@ Sjees, volgens mij stijgt je temp altijd zo als je zwanger bent. Weet het niet helemaal zeker hoor! Maar ik heb het bij alle 3 mijn zwangerschappen wel zo gehad.
Sjees, ja daarom ook hoor ik had bij mijn eerste ook meteen door dat ik zwanger was. heel vroeg ook posi getest daarom ga ik er vanuit dat het nu niet raak is. Ik heb ook zo het gevoel dat ik een korte cyclus heb deze maand want voel echt al af en toe ongi krampjes.
Bedankt meiden!! Ga de gebruiksaanwijzing maar eens goed doorlezen. En dan maar aan de slag met de testen. Heb net op internet 6 zw.testen besteld. Hoop dat ik maar 1 nodig heb!! @Sjees: wat een klein meisje van je vriendin. Mooie naam trouwens!! (Staat ook op onze lijst) Ga nu snel verder. Mijn ouders komen straks voor een weekendje en ik moet de zolder nog opruimen/stofzuigen etc zodat ze daar kunnen slapen.
meiden, mijn krampen e.d. beginnen weg te trekken, zo af en toe voel ik een krampje... zal met de pregnyl te maken hebben. Verder heb ik het echt verschrikkelijk koud en een droge mond/keelpijn... ik gloei ook helemaal.. Nu heb ik de griep al gehad dus lijkt me sterk at het griepje is.... zou het met de innesteling te maken kunnen hebben?
ik voelde me paar dagen terug ook zo maar was helaas de vorbode van weer een buikvirus..... ja t is zeker een klein meisje,maar ze is wel gezond,alleen ze wilde niet echt groeien tijdens de zwangerschap,dus ze werden al heel de zwangerschap in de gaten gehouden, ze is trouwens gewoon met 39+2 bevallen... mijn dochter wil de parkiet kusjes geven alleen de parkiet wil pas sinds 2 dagen bij ons zitten(we hebben hem nieuw) dus hij moet nog even wat tammer worden,maar ik moet zeggen dat ie het flink doet met aylani die hem steeds probeert te aaien(lees pakken)
Lief ^^ Ben weer bijgelezen. Ook hier is de nieuwe voorraad ovu-testen binnen! En de kadoos voor opa&oma! En een lief kado van manlief... een dagboek voor de zwangerschap!! *smelt* Gisteren een heel gesprek met manlief gehad en toen kwam eindelijk de aap uit de mouw waarom hij niet zoveel zin heeft: Faalangst.. het komt wel eens voor dat het hem niet lukt op zn hoogtepunt te komen en hij is nu bang dat het niet lukt als het nodig is.. en dus durft hij niet te klussen als mn ei eraan komt! Ergens is het wel lief maar ook frustrerend... want ik weet niet wat ik eraan kan doen!
moeilijk, je kan er niks aan doen denk ik, maar dat komt vanzelf wel... mijn lief heeft hetzelfde... die mannen pffff
Hoi allen! Moest ff bijlezen!!! @Wendy en Jeskejes, ik pendel nog, maar momenteel zit ik hier elke avond met 200 man over de vloer, en overdag heb ik bardienst, dus kan ik niet ff gaan pendelen... Vanaf volgende week wordt het iets rustiger, en dan kan ik weer gaan pendelen.... @Within, ik voel mijn ei ook 2dgn voor ei aankomen, ik voel hem groeien, met heftige steken.. bij mij domineert de pijn rechts! Zo, vandaag 5dpo, en klachtjes, ehmz... pijnlijke borsten.. En nog steeds een ongi gevoel, maar dat heb ik elke maand na ei, dus kan daar niks van brouwen.... Ben verder heel moe, maar dat heeft ook met carnaval te maken... En dat wordt nog heftiger.. Vannacht door tot morgenvroeg 6 uur, dan overdag slapen en dan morgenavond door tot zondagavond... Komt goed, maar ben doodmoe!!! Maar ja, het brengt geld in het laatje
Goedemiddag!!! Kom weer ff spieken heb ff alles bijgelezen..... Hier aan deze kant totaal niet lekker....denk een slijmbeursontsteking...en aan beide schouders!!! Slaap er al dagen slecht door dus ik denk dat het slechte slapen me parten speelt nu.....beetje vage hoofdpijn en hartkloppingen pffff.... Maar verder gaat alles goed hoor!!! Ik krijg echt al mega kriebels bij het idee dat ik bijna mag gaan testen!!!! Oeeeeeee @Within, is dagboek speciaal voor mannen?
Ik ook! Je kan er veel inschrijven.. hoe je buik groeit, waar je over nadenkt, hoe je je voorbereid op de bevalling enz.. Mooi overzicht om later na te lezen dus!
@Moi.....is het na de carnaval weer wat rustiger....of blijf je zo doorknallen.....Kwam je niet binnenkort naar NL? Misschien weten sommige meiden het nog uit februari.......maar daar werd echt op zondag heel veel positief getest.....Misschien deze maand ook? Wie gaan er al eerder testen?