LF, FF NOD,MMM, vmk, enz. Wat een afkortingen. Van de meeste weet ik dat nu wel. Alleen vmk niet precies. Waar staat die v voor? En ik ben deze maand pas begonnen met tempen, heb nu ook zon kaartje Maar zou niet weten hoe en wat. Doe maar gezellig mee hihi. Weet ook niet wat mijn LF is, doe maar op de gok. En heb gemiddelde van de laatste 2 rondes gepakt, 33 en 37 = 35. Dus NOD ong op 13 maart. Wordt veel klussen voor mn ventje 8) Word er wel een beetje kriegel van.
@ Jeskejes, best een lange cyclus, ik heb al gewisseld van 26 dagen tot 54 (!) dagen. De 54 was echt een uitschieter vaak rond de 30. Je hoort wel eens dat wanneer mensen op vakantie gaan ze zwanger terug komen, mijn lichaam geeft geeneens een eitje af(?) Het was toen geen ontpillen want we waren toen al 8 maanden bezig. Stom dat lichaam soms. Mijn laatste cyclus was weer gewoon 28 dagen. Dat is wel weer fijn. Ik gebruik nu ovu testen, erg prettig om er iets meer "vat"op te hebben. @Roeltje, hopelijk wacht je ei een dag langer!!! My fingers are crossed. @Roosje1980 en Naomi1971: welkom. jammer dat jullie ongi zijn geworden Oh ja: vmk staat voor vroege miskraam
Nou hier zijn de ovu-testjes besteld! Het is vast al vaak gevraagd, maar moet je die altijd met ochtendurine doen?? Heb ze nog nooit gebruikt... En heb dus geen idee!
ik gebruik deze ook , ze zijn niet duur en ben er erg tevreden over. Je moet testen in de middag ik dacht tussen 12 00 en 19 00. Elke dag ongeveer op hetzelfde tijdstip. Ze zeggen van te voren 4 uur niet drinken en naar de wc gaan, dit redt ik niet altijd maar minimaal 3 uur houd ik me wel aan. Met goed resultaat. succes ermee!
Goedemorgen meiden...... Zo nieuwe ronde gaat weer beginnen.....Sinds gisteren niet meer ongi....Jippi! Gelijk maar even gekeken of ik het klussen niet verleert was hihihi......Ik zei nog laten we maar niet te hard van stapel lopen anders heb ik straks geen zin meer tijdens de klusdagen hahaha.....Deze maand voor het eerst tempen.....trouw mijn wekkertje om 7 uur.....En ook beginnen met ovutestjes....Als het nu niet gaat lukken dan weet ik het ook niet meer.... Probeer vanavond nog even te komen.....vandaag weer werken....En dan probeer ik even de pagina's terug te lezen....Een aantal meiden ken ik al maar er zijn ook een hoop nieuwe.....Gezellig!!!! Wie heeft mij op 3 mrt gezet? Hoor op 2 mrt te staan!!!!
Werk ze, ik mag vanmiddag werken. Klussen is net als fietsen Ik begin ook met tempen en miss ovu testen.
Ik hoop het We kijken het nog maar even aan voordat we naar de ha gaan. Er zijn meiden die al heel veel langer bezig zijn dan ons.
Hej meiden! Goede morgen allemaal. Ik weet al dat ik hier bij hoor, ook al ben ik nog niet helemaal ongesteld.. Sinds vrijdag al bruinverlies maar het zet verdorie nog niet door! Ik hoop heel gauw ongesteld te worden, want dan kunnen we daarna weer gaan klussen.. nu zit ik maar te wachten op mijn ongi en dat is ook niet echt fijn
Ik heb ze van Z&K en die gebruik je tussen 10.00u en 20.00u. Niet met ochtendurine, want LH wordt pas in de loop van de dag aangemaakt. Voor je test moet je 2 uur niet drinken en niet naar de wc gaan Dat staat in de gebruiksaanwijzing en dat werkt prima
@Ovu.....heb ze ook van z&k.....hahaha vind het nu al ingewikkeld.....Moet op dag 12 beginnen maar ga voor de zekerheid op 10 beginnen....Vind het allemaal weer spannend!
ff een vraagje. Dit is mn 2de dag ongesteld, nadat ik 4dagen overtijd was. En op NOD nega testte. Normaal heb ik geen klachten, maar ik heb nu al 2 dagen flinke steken in mn buik en rugpijn. Ben er ook ziek van blehh. Weet dat ik niet zwanger ben, maar weet ook niet waar dit vandaan komt. T enige waar ik normaal last van heb is bloedverlies. Iemand raad, advies, ervaring?
@ Jeskejes, het kan een vroege miskraam zijn. Maar dat is heel moeilijk te zeggen. Je hebt ook negatief getest dus denk het niet. Verder kan ik je er geen raad over geven :S
Ik weet van mezelf dat ik sinds ik geen implanon meer heb ook meer last van me menstruatie heb.....Weol korter maar heviger.....Hoofdpijn last van me rug enz.....Misschien heeft het daar wel mee te maken....
Ben 8 mnd gestopt nu. Heb in die maanden niet deze klachten gehad. Maar kwacht rustig af tot ik weer kan klussen. We gaan ervoor
Thnx voor de reacties... Ben gewoon ook benieuwd op welke dag ik mijn eisprong heb! En hoop natuurlijk dat het ook werkt Laat die ongie maar snel over zijn, dan kunnen we weer aan de klus!
Haha, het testen zelf is niet lastig gelukkig Ik weet ook niet precies wanneer ik moet beginnen. De 2e ronde had ik dag 15 een posi test en de cyclus daarna dag 22 pas. Het kan dus behoorlijk verschillen. De test kan ook ineens knalposi zijn en de dag ervoor nog nauwelijks een streep. Je kunt dus het beste gewoon echt elke dag geen testen Heb jij al een regelmatige cyclus? Dan is het makkelijker te timen denk ik. Succes in ieder geval!
Hee dames.. ik ook gister ongesteld geworden Geen idee wanneer ik nu ongesteld word, dus heb maar gemiddelde gepakt Maar neem aan gewoon begin maart!