NOD 1-15 mei 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door knorretje84, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dank je voor de reactie trotsemamavan2. Dat vind ik t fijne van zo'n forum. je kunt je vragen hier kwijt en anders zou ik niet weten bij wie ik moet zijn.
    Gister bij vrienden gezeten en hadden bijna verteld dat we bezig waren. Ook om info te vragen. Maar vind dat moeilijk omdat zij in de MMM hebben gezeten. En wij nog niet zo lang bezig zijn. Dus dan maar hier mn vraagjes posten. Nogmaals bedankt.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    jeskejes
    wij zijn in december gestopt met de pil.. 2 dec. ergens geloof ik.. Alleen hebben we november nu meegeteld omdat de pil toen niet werkte en ik mijn ei duidelijk voelde.. Die avond ook gewoon geklust omdat we er al uit waren dat we voor een tweede wilden gaan.. Alleen omdat ik nog niet helemaal fit was heb ik de pil nog een paar dagen geslikt om niet ongesteld te worden..

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    He!

Bloed iets minder heftig gelukkig, kan weer normaal lopen ;) Hoop dat ik vrijdagochtend 'schoon' ben, vind het anders zo blegh bij de gyn...

Ik heb deze keer ovulatietesten besteld, en ze branden in mijn kast haha! Ik heb een pakketje met 20 ovulatietesten en 10 zwangerschapstesten. Want hier in de winkel zijn ze stikstervesduur!!! Dus ik ga vanaf dat ik niet meer ongi ben beginnen, denk dat ik op dag 8 begin?? Heb toch 20 stuks ;)

4. posh84

posh84 Actief lid

6 feb 2011
    222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik kom me hier ook melden ben gisteren helaas ongesteld geworden.
    Succes iedereen en dat we allemaal om roze mogen!

5. posh84

posh84 Actief lid

6 feb 2011
    222
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011

1.
    Naliey (ronde 42, 1ste kindje)
    Baby Boom (ronde 10, 3de kindje)
    Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje)
    MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's)
    Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje)
    Roeltje (ronde 6, 2e kindje)

2.
    Deb27 (ronde 7, 1ste kindje)
    Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje)
    Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje)
    Semmy26 (ronde 2, 2e kindje)

3.
    Mendy (ronde 10, 1ste kindje)

4.
    MupKUH, ronde 3, 2e kindje

5.
    Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje)

6.
    Moi78

7.
    MiniM (ronde 5, 1e kindje)
    Evira, (3e ronde, 1e kindje)

8.
    Rittjuh (ronde 6, 1e kindje)
    Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje)
    Minnie85
    Jeskejes (ronde 6, 1e kindje)
    Maia (1e ronde na MK, 2e kindje)

9.

10.

11.

12.

13.

14. Skaya (3e ronde, 1e kindje)

15. Posh84 (5e ronde, 1e kindje)

Datumloos: Moisie

Aantal: 23
    .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. Vlindertje, .. MMM, 1 Cyclus van slag, .. Niets doorgeeven

Mezelf toegevoegd

6. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, al een paar daagjes niet geweest alleen ff spieken. Ik heb besloten om even wat minder actief te zijn op ZP, ik merk toch dat ik er iets teveel mee bezig ben en afgelopen maand merkte ik ook met klussen dat ik er iets te gespannen door raakte. Dus ik ga even op de ontspanbank hihi....soms dacht ik aan niks anders meer dan alleen maar aan zwanger worden....wat natuurlijk logisch is;).....ik kom natuurlijk wel af en toe spieken maar deze maand even wat minder. Meiden succes!!!

7. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011

1.
    Naliey (ronde 42, 1ste kindje)
    Baby Boom (ronde 10, 3de kindje)
    Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje)
    MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's)
    Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje)
    Roeltje (ronde 6, 2e kindje)

2.
    Deb27 (ronde 7, 1ste kindje)
    Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje)
    Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje)
    Semmy26 (ronde 2, 2e kindje)

3.
    Mendy (ronde 10, 1ste kindje)

4.
    MupKUH, ronde 3, 2e kindje

5.
    Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje)

6.
    Moi78

7.
    MiniM (ronde 5, 1e kindje)
    Evira, (3e ronde, 1e kindje)

8.
    Rittjuh (ronde 6, 1e kindje)
    Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje)
    Minnie85
    Jeskejes (ronde 6, 1e kindje)
    Maia (1e ronde na MK, 2e kindje)

9.

10. Afrola (1e ronde, 2e kindje)

11.

12.

13.

14. Skaya (3e ronde, 1e kindje)

15. Posh84 (5e ronde, 1e kindje)

Datumloos: Moisie

Aantal: 24
    .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. Vlindertje, .. MMM, 1 Cyclus van slag, .. Niets doorgeeven

Mezelf toegevoegd

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Mezelf al eens gemeld in dit topic maar nu na een weekje vakantie zal ik wat vaker langskomen. Voor mij is ronde 1 nu echt begonnen. Spannend en leuk ;)

Succes allemaal!

9. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    hey dames,

er is weer genoeg gekletst!!

ik weet niet meer wie het zei maar heb dat ook hoor, hadden van het weekendje feestje bij mijn schoonzusje en het ging echt super vaak over de baby enz..hartstikke leuk natuurlijk totdat men dan aan mij vraagt en ben jij al zwanger? was even slikken en kon gelukkig gauw 'ontsnappen'....

ik heb ook even een vraagje: ik heb een jaarcontract(de3de) en loopt eind december af..nu is het zo dat ik dan 27 ben en eigenlijk een vast contract zou moeten krijgen, maar omdat er momenteel best wat mensen ontslagen zijn/ontslag hebben genomen weet ik gewoon niet of ik wel een vast contract krijg...en anders moet ik er zeker 3 maand uit en krijg ik weer jaar contracten...
    nu krijg ik dit pas zeker te weten rond september/oktober maar spookt nu in mijn hoofd ook ivm het zwanger worden ...misschien een domme vraag maar zouden jullie dan eerst afwachten hoe of wat of wel doorgaan met gericht klussen?

@Roosje, ik begrijp het helemaal hoor...heb ik zelf ook een beetje maar lukt me nog niet zo heel erg goed!! Geniet van je ontspanbankje en hopelijk op roze!!!

liefs fijne avond allemaal

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @deb27: ik denk dat ik dat was. Erg is dat he. Niks vertellen en een ontspanningsroute zoeken hihi.
    @Roosje: groot gelijk meid dat je minder ermee bezig probeert te zijn. Kom over een tijdje maar vertellen dat je op roze mag:p Zou mooi zijn.
    @Afrola: welkom meid en veel succes.

11. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    ja onwijs ja...vooral ook omdat men niet weet dat we bezig zijn, maar het irriteert me mateloos dat men dat zo achteloos vraagt..
    maar goed dat is denk ik wel normaal...

12. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Speciaal voor Roosje31, de ontspanbank, voor jou en je lief samen ;)

13. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Damn!! die ziet er heerlijk uit....
    Roosje als je daar niet zwanger van terug komt weet ik t ook niet hoor, goed gedaan Moi :D

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Sow das een lekker bank, bestel er voor mij ook maar 1tje:p

@Deb: alleen jullie hier op forum weten dat we bezig zijn. voor de rest niemand. Moeders heeft wel iets in de gaten, maar doe net of t niet zo is hahah. Zei ze pas geleden, je kunt t wel tegen mij vertellen hoor. ja weet ik maar dan ist geen verrassing meer.

15. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ja, we moeten het onszelf wel comfortabel maken nietwaar ;)

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Lekker kopje koffie erbij, stukkie appeltaart

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    he meid.. we hebben een deal he! OP ROZEEEE!!!! Ik spiek de laatste dagen ook alleen maar.. hoop dat het deze maand wat makkelijker is allemaal..

Hier gelukkig nog geen tekenen van ei.. Hoop echt dat ie vrijdag pas springt.. zaterdagnacht voor het laatst geklust.. Gisteravond is het er niet meer van gekomen helaas.. Hadden ook niet zo veel zin in 'verplicht' klussen deze maand.. hebben een geweldig weekend gehad, dus wilden het goed afsluiten voor hij weer ging werken..

nouja we zullen zien.. anders nog maar een maandje wachten, schiet toch al niet zo op haha:D

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ deb27, lastig van je tijdelijke contract die moet worden omgezet in een vast contract. Ik zit ongeveer in dezelfde situatie. Mijn tijdelijke contract loopt over 1 jaar af en mij is toegezegd dan te bekijken of het omgezet kan worden in een vast contract. Tenzij ik deze maand nog zwanger wordt, zal dat ook betekenen dat mijn contract tijdens zw.schap/verlof ophoudt en wat doen ze dan??? Bij mijn vorige zw.schap is mijn tijdelijke contract pas na mijn verlof verlengd. Ze wilden toen eerst maar eens zien of ik weer goed zou herstellen van mijn zw.schap omdat ik vanaf 18 wk zw.schap nog maar 50% kon werken.
    Ik wil er echter niet op gaan wachten, dus we zien het wel wat er straks gaat gebeuren.
    In jou situatie denk ik dat ik gewoon voor een kindje zou gaan. Ik hoop voor je na 3 jaar werk genoeg hebt bewezen hoe waardevol je voor ze bent.

@ Moi wat een verwennerij... Heerlijk :D

19. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Er is hier weer aardig wat gekletst. Ik kom alleen ff zeggen dat ik even afstand neem totdat mn ei is geweest. Die is hopelijk volgende week dinsdag/woensdag als ik uitga van mn laatste 2 cycli. Merk gewoon dat ik er teveel mee bezig ben, vandaar. Hopelijk ben ik hier dus in de loop van volgende week weer te vinden :) Wil iedereen alvast veel succes wensen met klussen en hopelijk hebben we dan veel roze in mei!

20. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Rittjuh, jij ook heel veel succes met klussen en met afstand nemen...doe rustig aan en hopelijk jij en alle anderen op roze!!

Deel Deze Pagina