@Ritjuh: Thnx, hoop zo dat t een innesteling is, maar ga dan weer te veel hopen dat t dan toch raak kan zijn. Probeer zo nuchter mogelijk te blijven, maar vind dat zoooo moeilijk. Heb ook al een paar dagen minder eetlust. Volgende week weten we meer. Enuh.. Randjesfietsen? Wat bedoel je daarmee? Haha, lees net wat t is, zal zo eens kijken op die link. @Ploon: Er is voor iedereen plek op die roze wachtbank. KOm er maar bij. En wat fijn dat je relaxter bent, zou ik ook wel willen hihi. @Mupkuh: je kleine meid al wat opgeknapt? En je hebt goed geklust. Haha zie je al helemaal hobbelen. @johanna: Dikke knuf meid. Lijkt me ook niet makkelijk. @Within: geeft niks dat je t niet hebt onthouden wat je hebt gelezen. Lief dat mannetje maseerde, kan hij die van mij dat niet leren? Ah wat lieve spulletjes. Ik heb al een slabbetje met 50% mama + 50% papa = ikke. @Ritjuh: Idd nu nog een posi test. @Mommy: Ik heb je kaartje bekeken, stijgt niet echt, maar ben er zelf ook nog niet helemaal bekend mee sorry. Die van mij was gekelderd vanochtend. @2Be: welkom meid, succes. @Sjees: Beterschap. Maar hoop stiekem op zw kwaaltjes. @Kylie1986: Hihi, die mannen zien maar af met onze eieren. Die van mij heeft vanaaf geen vrij hoor. We gaan nog maar een keer om het niet te verleren. @Groen: Veel succes meid, blijf voor je duimen. En begrijpelijk dat je je daar op gaat richten. Laat je soms nog wel weten hoe t met je gaat? @Judith: Aan de klus dan meid. Extra kan geen kwaad. En jah die trein is altijd te laat hihi. Wachten wachten wachten. Hier nog een ongeduldig persoontje Ik lees dat sommige al wat spulletjes hebben, nu ben ik op zoek naar een leuk en toch ook wel humoristisch boek voor aanstaande opa's en oma's. Als iemand er 1 weet, hoor ik dat graag Verder durf ik ook nog niks te kopen.Beetje bijgelovig. Dat slabbetje kon ik niet laten hangen hihi.
hey, Ik ben nieuw hier! Even mij voorstellen. Ik was in oktober zwanger na tweede ronde van 1ste kindje. In december is het helaas misgelopen. Vroeger was het zo een ver van mijn bed show en zag ik het wel als ik zwanger werd of niet. Heb ook heel lang getwijfeld. Maar nu is de drang supergroot. Waarschijnlijk wel te groot maar ja wat zeggen ze er niet te veel aan denken of mee bezig zijn. Maar dat spookje in mijn hoofd kent die woorden niet. Dus nu zit ik in mijn tweede ronde. Ik test ook met ovulatiatestjes van predictor. Ik heb reeds ook een vraagje! Ik had vandaag twee gelijke streepjes wat duidt op positief maar uit ervaring weet ik dat er nog morgen en/of overmorgen een test zal zijn waarvan het eerste streepje heel donker is wat ook teken van posititief is. Ons klusschema was zondag en gisterenavond. Nu weet ik niet of ik beter vanavond ook klus of beter tot morgen wacht.... mercikes voor reacties!!
Meiden jullie kletsen ook al lekker veel zeg!!! Gezellig!!! Heb alles bij gelezen....en anders doe ik het als ik op de trein sta te wachten....als ik pauze heb enz....hoe bedoel je verslaafd Hier al wat vage klachtjes...........ontzettend moe maar dan ook echt....gistermiddag al van 4 tot half 7 geslapen en om 10 uur lag ik ook al weer op bed....vanmiddag weer.......kan wel weer slapen....verder heb ik al 3 dagen steeds jeuk op mijn lichaam en ben ik af en toe best een beetje kribbig...weet even niet wat ik met mezelf aanmoet. Heb ook zoiets van laat me maar met rust....ook als me mannetje even wil knuffelen ofzo.....dat heb ik normaaaaaaaaal nooiiiiiiiit. En mijn huid is wat onrustiger....????Gelukkig ben ik 2 dagen vrij nu en kan ik even lekker relaxen..... Zo ff bietje klagen hor!!! Voel me echt een bietje Blèhhhhh....Nou maar hopen dat het iets te betekenen heeft..... Zijn er verder al meiden die al wat vage klachtjes hebben????
@Rittjuh: het was met 5 of 6 weken misgegaan. Ik dacht zelf al 6 weken te zijn, volgens vk was het 5 weken. Maakt ook niet uit. Het was gewoon k*t. @Biebietje: welkom hier. En ook een mk zie ik. Jakkes!! Iemand had het over de hollandse stijl voor de babykleertjes. Bij Kruidvat hadden ze laatst hele leuke rompertjes met rood/wit/blauwe printjes erop.
zo, ik ben weer bij en heb weinig onthouden @groen: sterkte en veel succes!!! @dames met klachtjes: ik duim als een gek voor jullie
@Roosje: klaag maar hoor, kan ook hier. Enuh, is dat int Brabants? Bietje klaogen. Gij bent nie de jinige die doar last van hed. Ik heb daar wok soms last van. Da klaogen.
