ronde. Afgelopen maandag voor het laatst geklust. Dus vanavond denk toch nog even voor de zkerheid. Hopen dat dochtertje dan wat opgeknapt is
spannend Jeskejes. Bij deze zwangerschap lag ik krom van de pijnlijke steken toen ik mijn (achteraf gezien) innesteling had. Dacht eerst dat het mijn eisprong was, maar ik had redelijk snel daarna een posi test dat het achteraf dus mijn innesteling moet zijn geweest.
Meiden hier vanaf maandagmiddag al last van misselijk zijn,en een heel opgezette buik,het zou een virus kunnen zijn of .. Heb maandagavond niet gegeten,dinsdag ochtend ook niet,en gisteravond wel zitten bunkeren maar sinds vanmorgen weer erg misselijk en zit nu tegen heug en meug een broodje te eten. Roosje,dan test je toch op de ochtend van zijn verjaardag,en dus de dag van je nod,dan weet hij het ook direct,want als de test posi is kan je meteen de test kadoo doen,en je hebt braaf je nod afgewacht . Moi,hihih heb al van veel mensen een pendel gekregen,ben ook wel benieuwd naar de jouwe,als je tijd en zin hebt zal je een pb sturen! Nog gefeliciteerd met je mannetje! Aowyn,wat een ontzettend goed gesprek met je gyn zeg,maar meis ik hoop dat al die afspraken niet nodig zijn en je nu zwanger mag worden van een plakbeebje dus heel geen ongi meer tegemoet gaat|! Pinda,ja hier ook nog ongi gevoel en heel misselijk,hoe ist bij jou nu? Hee lees jij ook fm,ik kan vertellen dat ik me tijdens mijn zwangerschap op de bi en de eerste maanden spuugmisselijk na heel erg goed voelde,en dit hoor je wel vaker! Within,lees vaker dat je last hebt van spieren,heb je een aandoening waar je last van hebt? Oh zie t al ook fm.. Ik heb fm en hms (vaak ontstekingen),ook last van uitval been(vandaar d mri)maar ik heb ondanks dat ze me zeiden dat een zwangerschap gevaarlijk kon zijn ivm blijvende invaliditeit toch een prachtig meisje gekregen en al is het soms wel zwaar voor alles komen oplossingen ik heb gelukkig familie die vaak helpen en mijn zus is hier in huis en die neemt ook veel over,dit was niet bekend toen ik zwanger was maar ben erg blij met haar hulp,echt waar,maak je niet druk om hoe het straks gaat want voor alles komt een oplossing,en zie hier ik wil zelfs een 2de! Quila,ook hier rond eisprong paar dagen goed beroerd en nergens puf voor,echt een vervelend iets helaas.. Ricmar,toch maar het heel zekere voor het onzeker nemen,nou dan zit het voor je gevoel in elke geval goed,succes meid,gun het je zo dat jij heel roze berichten brengt deze maand! Judith,als je zondag hebt geklust is toch prima?hier ook maar 1 keer kunnen klussen,2 dagen voor nod Waxientje,posi blijven denken meid! Mupkuh,klinkt als een innesteling?????? Jeskejes,samen wachten en ondertussen kletsen is wel prettig he! Ik vind t ook gezellig,en je kan je onzekerheden lekker van je af pennen