@ Sjees: ik had ook 2 liter bloed verloren, het duurde ff, maar het is idd weer allemaal goed gekomen hoor! Het is wel een klein kindje zeg, is ze verder wel gezond?
@ Maart, och wat jammer zeg! Hoop voor je dat je gewoon te vroeg hebt getest. Duim, duim... @ Maia, balen zeg dat je tot zo laat moet werken. @ Joolz, keek net even naar je temp. kaartje! Maar met die piek mag je wel blij zijn Als je zwanger bent is je temp een stuk hoger. Hoop voor je dat die zo hoog blijft @ Johanna, als die positief is moet je idd gaan klussen. Heb je er een gebruiksaanwijzing bij. Anders zou ik wel even google als ik jou was @ Hellepelle, op een innestelingsdipje voor je! @ Sjees, jeetje wat een klein meisje zeg. Is ze tevroeg geboren? Vanisha was ook klein maar die kwam met 37 weken. Ja is zeker lastig dan zwanger zijn. Ik had met 14 weken al bekkeninstabiliteit
Goedemorgen dames!! Ik moest om 7u al tempen (ipv 7.40) omdat ik gewekt werd met gezang en kadootjes hahaha. Temp was weer iets omhoog, ajb daar blijven! Maar ik denk niet dat het raak is..
@ Aowyn: Hoop met je mee dat je temp hoog blijft! @ Mupkuh: Hoeveel hoger moet je temp dan zijn bij een eventuele zwangerschap? @ Sjees: Pff, das idd een hoop bloed verloren. Gelukkig dat ze nu wel bevallen is in ieder geval. @ Waxientje: Fijn dat je afleiding hebt vandaag. Dat scheelt echt een hoop.
@ Rittjuh, dat durf ik niet te zeggen. Maar je ziet wel duidelijk dat je temperatuur dan een stuk hoger is.
@ Mupkuh: In vergelijking met je temp na je ei met andere cycli bedoel je? Daar kan ik nu nog weinig over zeggen dan aangezien dit pas de 1e ronde is dat ik temp
@rittjuh mijn daling was 0,2... Ga eens even uitzoeken hoe ik dat ding hier in mijn handtekening gezet krijg, dan kun je het kaartje zien. Is trouwens de eerste keer dat ik een kaartje bijhoudt. Wel vaker getempt, maar nooit bijgehouden van een hele maand.
@ Rittjuh, dit is bijvoorbeeld een kaartje van mij toen ik zwanger was. Je ziet duidelijk een innesteldip en daarna de temperatuur flink stijgen. Ik heb toen niet iedere dag getempt omdat ik net een MK had gehad.
@ Ricmar, ik heb net ook even zitten klooien Maar ik heb het bestand opgeslagen, daarna geopend in paint en dan opslaan als, en dan bestandstype jpeg aangeklikt en dan opslaan.
@ Hellepelle, het zou kunnen dat je op dag 9 een innestelingsdip hebt. Hoop dat je temp morgen omhoogschiet!
Och ja we zullen zien. Tempen in het weekend is voor mij altijd wat lastiger omdat ik het doe zonder dat mijn mannetje ervan af weet. DUs meestal temp ik in het weekend niet. Of zoonlief moet op tijd wakker zijn ( ik sta altijd voor hem op omdat manlief door de week om 6.30 uur opstaat) want dan temp ik even snel op de badkamer.... Misschien hoop ik ook veel te hard...
@ Hellepelle: Miss is het idd een innestelingsdip. Bij iemand anders ging de temp hierna weer naar de 37 en zij was zwanger. Dus er is zeker nog kans @ Mupkuh: Zie je kaartje idd. Alleen mijn temp voor mn ei lag iets lager dan die van jou, dus miss is mijn stijging wel even veel, maar valt mn temp toch wat lager uit. We zullen het zien. Zit nu pas op dag 3 of 4 DPO. Of moet je temp vanaf de bevruchting dan al rond de 37 graden zitten?
@ Hellepelle, niet te hard hopen Weet dat het moeilijk is. Ik heb in een uur tijd de computer al 3x opnieuw aangezet, haha. Net of je van zp-en zwanger kan worden. Anders gewoon na het weekend weer tempen. Want van dat kleine stukje naar de badkamer kan je temperatuur ook omhoog gaan. @ Rittjuh, dan moet je nog wel even paar dagen wachten voordag je iets kan zien. Je moet je ei ook de tijd geven om in te nestelen Nu ga ik echt even de laptop uitzetten en relaxed een filmpje kijken. Voor ik het weet is mijn niet al te fitte meissie weer wakker
Hier echt al beginnende ongi krampen af en toe en ook al puistjes kraag er altijd een paar als ik ongi moet worden. Ik weet eigenlijk al vrij zeker dat ik echt ongi ga worden binnenkort. Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook echt heel vroeg posi getest. Maar volgende ronde weer nieuwe kansen baal wel een beetje.
maart,even wachten nog voordat je t opgeeft! mupkuh,ja hier ook al vroeg bi en helaas is hij niet overgegaan na de eerste maar ja je moet er iets voor over hebben toch? wat een duidelijk kaartje zeg,das echt een goede temo stijging is dat altijd zo?? ik voel hier eigenlijk niets,dus ben ook bang dat t niets is,bij mijn eerste wist ik t zeker,voelde meerdere dingen in mijn lijf al een week voor nod