Hmmm ik heb er een klacht bij, maar die heeft niks met zw te maken; Gehemelte verbrand aan mijn pizza haha auw auw! @Roosje: Ook al zo verslaafd? Ik ben iedere keer even aan het kijken tot er weer een nieuw berichtje is...
Vervelend is dat he? Ja ik kijk af en toe op mijn werk via mobiel op ZP, maar heb zo weinig bereik in die bunker, dus duurt eeuwen voordat ik het goede topic op mijn scherm heb!
Haha ja dames verslavend is het zeker. Het is zo leuk van anderen te lezen hoe ze erin staan. @Annie85: au gehemlte is zo pijnlijk getsie @biebietje: wat ellendig zeg! Ja ineens is dat gevoel er en dat is zo sterk. Ik hoor vaak mensen zeggen dat je er niet mee bezig moet zijn want dat dat alleen maar tegen werkt maar volgens mij is dat echt onmogelijk... Heel veel succes @dames met klachtjes: bij de eerste wist ik niet dat ik zwanger was. Het was welkom, maar we dachten gezien een bizarre ontpil cyclus dat het er toch niet in zat... Toen 2 verschillende collegas vroegen of ik zwanger was toch maar een test gedaan en jahoor FEEST! Ik heb er dus niet op gelet of ik voor die tijd klachtjes had. Toen ik de test deed bleek ik iets meer dan vier weken zwanger (echt een wonder hoe anderen het zagen maar goed) en daarna had ik erg veel last van obstipatie en krampjes. Ik ben dus benieuwd of ik nu al eerder iets voel. Een van de dames zei trouwens dat mijn oogwit witter was dan normaal en dat ze het daar aan zag hahah geen idee of dat een fabeltje is, maar ze had het wel bij het juiste eind.
Halla allen, 2 enorm drukke dagen achter de rug, jaar 1 in de huisartsenpraktijk zit erop, afscheid van iedereen genomen met wie ik een hechte band had opgebouwd. Op naar jaar 2. Dinsdagochtend, de dag voor de eisprong, echt verrukkelijk geklust, we waren allebei vrij in de ochtend. Besloten dat dat echt voor herhaling vatbaar is. Dus ondanks de drukte, toch lekker bezig geweest Nu nog even voor de veligheid 1 week doorklussen, dan kan ik voor mijn gevoel met een gerust hart op de w8bank ploffen. Ga nu even al jullie verhalen lezen, ben benieuwd!
@2be: Welkom hier! @Within: Leuke spulletjes heb je gekocht. @Kylie1986: Geen idee of die invloed heeft op de zaadkwaliteit. @groen29: Succes ermee. Snap wel dat je hier niet meer (veel) te vinden zal zijn. @Biebietje: Welkom! Vervelend dat het mis is gegaan zeg. @ de rest: knuffel! Ik heb ook nog helemaal geen babyspulletjes. Vind ik ook gewoon raar om nu al te komen. Want wat nu als het helemaal niet lukt? Ik wacht er dus nog mee. Maar als ik eenmaal een positieve test in handen heb zal ik vast helemaal 'los' gaan. Ik heb nu eenmaal een enorm gat in mn hand, haha.
ik heb wel al wat spulletjes maar heb wel eens wat gekregen maar helaas door MK nooit kunnen gebruiken zelf zou ik voor 12 weken niks kopen
Dames,Ik kon gewoon een hele halve dag niet op internet ik had een cursus grrr. hoe bedoel je verslaafd. Roosje, hier ook al eentje die wil testen. ik las dat er al meiden zijn die iets hebben gekocht. Hier durf ik dat ook nog niet bij mijn eerste ook gewacht tot de 20 weken echo.
Ik heb ook nog niks gekocht.....maar soms is de verleiding wel erg groot.....ze hebben nu bij de hema leuke meidenspulletjes met die roosjes......zooooooow schattig. Ben ook best een beetje bijgeloving....
Hier ook iemand die wil testen! Maar moet nog zeker 7 nachtjes slapen... Ik heb ook nog niks gekocht hoor, ik wacht wel tot ik echt zwanger ben, en dan zeker een aantal weken! Maar af en toe even langs de beebspulletjes lopen is wel hartstikke leuk!
@Maart, heb jij al klachtjes? Ik zit maar met die positieve ovutest in mij hoofd......ik weet dat je altijd wel wat in je lichaam heb zitten maar ik heb ook witte testjes gehad.....ben mezelf weer behoorlijk gek aan het maken....
@ Groen: Heel veel succes in de mmm. Hopelijk brengt het jullie snel geluk! @ Roosje: Nog even geduld tot het testen Hopelijk zijn die klachtjes een voorteken van een zwangerschap.