Helemaal herkenbaar waxientje! Mijn NOD is op een zondag.. dat manlief moet werken. Dus ik ga zaterdag testen. (en niet eerder!!!)
@ Waxientje: Snap idd wat je bedoelt. En mocht je voor NOD posi testen, dan kan er alsnog van alles misgaan. Heb je (nog) ovu's? Anders gooi je die er 4 dagen voor NOD tegenaan?
Heb alles gelezen maar ben op en dochtertje lief is erg vermoeiend vandaag.. soms lastig met een ondernemend kind.. ook al is zij uber lief Heb nog veel afscheiding, puisten, krampen/steekjes en moe.
Jeetje das ook al een aardig traject zo. Hoop voor je dat je zwanger bent deze ronde. Zijn er na IUI evt. nog andere mogelijkheden voor jullie ? Heb totaal geen verstand van die dingen. Na mijn buikgriepje heb ik nu een lichte blaasontsteking volgens mij. Even een paar dagen flink drinken en als het dan niet over is, maa naar de HA. Het zou me trouwens werkelijk verbazen als ik deze ronde zwanger ben. Heb mijn ei gemist en vorige week doordeweeks niet geklust. Maar goed wie weet hebben we hier te maken met superzaad
@ Moon, ik ga heel hard voor je duimen dat het gaat lukken deze ronde Ik heb helaas iets te vroeg geroepen dat het iets beter met mijn dochtertje gaat. We zouden zaterdag op kraamvisite gaan, heb ik net toch maar even afgezegd. Misschien dat we zondag wel kunnen gaan
Blij dat ik niet de enige ben! Maar vorige maand zat het ook al links? of is dat om en om springen een fabeltje?
@whitin, ik heb folikelmetingen gehad omdat ik PCOS heb... en wat denk je... ik had rechts een groot ei en ik voelde het ook links.... dus het kan idd dat je het links voelt...
Ik zou al gelijk de hoop opgeven als ik voor nod al nega test.....maar volgensmij sta ik er deze maand al wat negatiever in.....en zo ben ik al helemaal niet! Hormonaal kwaaltje hihihi....