denk alleen niet dat ik m op de foto krijg.. misschien als ik het beeldscherm kantel.. ook nog geen tekenen van naderende ongi.. steekjes in mn lies, heb een prachtig mozaïek aan blauwe lijnen van schouders naar borsten..
Pff wat kletsen jullie veel zeg. zit nu op m'n werk te spieken of er al dames op roze staan maar helaas... Fijne dag allemaal!!
Roeltje, wat spanned. hoelang duurde het voordat je een 2de streeo zag. Na 5 minuten mag je de test meestal niet aflezen. ik heb ook soms een vage 2de streep na een half uur maar dat is bij mij altijd een indroogstreep. Ik hoop voor jou dat het een zwangerschapsstreep is. duim duim duim
@ Roosje, ik heb ook wel eens een cyclus gehad die zo schommelde. Misschien dat het volgende maand wel anders is. Had je wel een posiovutest. Want als je deze aangeeft zet FF wellicht een kruis. @ Roeltje, Ik zou ook morgen pas met ochtendurine testen. En de 2v5 van KV zijn heel gevoellig dus wie weet. Duim, duim...
Spannend! Ik had ook een keer een 2e streepje na verloop van tijd (niet na 5 minuten). Ik heb gebeld met Clearblue en gevraagd hoe dit kan. Ze zei dat het kan door invloeden van buitenaf, maar dat het ook kan zijn dat je HCG nog zo laag is, dat het dit pas later aantoont. Dus misschien duidt het idd op een zwangerschap (helaas was dit bij mij niet het geval). Succes! @all; succes nog met wachten en testen! En voor diegenen die ongesteld zijn geworden: Balen zeg! **knuff**
@ Ovutesten, dames waar bestellen jullie je ovutesten. Keek net even bij L10 waar ik ze vroeger bestelde. Maar die ik toen had kan ik niet meer vinden. Het waren van die dipsticks... http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/kindercatalogus/article7670595.jpg
Oeeh, dit worden spannende dagen meiden! Ik moet helaas op naar het werk, maar kom vanavond nog wel even koekeloeren Succes met wachten/testen, maar we gaan voor roze hoor!
ja i know, ik voelde me dan ook maanden zwanger vorige week, nu is het wat rustiger in mijn lijf.. sinds een uurtje zeurige buikpijn onderin mijn buik..en wat steken op de plek waar ik ook mijn eisprong voelde
Nee joh Mupkuh, jij hebt gewoon alleen een zwangerschapstest nodig Ik heb ze ook van zwanger&kids, combipakket. Dipstick.
Ik van Zwanger en kids en van Testjezelf.nu Ik gebruik de cassette niet de dipstick (waarom weet ik eigenlijk niet, maar de cassette vind ik wel erg makkelijk).
Ik snap er officieel niks meer van. ik heb achter elkaar 3 testjes gehad met een lichte streep, en gisteravond was hij weer omowit. Moet straks nog testen voor vandaag maar heb er weinig vertrouwen in.. Stomme ovutesten
within zit idd nog geen positieve tussen.. Bij mij gaat ie binnen twee dagen van omowit naar knalpositief.. dus kan nog meid.. Zag het streepje na 10 minuten staan... zullen het morgen zien, vanmiddag moet ik sowieso naar de kruidvat dus kan het zo meenemen hoop alleen dat ik het volhoud tot morgenvroeg haha
Hoi !!! Vandaag 7 dpo... Vanmorgen iets heel raars... Ik nam mijn koffie, eerst melk opschuimen, zoetje, espresso erin... En ik ging lekker zitten met mijn bakkie... Nam een slok.. EN BAHHHHHHHH!!!! Het smaakt me totaal niet!! En dan heb ik nog iets heel vreemds... Lage onderrugpijn, en hele pijnlijke borsten....