hallo meiden hiero één in emo bui..belgghhhh heb sinds jaren buikpijn en lijkt wel alsof ik ook al een struisvogel ei aan het kweken ben zeg...8). hoop dat die bui snel meevliegt met de wind... zit mijzelf gewoon in de weg het lichaam kan heel veel, je in de maling nemen tot aan elke maand de ongi weer anders te laten en veolen om knettergek van te worden:x heb ook ovu's van zw&kids. test wel 2 x per dag, ochtend en avond.....begin op dag 10 want idd je weetnooit zoals rittjuh zegt ene keer op dag 12 je ei dan weer dag 15... ga nu even naar buiten naar de winkels word gek hier binnen even uitwaaien buiten gaat die bui misschien wel mee
Zo hier is mijn ongesteldheid opgehouden... Fijn ook dat weer in een normaal ritme. Nu kunnen we deze maand lekker aan de klus en eens kijken of het weer gaat lukken! Zou heel apart zijn als het lukt want dan kom ik zo uit rond de datum dat we 15 jaar bij elkaar zijn.. zou wel heeel mooi zijn....
je gaat naar FF toe dan klik links in menu op sharing, dan homepag setup, de code die er staat kopieren dan ga je naar gebruikersintesllingen van ZP en plak je die in handetekeing
Ik denk ook dat vandaag laatste dag is van ongi. duurt lang dit x maar dat komt ook omdat de eerste 2 dagen haast niks was.
@ Almika, gewoon lekker veel afleiding zoeken! Dan zitten we zo rond onze eisprong. We worden vast snel weer zwanger. En hebben we geen last meer van die ongi verlopig
zo he,ben even weg,kletsen jullie even 5 pagina's aan elkaar,hahhaahha Meiden zet hem op,hier gister ook al even gekeken hoe het klussen ook weer moest Ben helaas nog steeds zo achtelijk moe dus houd hem weer kort sorry!! roeltje,zou echt grappig zijn,ik duim ervoor hahhah,alles goed trouwens met je kleintje?
Ik had dit berichtje ook in een ander topic geplaatst, maar ik zet hem hier ook nog even neer: Helaas voor mij ook door naar de volgende ronde Ik had 1 en 2 dagen voor nod een mooie positieve kruidvattest en vanmorgen was deze ineens omo wit, daarna kwamen de krampen en het bloedverlies. Ik was zo blij met mijn positieve testjes, maar helaas Deze ronde maar proberen niet meet te testen voor nod. Mijn NOD is nu op 7 maart!
@tam he getver......helaas het mindere van te vroeg testen... op naar nieuwe ronde we hebben op een ander forum een bond opgericht 'bond tegen het testen voor nod' moeten we hier ook maar doen brengt alleen maar frustaties en verdriet met zich mee
Hoi Sjees, Ik had me voorgenomen vóór mijn eisprong niet meer hier te komen (stress, haha), maar hier ben ik toch weer. kan het niet laten! Ik test niet voor mijn eisprong. De berekeningen die ik doe (via sensitest), kloppen vaak wel alleen is mijn eisprong eerder nu door Menstruasan van A. Vogel (ik zei eerder door 'zwanger-wordt-tabletten', maar dat had ik even verkeerd). Maar.... ik heb ook weer veel eggwhite-slijm als mijn eisprong eraan komt, en ook dat vergemakkelijkt het zoeken naar mijn ei. Als ik dit namelijk zie, dan trek ik mijn mannetje elke avond de trap op... het bed in... haha! Groetjes, Linda
NOD LIJST MAART 1. Maart (3de ronde,2de kindje) 2. Pinda83 (5de ronde,1ste kindje) Anne85 Hellepelle (1e ronde na mk, 2de kindje) Bosuiltje 3. Sjees (2de ronde,2de kindje) Marrr Astrid040 Roosje31 (4de ronde,2de kindje) 4. Dodette (2de ronde,1ste kindje) 5. Pearl1978 Mupkuh (1ste ronde,2de kindje) Moi78 (8ste ronde, 1e kindje) 6. Bonnie1 (3de ronde,2de kindje) 7. Anni85 (2e ronde, 1ste kindje) Joolzz (2e ronde, 1ste kindje) 8. Kellox 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Datumloos: Aantal: 16 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, 1 MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven,[/QUOTE]
@Hellepelle: Zou idd mooi zijn, nou op aan de klus haha. @Almika: thnx zal m zo aanpassen. En jah dat testen voor NOD is niet altijd je van het. @Maart: Je kunt geen liefdevollere dag hebben. Moet goed komen met zon datum. @Sjees: doen we goed he, net een kippenhok hihi. @pinda83: Hoppa mannetje in bed en vrouwtje erop. Hihi, ze weten niet wat hen overkomt. Zo weer bijgelezen zo ff wat eten
NOD LIJST MAART 1. Maart (3de ronde,2de kindje) 2. Pinda83 (5de ronde,1ste kindje) Anne85 Hellepelle (1e ronde na mk, 2de kindje) Bosuiltje 3. Sjees (2de ronde,2de kindje) Marrr Astrid040 Roosje31 (4de ronde,2de kindje) Roosje1980 (3e ronde, 2e kindje) 4. Dodette (2de ronde,1ste kindje) Sanne24 (6e ronde, 1e kindje) Roeltje (3e ronde, 2e kindje) 5. Pearl1978 Mupkuh (1ste ronde,2de kindje) Sylverstertje (2de ronde, 2de kindje) Moi78 (8ste ronde, 1e kindje) 6. Bonnie1 (3de ronde,2de kindje) Groen29 (15de ronde, 1ste kindje) Almika( ronde 3, 2e kind) Mommy1986 (2de ronde, 3de kindje) Naomi1971 (5de ronde, 1ste kindje) 7. Anni85 (2e ronde, 1ste kindje) Joolzz (2e ronde, 1ste kindje) 8. Kellox 9. 10. 11. 12. Rittjuh (4e ronde, 1e kindje) 13. Jeskejes (4e ronde, 1e kindje) 14. 15. Datumloos: Aantal: 27 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. ...Vlindertje, ... 2MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven Heb de lijst weer even geprobeerd bij te werken hoop dat t allemaal klopt zo