NOD 1-15 mei 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door knorretje84, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Dankjewel, maar zo moeilijk is dat niet hoor hahahaha;)

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @mvj: ik hoor op mn werk ook de meest leuke uitspraken van de kids. Vb: kids op bed ik erbij tot ze slapen, doodstil en opeens een jochie: jakkie bah..... slootwater. Ja en hou je dan maar goed. Beterschap, hoop dat je je snel beter voelt.

@nailey: hoe was de reactie van je vriend???

Hier al in mn bedje, heb vanmiddag laat met vriendin gegeten en heb er net alles uitgegooid. Voel me nu nog kotsmisselijk. Morgenmiddag weer lekker op de peutergroep, heb er zin in.

Dames het wordt mooi weer vant weekend, wat zijn jullie plannen?
    (even gedachten af brengen van de naderende NOD's van ons)

3. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Nou ja, je moet er wel tijd voor vrij maken en dan ook zo goed kunnen lezen dat je ook weet tegen wie je wat moet zeggen.. haha.

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Jeskejes: hahaha ja die uitspraken zijn echt leuk. Ik ga ook nog even binnenkort een schriftje halen denk ik, dan kan ik het meteen opschrijven...
    Ow lekker hoor al in je bedje, maar niet fijn dat je je niet lekker voelt. Beterschap meid.

Hier zaterdagmiddag een verjaardag en zaterdagavond gaan we naar Groningen voor carnavalsvergadering (eindvergadering). Dus dat word weer erg gezellig. Zondag mamadag vieren en dan BBQ-en :D.

@ Brotherbear: ja dat is waar... Maar als ik het gelezen heb, kijk ik daarna altijd nog even een keer naar de naam en dan ga ik mijn reactie uittypen in wordpad hahaha.

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @mvj: schriftje is niet eens zo'n gek idee. Moet je t er nog wel inschrijven hihi. Zou ik weer vergeten dan. Zo te horen leuk en druk weekend, veel plezier. Moet wel ff aan t idee wennen van carnaval in Groningen :)

6. brotherbear

Dat is inderdaad wel zwaar handig ja!!

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Jeskejes: is niet carnaval in Groningen hoor. Gewoon in Zwolle, maar één van onze groep woont in Groningen en daar is zaterdag dan de vergadering hahaha. Zij komt zelf ook uit Zwolle, maar woont nu dus in Groningen...
    Dit zijn wij: CG De Friemels

8. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Hallo dames!

Hier nog 1!

Mijn NOD zou 3mei moeten zijn. Ben nu dus 2 dagen over tijd.
    Maar ik wacht rustig af.
    Het zou niet de 1e keer zijn dat ik een week over tijd ben. 2 maanden terug gehad, heel zenuwslopend!

Maar deze keer wel wat licht vervelend gevoel in mijn onderbuik, misselijk bij opstaan en oww wat ben ik snel moe!!

Dames, ik duim voor jullie allen!!

9. Maia

Maia Niet meer actief

goedenavond!

@naliey: wat super voor je vriend zeg!

@baby: he bah, wat een rottige onzekerheid :( hopelijk krijg je snel uitsluitsel

@MvJ: hoe oud is hij?

@jeskejes: zaterdag moet ik werken, zondag ochtend naar zijn ouders (moederdag), zondagmiddag verjaardag van een nicht van me en daar zie ik dan ook mijn moeder dus die doen we maar tijdens de verjaardag :D geen zin om stad en land af te moeten lopen zondag, heb het al druk genoeg :)

nou hier nog steeds geen ongi gespot maar ik heb wel het idee dat het eraan komt.

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @sam4hope: welkom meid, klets maar gezellig mee. En je maakt t gelijk spannend met je overtijd. Ga hard duimen voor je dat je posi test.

@mvj: vind t nog steeds wennen, carnaval ergens anders dan in t Zuiden hihi. Leuke site. Is wel een gezellig clubje zo te zien.Ik neem aan dat jullie een loopgroep zijn? Wel leuk, ik ben een wagenbouwer.

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Sam4Hope: ooooooow wat spannend meid!!! Ik duim voor je :D

@ Maia: J.oshua is bijna 2,5... Ow meid, ik hoop dat je het mis hebt hoor en dat je geen ongi krijgt....

@ Jeskejes: haha kan ik me voorstellen hoor dat je dat wennen vind. Ja we zijn echt gewoon een vriendengroep die een carnavalsgroep zijn geworden :D. Wij zijn inderdaad een loopgroep. Dit jaar hebben we na een paar jaar weer meegedaan met de optocht en dat was voor mij de 1e keer. En ik vond dat helemaal geweldig hahahaha.
    Zit jij dan verder ook op de wagen? Of bouw je het alleen?

12. brotherbear

Ik heb dus zelf echt helemaal niets met carnaval.. haha.. ik vind dat echt een verschrikking.. Maar misschien komt dat omdat ik niet zo houd van mensen die verkleed zijn..

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @Brotherbear: ik ben er mee opgegroeid, weet niet beter. En wij hebben een clubkiel dus echt verkleed ben ik ook niet.

@mvj: leuk is dat he met de optocht meedoen. Wij hebben altijd grote wagens gebouwd. Ik bouwde fanatiek mee en met de optocht in de show ervoor of idd ergens op de wagen. Zelfs een x na schouderoperatie en een x met buikgriep en maar remmers slikken hihi. We hebben 3 jaar niet gebouwd en t zit er volgend seizoen weer in dat we weer bouwen. Heb er wel weer zin in. De voorpret is al gezellig en leuk

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Brotherbear: ook ik ben met carnaval opgegroeid. Mijn ouders vierden ook carnaval en kinderen op school ook. Ik weet dus eigenlijk ook niet anders. Heb wel een tijdje gehad dat ik geen carnaval gevierd heb, maar dat kwam meer omdat ik geen zin had om alleen te gaan. Mijn man vierde geen carnaval. Op een gegeven moment kwam ik mijn beste vriendin weer tegen van de basisschool en toen ben ik weer carnaval gaan vieren en werd ik opgenomen in de groep. Zij is nu nog steeds mijn beste vriendin hahaha.

@ Jeskjes: ja dat is echt heel erg leuk. Wat leuk zeg dat je dat allemaal hebt gedaan. Wil dan natuurlijk het volgende seizoen wel een foto zien van jullie wagen he? En inderdaad de voorpret is altijd erg leuk. Alle ideeën die dan ineens naar voren komen hahahaha.

15. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Dank je! Alleen vanillevla kunnen we hier niet kopen, goed idee, melk dank je!!

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    hoi hoi!

GOEHOEDDDDD!

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @mvjL ik zal eens kijken of ik een foto bij de hand heb. Zet m dan wel in een pb als me dat lukt. Wil nog wel beetje anoniem blijven ;)

18. brotherbear

Fijn Moi, dat het goed gaat!

19. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Neeeeee geef niet op!!!!!!!

20. brotherbear

Hoop houden Babyboom!! Het komt echt goed.. Ik hoop voor jou dat dat binnen nu en een paar dagen is!!

Deel Deze Pagina