NOD 1-15 maart 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pinda83, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2be

2be Lid

23 feb 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ladies wat een spannende tijd komt er aan. Hahah ik kan niet wachten tot we echt mogen testen!

@Jesekes kop op meid. Ik hoop dat je je snel beter voelt! Knuf

@ Roosje, vreselijk he dat wachten. Kan me voorstellen dat je al in mineur stemming bent, maar er is nog niets verloren. Trek je niets aan van al die vroeg esters. Op de verpakking van sommige test staan zelfs de statistieken voor predictor geldt dat 53 procent van de zwangere vrouwen 4 dagen voor nod positief test. Bij 6 dagen is dat dus nog heel veel minder of misschien zelfs wel niet. Dus wie weet. Ik duim voor je.

@Within, wat vervelend dat je je er rot onder voelt en inderdaad het ligt niet aan jou. Zo te horen doe je er moeite genoeg voor. De man mag in zijn handjes knijpen!! Ik hoor het vaker hoor in mijn omgeving dat de mannen niet zon hoog libido hebben. In hun verdediging, als vrouwen niet vaak willen vinden we dat normaal, maar van een man wordt verwacht dat hij altijd zin heeft. Dat is natuurlijk net zo min waar als voor de vrouw. Ik heb ook wel eens zin overdag en dan eenmaal thuis ben ik moe en is de zin vervlogen. Maak je niet druk en geniet lekker van elkaar.

Groetjes

2. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Roosje, wij moeten opgenomen worden in een kliniek voor testverslaafde.

3. Sjees

Sjees Niet meer actief

oeps ja ik bedoelde maart...;)

4. Sjees

Sjees Niet meer actief

NOD LIJST 1-15 MAART

1.
    Maart (3de ronde,2de kindje)

2.
    Pinda83 (5de ronde,1ste kindje)
    Anne85
    Hellepelle (1e ronde na mk, 2de kindje)
    Bosuiltje
    Roosje31 (4de ronde,2de kindje)
    Waxientje (4e ronde, 2e kindje)
    Anni85 (2e ronde, 1ste kindje)

3.
    Sjees (2de ronde,2de kindje)
    Marrr
    Astrid040
    Roosje1980 (3e ronde, 2e kindje)
    Aowyn (meer dan 1jr bezig, 2e kindje)

4.
    Dodette (2de ronde,1ste kindje)
    Sanne24 (6de ronde, 1ste kindje)

5.
    Pearl1978
    Mupkuh (1ste ronde,2de kindje)
    Moi78 (8ste ronde, 1e kindje)
    Enomis (ronde 12+, 2e kindje)
    Heitjekarweitje (ronde 24, 1e kindje)
    Jeskejes (4e ronde, 1e kindje)
    Rittjuh (4e ronde, 1e kindje)
    2be ( 1ste ronde, 2de kindje)

6.
    Bonnie1 (3de ronde,2de kindje)
    Almika(3e ronde, 2e kind)`
    Mommy1986 (2de ronde, 3de kindje)
    Groen29, (ronde 14, 1ste kindje)
    Samsam (2e ronde, 2e kindje)
    Flippo123 (17e ronde, 1e kindje)
    wendyenrichard (ronde 1 KID 1e kindje)

7.
    Joolzz (2e ronde, 1ste kindje)
    Tam27 (3de ronde, 3de kindje)
    Ploon (3e ronde, 1e kindje)
    mw21 (5de ronde, 1ste kindje)

8.
    Kellox
    ricmar94
    Judith1981 (7e ronde, 1ste kindje)

9.
    nitaa(11de ronde derde kindje)
    Jade1986 (2e ronde, 1ste kindje)

10.

11.
    Wijfie79 (6e ronde, 1e kindje)

12.
    Babywens 2011 (4de ronde, 1ste kindje)
    Quila ( 8eRonde, 1ste kindje )
    Kylie1986 (3e ronde, 1e kindje)
    GFH (2e ronde, 1e kindje)
    KikiM (1e ronde, 2e kindje)
    moon0810 (12>, 1ste kindje)

13.
    Within (2e ronde, 1ste kindje)
    Beccy (1e ronde, 1ste kindje

14.

15.
    Maanvrouwtje (2e ronde)
    Niekk (2e ronde, 3e kindje)
    Johanna1 (4e ronde, 2e kindje)

Datumloos:

Aantal: 43
    .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. Vlindertje, 5 MMM, .. Cyclus van slag,.. Niets doorgegeven,

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

maart ik ga mee..........

6. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hoi dames, ik heb helaas geen tijd om alles bij te lezen.
    Gisteren een erg gezellige dag gehad, veel geshopt bij de Primark.
    Vandaag nogal een rotdag, m'n man kreeg te horen dat zijn contract niet verlengd wordt (loopt 13 maart af). Hij werk bij Telfort, hebben nieuwe winkels geopend en die van hem loopt niet goed genoeg, hij werkt zich alleen een slag in de ronde..

