Ja haha het is rustig... maar maandag zal het wel druk worden, veel mensen NOD in het weekend Zoo dacht toch ff dat ik ongesteld werd.. dacht, nu loopt alles eruit, ik met geknepen .... naar de toilet haha was er helemaal niets... Aan de ene kant natuurlijk goed maar denk toch dat me ongi er wel aan gaat komen een dezer dagen Iemand nog iets leuks te melden??? lalalala
wow wat stoer naliey, hoe heet je vriend als ik vragen mag? dan weet ik wie het is als ik er na ga kijken!
Goedemiddag, Zo weer helemaal bij gelezen, na gistere avond niets meer gelezen dus het was weer een hoop haha. Vanmorgen een oriflame inloop ochtendje gehad wat helaas een grote flop is geworden haha. Maar goed als je iets niet probeert weet je het ook niet. Nog precies 7 dagen voor nod, maar eigenlijk nergens last van ja alleen nog steeds mega moeee.. En slaap toch zeker 8 uur per nacht zou genoeg moeten zijn. @les, haha wat grappig van je moeder! laten we hopen dat ze het goed heeft...
Wat spannend zeg.... hihi.. weet ie al voor wie die gaat kiezen als hij door is?? Ben errug snel maar oooh zo nieuwsgierig
uhm nee hij is nog aan t werk dus nog geen tijd gehad om erover na te denken... nog 20 minuten dan is hij klaar met werken... ben wel benieuwd hoe hij thuis komt
hij moet eerst een gewone auditie doen... en als hij daar doorheen komt dan moet hij auditie doen voor de coaches... We moeten alleen kijken hoe of wat (als hij mee mag doen) in Augustus... Hij moet tot half Augustus bereikbaar zijn... Maar 22 Aug gaan we trouwen
Oh hij weet het nog niet dat die brief binnen is???? Haha niet... beetje flauw om de mooiste dag van je leven niet af te zeggen
Hahaha ja dat gaat vast gebeuren.. waar zit je vriendin/vrouw?? en dan lopen ze naar je toe en vragen ze hoe je alles vindt enzo
jawel heb hem net gebeld... hij wist ook dat ik m opgegeven had... hij geloofde me net niet maar daarna wel... maar ben toch benieuwd hoe hij zo reageert hahaha uhm neuuuuu is MIJN dag daar blijft iedereen van af
whaaaaaaa en ik ben al verlegen... en dan helemaal lolz... maar dan zien jullie mij mss ook wel hahaha