Maar goed, we willen gewoon doorgaan met proberen, dus daar gaan we ook gewoon voor de volle 100% voor!
    Vanmorgen wat vruchtbaar slijm gehad, en tot nu toe de hele dag ei-pijn, dus we gaan er flink tegenaan vandaag en morgen!

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    niks over de ei op vruchtbare periode vertellen ;) gewoon pakken :p scheelt al een boel "druk" als hun de woord ei niet horen ;)

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    als ik hoor van de ovu test is jouw ei duidelijk op CD15 geweest! Heb je ingevuld dat je toen (cd14 toch?) een posi ovu had?

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    pfff alles bijgelezen maar was mega druk op het werk (lange leve vakantie *zucht*) en ben dus bek af en sukkel steeds in slaap :(
    hele dag nog steeds ongigezeur en lichte hoofdpijn en lichte misselijkheid.. maar komt eraan

10. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Kylie: Wat vervelend dat hij zn baan kwijt gaat raken :( Hopelijk vindt hij snel wat anders. Succes met klussen!

11. Samsam

Samsam Actief lid

15 feb 2011
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Het wordt steeds drukker hier geloof ik. Mijn nervositeit gaat een beetje over. Ik zie het wel, denk dat het niet gelukt is deze keer.
    Maar goed, ik ga morgen lekker naar een paard kijken. Daar heb ik ook veel zin in. Vandaag de winkel leeg gekocht voor vriend, die was toe aan een nieuwe garderobe.

Na het weekend begint het echte testen hier !

12. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    @ samsam leuk voor een paard kijken! Mijn vader vermoedt dat wij voor een kindje gaan en is dus fanatiek bezig mijn paard te betuigen zodat ik er straks achter kan ipv erop :)

Balen Kylie... hopelijk snel iets anders. Zuur is dat, als hij er zo hard voor werkt. Maar super dat jullie gewoon doorgaan!

Ik heb een nieuwe hobby: theoretische temperaturen invullen op FF. Niet doen dames. Heb inmiddels op 4 verschillende dagen een eisprong gehad dus heb besloten dat vanaf nu maar te laten!

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    haha been there done that ;):p in mijn vroegere FF dagen

14. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Heb net even alle 10 pagina's gelezen, maar even niet de energie om te reageren, sorry :)

Heb vandaag weer van 9.30 tot 21.00 gewerkt, ben bekaf.
    Ben al sinds gisteravond misselijk, buikpijn, en heb al de hele dag zo'n zeikhoofdpijn :(

Dus ik ga lekker naar mijn bedje, en hoop morgen nog even gezellig te komen kletsen!
    Welterusten meiden!

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hey wat leuk, wat voor paard ga je kijken? Ik heb een KWPN merrie van 15 jaar.
    En spannend hoor na het weekend testen, duim duim.

Joolz: wat lief van je vader dat hij je paard voor het span aan het leren is. Wat voor iets heb je?

Leuk om te lezen dat er meerdere meiden met paarden zijn. (bij mij al een tijdje op een laag pitje vanwege mn rug, maar wil ooit nog een x met mn meissie die Z ring in met hoedje en stang en trens.

16. quila

quila Actief lid

12 okt 2010
    316
    0
    0
    Horeca
    Buurt van Nijmegen
    *wachten* *zucht*

En toen was het alweer bijna maart....

*zit op de roze bank en zucht*

17. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Wees gerust, ik kom er ook bij..
    Ik denk dat mijn ei vandaag is geweest (slijm), heeft het zin om morgen ook te klussen of niet?
    We hebben vanavond de boel verbouwd en 10 min met m'n kont omhoog gelegen :)

Weltrusten!

18. Sjees

Sjees Niet meer actief

goeienach....... kom even kijken of hier vrolijke berichten staan,heb een giga butnacht hier,kom net pas thuis,crisis bij mijn ouders,en nu te druk om te slapen,dus ga maar even forummen....

Ik moet morgen eigenlijk om 9 uur opstaan en op tijd vertrekken want we hebben met een heel stel meiden van de jan.mama's afgesproken in zo'n indoor speeltuin in amersfoort,maar weet niet of ik dat ga redden.

meiden ik merk hier wederom nog he-le-maal niks snik snik

aowyn ben nog steeds voor je aan het duimen hoor!!!

19. Sjees

Sjees Niet meer actief

Lieve meiden die nog bij nod januari hebben geklets,ik las net het verdrietige nieuws dat biancamv2 een miskraam heeft gehad,ze was 9 weken zwanger.(degene die zo weinig hcg aan maakte dat je op zwangerschapstesten niets zag)
    vind het echt enorm rot......

20. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Nou sjees dat was alles bij elkaar echt een rotnacht voor jou! Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen. Vreselijk lijkt me dat, zo laat nog een mk. Het is natuurlijk altijd erg, maar na 9 weken ben je denk ik behoorlijk aan je zw schap gewend en zit je al zo dicht bij de twaalf weken..

Deel Deze Pagina